Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Mene nukkumaan ja jätä se sika.
Kuinka kauan totaalinen unettomuus on teillä jatkunut lääkkeiden lopetuksen jälkeen? ):
Onko täällä kellään ollut totaalista unettomuutta lopetuksen yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan totaalinen unettomuus on teillä jatkunut lääkkeiden lopetuksen jälkeen? ):
Onko täällä kellään ollut totaalista unettomuutta lopetuksen yhteydessä?
Annan sulle vinkin: jos osaat kirjoittaa jotain uutta tuon todella omituisen jankutuksesi sijaan, voi joku vastata. Mutta kun et ilmeisesti osaa kuin hokea yhtä ja samaa lausetta loputtomiin, ei sulle jakseta enää vastata. Onko tämä sulle liian vaikea ymmärrettävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kellään ollut totaalista unettomuutta lopetuksen yhteydessä?Annan sulle vinkin: jos osaat kirjoittaa jotain uutta tuon todella omituisen jankutuksesi sijaan, voi joku vastata. Mutta kun et ilmeisesti osaa kuin hokea yhtä ja samaa lausetta loputtomiin, ei sulle jakseta enää vastata. Onko tämä sulle liian vaikea ymmärrettävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kellään ollut totaalista unettomuutta lopetuksen yhteydessä?Annan sulle vinkin: jos osaat kirjoittaa jotain uutta tuon todella omituisen jankutuksesi sijaan, voi joku vastata. Mutta kun et ilmeisesti osaa kuin hokea yhtä ja samaa lausetta loputtomiin, ei sulle jakseta enää vastata. Onko tämä sulle liian vaikea ymmärrettävä?
<3. Mä vaan tahtoisin niin kovasti löytää samankaltaisessa tilanteessa olevia/olleita ihmisiä. ):
Etkö siis ymmärtänyt viestiä?
Kysyn hieman erilaisen kysymyksen. Jos olette olleet riippuvaisia unilääkkeistä, niin kuinka kauan olitte täysin unettomia lääkkeiden lopetuksen jälkeen? ):
Vierailija kirjoitti:
Kysyn hieman erilaisen kysymyksen. Jos olette olleet riippuvaisia unilääkkeistä, niin kuinka kauan olitte täysin unettomia lääkkeiden lopetuksen jälkeen? ):
Täysin yksilöllistä, jotkut ovat unettomia pitemmän, jotkut lyhyemmän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin yksilöllistä, jotkut ovat unettomia pitemmän, jotkut lyhyemmän ajan.
Toivoisin voivani auttaa. Oletko kokeillut liikuntaa? Kävelyä? Millainen vuorokausirytmisi on? Mitä teet päivisin? Kuinka kauan olet käyttänyt kemikaaleja? Mitä syöt? Juotko kofeiinipitoisia juomia?