Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun "normaali" syöminen vaan lihottaa eikä kiinnostaisi että elämä pyörisi kaloreiden laskemisen ympärillä?

Vierailija
06.08.2023 |

Ei myöskään kiinnosta olla kuntosalilla 5 kertaa viikossa jossakin himotreeneissä, mikä olisi se toinen vaihtoehto kaloreiden laskemiselle.

Kommentit (377)

Vierailija
1/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulee takaisin!

Vierailija
2/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä laskenut kaloreita vaan punnitsen ruokani, etten syö liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinulle normaalia syömistä? Ainoa mikä auttoi itselläni on että syön kahdesti päivässä ja olen jättänyt aamu- ja iltapalat pois. Yksi lämmin ruoka päivässä jolloin saa syödä mitä haluaa.

Vierailija
4/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan on asia hyväksyttävä. Itse syön normaalia ruokaa keskimääräistä naista enempi mutta en pahemmin herkuttele. Alkoholia juon pari kertaa kuussa. Mä pysyn jotenkin samassa painossa, kun kävelen reipasta tahtia 4-5 krt viikossa 10km lenkin.

Vierailija
5/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa aloittaisit lopettamalla hissin käytön.

Vierailija
6/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee puolikkaasta ateriasta uusi normaali syöminen. Takaan, että laihdut.

Vierailija
7/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mättää jos normaali syöminen lihottaa. Kaloreiden laskeminen on varmaan stressaavaa, mitä jos luovut siitä hetkeksi? Kyllä sä varmaan ulkoa jo muistat jotain määriä mitä voi syödä. Ja tekemistä syömisen tilalle, ettei aika mee syömisten ajatteluun. Uskon että kun stressaa vähemmän, kehokaam ei samalla tavalla varastoi ylimääräistä energiaa (tosin tää on vain mun päätelmä, voin olla väärässä).

Vierailija
8/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laske kaloreita vaan vähennä hiilareita. Oletko kokeillut vhh- tai ketoruokavaliota? Niissä ei nähdä nälkää.

Vierailija
9/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko esimerkin tästä normaalisyömisestä? Mitä söit tarkalleen vaikka eilen?

Vierailija
10/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syöt päivässä 1000-1500 kaloria. Lopeta.

Vierailija
11/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tutustu 8viikkoa.fi

Niin, eli tuollaiset jutut ovat juuri sellaiset jotka ei kiinnosta.

Eka ollaan kokoajan nälissään jollakin kitumisdieetillä, eli ne 8 viikkoa menee roskiin elämisen suhteen, ja sen jãlkeen kilot tulee takaisin ja lisääkin.

Ap

Vierailija
12/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin otsikon perusteella tulla ehdottamaan juuri himotreenaamista, mutta ei sitten jos ei kelpaa. Voin aktiivitreenaajana sanoa että saa syödä aika helkkaristi ettei liho.

Vierailija
13/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin otsikon perusteella tulla ehdottamaan juuri himotreenaamista, mutta ei sitten jos ei kelpaa. Voin aktiivitreenaajana sanoa että saa syödä aika helkkaristi ettei liho.

*eikä liho, piti sanomani.

Vierailija
14/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikidietti kirjoitti:

Samanlaista tylsyyttä kuin kalorien laskeminen.

Eikö siinä työpaikkaruokalassa nyt mitään ruokia punnita.

Ap

Vierailija
15/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syödä shiratakia! Siinä on nolla kaloria: https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/hiilaritonta-rasvatonta-ja-k…

Hyvin itse maustamalla, esim. paistamalla paistinpannulla tästä saa todella hyvää!

Vierailija
16/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikidietti kirjoitti:

Minä punnitsen että syön tarpeeksi.

Vierailija
17/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hiipii pikkuhiljaa kiloja. Siis tahtia pari kiloa vuosi. Joskus lasken kaloreita, jotta saan ne tiputettua.

Mutta näköjään hieman liikaa tulee helposti syötyä. Minä olen valinnut liikunnan, eli yritän liikkua 4-5 krt/viikko. Osa tulee työmatkaliikuntana. Minkäs teet.

Vierailija
18/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle normaalia syömistä? Ainoa mikä auttoi itselläni on että syön kahdesti päivässä ja olen jättänyt aamu- ja iltapalat pois. Yksi lämmin ruoka päivässä jolloin saa syödä mitä haluaa.

Skippaan jo nykyisin aamiaisen.

Luonaan syön luonaspaikassa.

Illallinen joku tyypillinen kotiruoka. Esim liha perunat plus salaattia. Joskus taco bell tai hampurilainen.

Ap

Vierailija
19/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä ymmärtää, ettei oikeasti normaali syöminen lihota. Syöt enemmän kuin kulutat. Ei ole rakettitiedettä. Joko vähennät ruoka-annosta tai lisäät liikkumista.

Vierailija
20/377 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan on asia hyväksyttävä. Itse syön normaalia ruokaa keskimääräistä naista enempi mutta en pahemmin herkuttele. Alkoholia juon pari kertaa kuussa. Mä pysyn jotenkin samassa painossa, kun kävelen reipasta tahtia 4-5 krt viikossa 10km lenkin.

Aivan. Eli kävelet 2 tuntia päivässä.

Ei kiinnosta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi