Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mittasin vatsanympäryksen ja järkytyin!

Vierailija
07.08.2023 |

89 cm on tuon röllykän ympärys.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vyötärö 104 ja sanovat että et ole lihava. Sopiva ! Itken enkä saa millään alas painoa vaikka toissapaäivänäkin kävelin 14 km. 

Riippuu aika paljon, että tuleeko siinä kävelyssä hiki (onko tahti riittävä) ja mitä syöt. Vaikka tekisit tuollaisia lenkkejä päivittäin, mutta syöt illalla ison pizzan ja tonkan Ben & Jerry's jädeä, niin lenkin hyödyt menevät kylmän puolelle. 

Vierailija
22/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vyötärö 104 ja sanovat että et ole lihava. Sopiva ! Itken enkä saa millään alas painoa vaikka toissapaäivänäkin kävelin 14 km. 

Riippuu aika paljon, että tuleeko siinä kävelyssä hiki (onko tahti riittävä) ja mitä syöt. Vaikka tekisit tuollaisia lenkkejä päivittäin, mutta syöt illalla ison pizzan ja tonkan Ben & Jerry's jädeä, niin lenkin hyödyt menevät kylmän puolelle. 

Syöminen on avainasemassa laihtumisen suhteen. Liikunnalla on vain pieni merkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöminen on avainasemassa laihtumisen suhteen. Liikunnalla on vain pieni merkitys.

Liikunta lisää kulutusta, joten ei se turhaa ole. 

Vierailija
24/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa lukee, että turhaa?

Vierailija
25/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa lukee, että turhaa?

Missä kohtaa sanoin, että edellisessä viestissä sanottiin sen olevan turhaa? 

Vierailija
26/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin pizzan ja otin kaksi kaljaa iltaruoaksi.En muuta koko päivänä. 

Ymmärrän että reageeraat, mutta normaalisti en syö juuri mitään.Eileen 12 palaa sushia , vettä juomana. 

Tänään taas 14 km lenkki!

Vierailija
27/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta päivää viikossa syön vaan nuudeleita pari kertaa päivässä (360 kaloria per annos) ja kaksi siivua leipää.

Jos aletaan laskemaan kaloreja pitäisi minun olla 10 kg laihempi. Vuosi sitten olin.Kaaduin jäällä talvella joten liikkuminen on jäänyt vähälle. Tämä 14 km lenkki oli mahdollista vasta nyt . 

Vierailija
28/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasitko oikeasta kohdasta, noin 1 cm navan yläpuolelta? Minulla on siitä 83 cm, leveimmästä kohdasta navan alapuolelta 88 cm. Iso ero tulee.

Vyötärö ei ole kaikilla täsmälleen samassa kohtaa. Jos yhtään on sitä vyötäröä, niin kyllä sen löytää.

Vierailija
29/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittasitko oikeasta kohdasta, noin 1 cm navan yläpuolelta? Minulla on siitä 83 cm, leveimmästä kohdasta navan alapuolelta 88 cm. Iso ero tulee.

Vyötärö ei ole kaikilla täsmälleen samassa kohtaa. Jos yhtään on sitä vyötäröä, niin kyllä sen löytää.

Tässä keskustelussa ei edes ole kyse vyötärönympäryksestä..

Ap

Vierailija
30/42 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olikin enää 81 cm.

Ap

Ja vielä sentti oli lähtenyt vaikka söin eilen karkkia. Se tosin ei turvota samalla tavalla kuin joku leivän tai lakujen ahmiminen.

Ap

Vierailija
31/42 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja vielä sentti oli lähtenyt vaikka söin eilen karkkia. Se tosin ei turvota samalla tavalla kuin joku leivän tai lakujen ahmiminen.

Ap

Jos mittailet alvariinsa vyötäröäsi, sulla on ongelma. Kannattais mennä puhumaan ammattilaiselle, eikä sairastuttaa muita tällä palstalla.

Vierailija
32/42 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos mittailet alvariinsa vyötäröäsi, sulla on ongelma. Kannattais mennä puhumaan ammattilaiselle, eikä sairastuttaa muita tällä palstalla.

Viikon välein ei mielestäni ole alvariinsa. Ja tämä keskustelu on vaan kannustus myös muille, senttejä voi lähteä nopeasti kun edes vähän korjaa elintapojaan. Iso maha on terveysriski.

Ap

Vierailija
33/42 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkas ihmiset!

Elokuussa oli nämä mitat:

Vyötärö 73 

Vatsa 89

Lantio 97

Tänään mitat:

Vyötärö 68

Vatsa 77

Lantio 96

Ap

Vierailija
34/42 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin 104 cm. Kiitos tästä ketjusta, nyt pitää ruveta tekemään asialle jotain. Uskon, että tätä on armollisempi mitata, kuin nousta vaa,alle.

Vierailija
35/42 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö 74cm, vatsan ympärys 80cm

Pituutta 171cm ja ikää 42v.

Vierailija
36/42 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo aikoihin mitannu, viimeksi oli jotain 130cm.

Vierailija
37/42 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö 74cm, vatsan ympärys 80cm

Pituutta 171cm ja ikää 42v.

Paljonko painat?

Vierailija
38/42 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin 104 cm. Kiitos tästä ketjusta, nyt pitää ruveta tekemään asialle jotain. Uskon, että tätä on armollisempi mitata, kuin nousta vaa,alle.

Tsemppiä! Itse jätin vaan käytännössä herkut pois ja aloin treenaamaan vatsalihaksia enemmän. Osa ylimääräisestä hötöstä johtui ihan vaan siitä, että olin heikkojen kylkien takia lysyssä.

Ap

Vierailija
39/42 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mittasin: 128 cm :D Olen joo sairaalloisen ylipainoinen, 160 cm / 122 kg.

Vierailija
40/42 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa tän mun vanhan ketjun. 

Tänään mittasin huvikseni pitkästä aikaa, 75 cm! Aivan älytöntä miten jo alunperin hoikka voi kaventua vatsanympäryksestä melkein 15 senttiä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä