Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun "normaali" syöminen vaan lihottaa eikä kiinnostaisi että elämä pyörisi kaloreiden laskemisen ympärillä?

Vierailija
06.08.2023 |

Ei myöskään kiinnosta olla kuntosalilla 5 kertaa viikossa jossakin himotreeneissä, mikä olisi se toinen vaihtoehto kaloreiden laskemiselle.

Kommentit (377)

Vierailija
41/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet`?  Ehkä voit jo luovuttaa ja elää lihavana loppu elämän

Vierailija
42/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä turhaan stressaamaan lihomisesta.

Minulle ruoka maistuu, herkut myös.

Kieltämättä kyllä kauhistuin kun pitkästä aikaa kävin vaaalla- 70 kg on aika paljon puolitoistametriselle.

Ahtautuneet välilevyt vaikeuttaa kävelyä eikä kuntoilu muutenkaan innosta.

Niinpä. Eikö ole mahdollista olla hoikka ja hyväkuntoinen ilman että on himourheilja joka käy salilla 5x viikossa ja tekee omat prep mealsit? Ja kaveriporukassa olla se joka kieltäytyy aina syömästä kun on joku spesiaalidieetti käynnissä.

Ap

Himotreenaajana sun just ei tarvi preppailla mitään vaan käytännössä voit syödä mitä tahansa miettimättä, etkä silti liho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaloreiden laskeminen ja syö sen verran kuin kulutat. Voit syödä vähemmän sipseja ja herkkuja, limuja, lihaa.

Jos syöt joka päivä kahvin kanssa herkkuja, lopeta herkkujen syöminen ja katso miten se vaikuttaa.

Vierailija
44/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kaloreita tarvitse laskea kuin max kuukausi, jolloin annoskoko vakiintuu. Jos lihot normaalilla ruualla niin vika on siinä paljon sitä syöt.

Tai siinä kuinka paljon liikkuu.

Vierailija
45/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä laske kaloreita vaan vähennä hiilareita. Oletko kokeillut vhh- tai ketoruokavaliota? Niissä ei nähdä nälkää.

Olen kokeillut. Paino tulee takaisin joten ihan turhia ovat. Lisäksi niitten aikana ei jaksa tehdä mitään.

Ap

Eli laihtuminen ei kiinnosta sinua. Oikein hyvää läskilaardielämää sinulle.

Niin sitähän olen tässä yrittänyt selittää.

Muttei kiinnosta läskilaardielämä sekään.

Ap

Ei sen tarvitsekkaan kiinnostaa. Elät vain normaalia mässäilyn täyttämää elämääsi. Sinähän olet jo tavoitteessasi, muista ylläpitää se.

Vierailija
46/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin otsikon perusteella tulla ehdottamaan juuri himotreenaamista, mutta ei sitten jos ei kelpaa. Voin aktiivitreenaajana sanoa että saa syödä aika helkkaristi ettei liho.

Helkkaristi syöminen on typerää.

Ei ole vaan kivaa. Koska ruoka on hyvää ja jaksaa nostaa isompia painoja.

Tuollainen elämä om kivaa vain jollekin tyhmälle luupäälle jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin punttis ja horkka.

Naurahdin :D Olen melko pienikokoinen nainen ja horkkaan en ole koskenutkaan, enkä koske.

Vierailija
47/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan on asia hyväksyttävä. Itse syön normaalia ruokaa keskimääräistä naista enempi mutta en pahemmin herkuttele. Alkoholia juon pari kertaa kuussa. Mä pysyn jotenkin samassa painossa, kun kävelen reipasta tahtia 4-5 krt viikossa 10km lenkin.

Aivan. Eli kävelet 2 tuntia päivässä.

Ei kiinnosta.

Ap

No jos ei kiinnosta liikkua eikä rajoittaa syömistä niin ole sitten läski.

Pätkäpaastoa olisin ehdottanut, jos kiinnostaisi yrittää mitään.

Skippaan jo aamiaiset, eli syön varmaan ruoat 8-10 tunnin ikkunassa. Ei auta.

Ja taas joku 5:2 missä nähdään nälkää 2 päivää viikossa, ei kiitos.

Vierailija
48/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä turhaan stressaamaan lihomisesta.

Minulle ruoka maistuu, herkut myös.

Kieltämättä kyllä kauhistuin kun pitkästä aikaa kävin vaaalla- 70 kg on aika paljon puolitoistametriselle.

Ahtautuneet välilevyt vaikeuttaa kävelyä eikä kuntoilu muutenkaan innosta.

Niinpä. Eikö ole mahdollista olla hoikka ja hyväkuntoinen ilman että on himourheilja joka käy salilla 5x viikossa ja tekee omat prep mealsit? Ja kaveriporukassa olla se joka kieltäytyy aina syömästä kun on joku spesiaalidieetti käynnissä.

Ap

Himotreenaajana sun just ei tarvi preppailla mitään vaan käytännössä voit syödä mitä tahansa miettimättä, etkä silti liho.

Aika paljon mahaa on monilla mayorsin bodareilla. Eli olet väärässä.

Vierailija
49/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan on asia hyväksyttävä. Itse syön normaalia ruokaa keskimääräistä naista enempi mutta en pahemmin herkuttele. Alkoholia juon pari kertaa kuussa. Mä pysyn jotenkin samassa painossa, kun kävelen reipasta tahtia 4-5 krt viikossa 10km lenkin.

Aivan. Eli kävelet 2 tuntia päivässä.

Ei kiinnosta.

Ap

No jos ei kiinnosta liikkua eikä rajoittaa syömistä niin ole sitten läski.

Pätkäpaastoa olisin ehdottanut, jos kiinnostaisi yrittää mitään.

Skippaan jo aamiaiset, eli syön varmaan ruoat 8-10 tunnin ikkunassa. Ei auta.

Ja taas joku 5:2 missä nähdään nälkää 2 päivää viikossa, ei kiitos.

Millaista ruokaa syöt ja minkä verran?

Vierailija
50/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mitä sinun pitäisi tehdä, mutta tälle palstalle sitä ei voi kirjoittaa, koska saisin välittömästi haukut ja raivon sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät itse tiedä, miten toimia, mutta eivät siltikään halua lukea totuutta. Joten älä tee mitään.

Vierailija
51/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö ap pullaa, suklaata, sipsejä tms monta kertaa viikossa? Pelkästään herkut jättämällä laihtuu. Eikä se kaadu siihen jos jonkun synttäreillä syö pullaa. Se yksin kotiherkuttelu pois ja pysyy normipainoisena.

Vierailija
52/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee puolikkaasta ateriasta uusi normaali syöminen. Takaan, että laihdut.

Ei kiinnosta olla nälissään kokoajan.

Sillä vaan sortuu roskahiilareiden syöntiin kun sitten nälkää iskee. Helposti siinä menee fazerin sininen tai joku leivonnainen kahvilassa.

Ap

Kokeile vähentää syömistä niiltä päiviltä jollon et altistu herkuille? On se varmaan joo vaikeaa olla nälissään jos kaikki ympärillä syö ja herkkuja on joka paikassa

Vierailija
53/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta kaloreiden laskeminen ja syö sen verran kuin kulutat. Voit syödä vähemmän sipseja ja herkkuja, limuja, lihaa.

Jos syöt joka päivä kahvin kanssa herkkuja, lopeta herkkujen syöminen ja katso miten se vaikuttaa.

En syö sipsejä, en juo limuja. Ruoan kanssa aina vettä. Karkkeja syön jonkun verran.

Yleensä juon kahvin mustana ilman leivosta. En toki aina, välillä otan sen leivoksenkin, jottei elämä olisi yhtä kitumista.

Salilla käyn 2-3 krt viikko. Hieman yli tunnin kerralla.

Vierailija
54/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat täällä. Vaan niin väsynyt kiloihin vaikka syön vähän ja terveellistä. Loukkaantuneen polven takia jää kävelyt lyhyiksi .

Vierailija
55/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnä ja liika sokeri pois. Kävele joka päivä. Mulla lähti kuin itekseen painoa. Hoikistuin kaksi vaatekokoa

Vierailija
56/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö liikaa proteiinia, lihaa?

Vierailija
57/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö ap pullaa, suklaata, sipsejä tms monta kertaa viikossa? Pelkästään herkut jättämällä laihtuu. Eikä se kaadu siihen jos jonkun synttäreillä syö pullaa. Se yksin kotiherkuttelu pois ja pysyy normipainoisena.

Ei se herkuttelu ole päivittãistä, läheskään. En kotiherkuttele.

Noita synttäreitä, ym kyläilyjä kyllä on. Ja aina tungetaan kaikenlaista pulla, keksiä ym nenän eteen.

Ap

Vierailija
58/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mitä sinun pitäisi tehdä, mutta tälle palstalle sitä ei voi kirjoittaa, koska saisin välittömästi haukut ja raivon sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät itse tiedä, miten toimia, mutta eivät siltikään halua lukea totuutta. Joten älä tee mitään.

Pelkuri

Vierailija
59/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyliikuntaa jokaiseen päivään, eli kävelyä aina kun mahdollista ja portaissa. Tavaroiden kantamista.

Vierailija
60/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö liikaa proteiinia, lihaa?

Paljon kasviksia, vähän lihaa.

Ap