Vain yhden kumppanin kanssa elämässään seksiä harrastaneet keski-ikäiset. Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?
Olen 46-vuotias perusteissaan onnellisessa avioliitossa olevan nainen. Olen ollut mieheni kanssa vanhojen tansseista (17 v.) alkaen ja harrastanut seksiä vain hänen kanssaan. Seksielämämme on ollut hyvää ja on sitä edelleen. Tästä huolimatta olen alkanut pohtimaan, millaista seksi olisi muiden miesten kanssa ja että jääkö jotain elämässä kokematta, jos en seksiä koskaan muiden kanssa harrasta. Haluan edelleen omaa miestäni kovasti, mutta toisaalta ajattelen nykyisin usein millaiselta toisten miesten kehot tuntuisivat, millaista olisi joskus nähdä vieras penis erektiossa ja millaisin ottein he minua rakastajina kohtelisivat. Nämä ajatukset ovat rehellisesti sanoen usein aika kiihottavia.
Tiedän, että kaltaisiani, vain yhden kumppanin kanssa seksiä harrastaneita keski-ikäisiä on hyvin vähän, mutta jos tätä lukee joku heistä, olisi kiva kuulla muidenkin ajatuksia aiheesta.
Kommentit (62)
Vaimoni väittää että olen ainoa. Silti tiedän että hänellä on ollut nuoruudessaan suhteita sekä erään varattuun vanhempaan mieheen sekä selvästi nuorempaan mieheen.
Sellaista elämä on...
Toi on omaan päähän jotenkin, ensinnäkin vähän hassu tapa lähestyä asiaa, koska se listahan on loputon, jos alkaa vaan pohtimaan mahdollisia kokemuksia. Toisekseen hieman riskialtis, koska kukaan tuskin tuntee itseään niin hyvin, että varmasti tietää ettei kipinä kasva ja sitten on suru puserossa yksinään kyläpyöränä.
Tuo nyt tietysti on ääriesimerkki ja suht epätodennäköinen lopputulos, mutta onni on loppujaan aika hauras asia ja omaan silmään tuntuu hieman typerältä riskeerata hyvää arkea mahdollisesti huonon kokemuksen takia.