Voisitko 52 vuotiaana alkaa seurusteleen 22 vuotta nuoremman miehen kanssa?
Kommentit (23)
Riippuu ihan siitä, millainen on mies. Ajatukset, äly, kiinnostuksen kohteet, tausta eli henkilökohtaiset kokemukset, jotka häneen vaikuttivat.
Nytkin mulla on itseäni nuorempi mies ja näin on ollut viidestä suhteestani kolmessa. Ne olivat ne parhaiten toimivat. Itseäni 12 vuotta vanhempi mies ei ollut seksuaalisesti vaivan väärti ja sekin on tärkeä asia.
No en nyt etsisi tuon ikäistä, mutta jos hyvin synkkaisi, niin mikä ettei.
Tavoite on sama eliniänennuste +/- 10 vuotta, eli etsinnässä 16 v nuorempi - 4v vanhempi.
(Eli kun naisten eliniänennuste on 6v enemmän kuin miesten, niin ihannesuhde olisi 6v nuorempaan, jolloin todennäköisyys loppuiän suhteeseen ja lyhyeen leskeyteen puolin ja toisin tasa-arvoinen, mutta tästä voi poiketa jonkin verran molempiin suuntiin).
Totta kai voi. Kovin todennäköistä ei ole, että siitä loppuelämän suhdetta tulee, mutta miksipä aina täytyisikään? Itse olen 49 eikä minua enää mitkään avioliitot ainakaan kiinnosta, vaan hauskan pitäminen kohtaamieni ihmisten kanssa. Sen aikaa, kun molemmat tykkää, kuitenkin niin että molemmat on aina vapaita lähtemäänkin. Tällaiseen mentaliteettiin ei haittaa, onko se mies 20 vuotta nuorempi tai vanhempi, kun ei edes harkita loppuelämän yhdessäoloa.