Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira kuoli, onko "sopivaa" ottaa lähes heti uusi pentu.

Vierailija
07.08.2023 |

Kysymys saattaa tuntua naurettavalta joillekin, mutta toivon että joku saisi kiinni siitä mitä haen.

Vanha, rakas koiramme kuoli hiljattain, ei tosin vanhuuteen vaan hieman tapaturmaisesti ja olemme olleet luonnollisesti asiasta syvästi järkyttyneitä ja surullisia. Nyt olisi mahdollisuus ottaa uusi pentu, mutta suru on vielä niin läsnä että mietin jopa kuolleen koiravainaamme tunteita ja poden huonoa omatuntoa mahdollisesta uudesta pennusta. Toisaalta tuntuu, että uusi pentu saattaisi auttaa surutyössä. Tällä hetkellä tuntuu, että hukun tähän suruun. En rehellisesti sanottuna ole surrut kaikkia ihmisiäkään näin paljoa, kuin nyt.

Mitä tekisit?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa noita tunteita kun vanha rakas saksanpaimenkoira jouduttiin lopettamaan vanhuuden oireiden vuoksi . Tosin lupasin koiralla maatessani eläinlääkärissä että en tule masentumaan ja meille löytyi uusi pienenpi koira sattumalta todella hyvästä kennelistä eli koirani kuoli 22.6 ja 24.7 tulee se uusi tulokas meille. Minulla ainakin auttaa se että uusi tulee vaikka eilen kävin laittamassa koiran haudan kuntoon ja samalla tehdään uudelle tulokkaalle aitausta ja tarvikkeet on ostettu. 

On normaalia että tunteet vaihtelevat.

Vierailija
62/62 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko otti uuden naisen 3kk edellisen kuoleman jälkeen, joten koiran otto on kun ihan ok. En tiedä onko tuota katsottu kieroon 70-luvulla, mutta kun itse kuulin tämän niin kyllä vähän ukon pisteet aleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan