Kannattaako olla nirso miesten suhteen
Kommentit (203)
Naiset ovat ihan luonnostaan, kun aina löytävät sen vähintään pykälän paremman jostakin. Jos tarkoituksella alat nirsoksi niin voit iltaisin kuunnella vain munasolujen vaikerruslauluja pitkät illat ja yöt.
No, kun on yksi oikea, on tosi monta väärää.
Kannattaa. Parempi yksin kuin jonkun "ihan kivan" kanssa, jota kohtaan ei oikeasti tunne mitään vain siksi ettei olisi yksin. Ei ole reilua sille miehellekään, joka mahdollisesti on oikeasti rakastunut, että sinä oot siinä vaan, kun muuten oisit yksin ja tyydyit mieheen, joka ei lyö tai huuda (mikä on minimivaatimus puolisolle).
Olen tosi nirso, koska en halua perinteistä ja tylsää parisuhdetta. Oikeastaan en edes kohtaa miehiä missään enkä etsi kumppania.
Kannattavinta on kehittää itseään niin että saa miehen siitä huolimatta.
Tottakai. Ja myös toisinpäin, kannattaa olla nirso naisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ihan luonnostaan, kun aina löytävät sen vähintään pykälän paremman jostakin. Jos tarkoituksella alat nirsoksi niin voit iltaisin kuunnella vain munasolujen vaikerruslauluja pitkät illat ja yöt.
Siihen asiaan saa apua ilman nurkissa pyörivää miestäkin, jos ei osaa itsensä vuoksi elää.
Kovin surullista, ettet sinä tajua mitään rakkaudesta ja kumppanuudesta, kuvittelet itsesi pelkäksi spermaruiskuksi.
Panee miettimään, vihaatko kenties itseäsi vielä enemmän kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Eihän kilpailtua työpaikkaakaan haeta ilman koulutusta hokemalla, että olen hyvä just sellaisena kuin olen. Parisuhteessakin pitäisi huolehtia kunnosta, ulkonäköstä, terveydestä, toisen huomioimisesta ja monesta muusta asiasta. Jos ei ole valmis mitään noista tekemään niin sitten saa kaapia sieltä tynnyrin pohjilta jämät, koska se on oma taso.
Ventovieraat miehet oudoksuttavat sen verran, että tosi vaikea alkaa tutustumaan edes kehenkään. Riman lasku ei siinä auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Eihän kilpailtua työpaikkaakaan haeta ilman koulutusta hokemalla, että olen hyvä just sellaisena kuin olen. Parisuhteessakin pitäisi huolehtia kunnosta, ulkonäköstä, terveydestä, toisen huomioimisesta ja monesta muusta asiasta. Jos ei ole valmis mitään noista tekemään niin sitten saa kaapia sieltä tynnyrin pohjilta jämät, koska se on oma taso.
Mikäs muuten on sellaisen miehen taso, joka täyttää kaikki nuo kriteerit, paitsi ei osaa lainkaan asettua toisen ihmisen asemaan ja on pettänyt kaikissa parisuhteissaan?
No jos pystyt olemaan ällön miehen kanssa niin go for it. Itse en pystyisi, paljon mielummin loppuelämä ilman.
Hohhoijaa, jokainen saa valita seuransa tai olla valitsematta. Se on AINA kahden kauppa, incelit.
On myös ihan ok haluta seksiä ja läheisyyttä, ei tarvitse tuota lisääntymisbiologiaa jankuttaa. Mutta fyysisen läheisyyden edellytys on henkinen läheisyys ja luottamus. Molemminpuolinen.
inkeli kirjoitti:
ota mut
Inkeli voimaantui ja kiinnostui naisista, kun oli ensin seurustellut tietokoneiden kanssa 33 vuotta.
Ei kannattaisi. Minä tavallinen silmälasipäinen mies jään nirsolta naiselta huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
No jos pystyt olemaan ällön miehen kanssa niin go for it. Itse en pystyisi, paljon mielummin loppuelämä ilman.
On olemassa vain kahdenlaisia. Täydellisen ihania ja ällöjä.
Kehopositiiviset alapeukuttaa, kun joku vihjaa että naisenkin pitäisi tehdä töitä itsensä eteen saadakseen hyvän miehen.
Kannattaa. Ei yksin olo ole mitenkään pahin vaihtoehto.