Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet Prismassa miehesi kanssa, ja kaunis hoikka nainen kävelee teitä vastaan?

Vierailija
05.08.2023 |

Mitä mietit? Ajatteletko kääntyykö miehesi pää tätä naista kohti?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole Prisma-perhe.

Asiaa! En minäkään. Mutta Lidl-miehet ja niitten peput ,ne on kaikkeim herkumipia! En tiiä miksi mutta yleensä lidlissä käy kuumimmat.

Vierailija
62/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti miehen pää kääntyy, ihmeenä jotenkin pitäisin jos ei kääntyisi, koska mieheni ei ole sokea. Jos on minunkin silmiini kaunis nainen, niin silloin kääntyy myös minun pää. Miksei kääntyisi? Kaunista on helppo katsella. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että kääntyy ja sanoo, että ompa kaunis nainen. Mitä sitten?

Miksi hän sanoo, että OMPA?

Ompa on suomenkielen maistereiden sieluun sattuva kirjoitusvirhe, johon ei auta sen enempää mielialalääkeet kuin sähköshokitkaan.

Vierailija
64/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että päässäni viiraa ja olen ihan helvetin mustasukkainen kun tälläisiä asioita noteeraan ja edes mietin.

Vierailija
65/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. En yleensä rekisteröi vastaantulijoita sen kummemmin, ellei joku nykäise hihasta. Kuljen ns. silmälaput silmillä, täysin keskittyneenä toimittamaan oman asiani, ja ne muut kaupassa kävijät voisivat ihan yhtä hyvin olla jotain robotti-imurin päälle laitettuja tötsiä jotka liikuskelevat pitkin kauppaa imurin vieminä. En varmaan edes huomaisi vaikka mies töllistelisi. Ja katsoahan aina saa, koskea ei. Kunhan ei tuijota tollona vaan osaa tehdä sen sillan huomaamattomasti. Katseen kohdehan yleensä sen huomaa, mutta jos nyt kaikki muut kaupassa kävijät eivät, koska sellainen tollon tuijotus on junttia.

Vierailija
66/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sinä ja tyttökaverisi olette Prismassa hakemassa illan juomia ja huippukomea tummahiuksinen mies täydellisellä hiusrajalla, selkeästi piirtyvillä lihaksilla ja alhaisella rasvaprosentilla tulee vastaan yli 183 varren kanssa. Kääntyykö päät ja alkaako puheet ihanasta pulloon suljettavasta komistuksesta?

No ei. Kuulostaa rumalta ukolta. Varmaan joku piipittävä äänikin.

Vierailija
67/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tuijotan varattujen miesten perseitä kaupassa.

-Hoikka nainen

Mikä niissä on ihmeellistä? Pelkkä perse, ei muuta.

Puuttuuko sinulta rassulta mielikuvitus? On kiva ajatella, miten hivuttaisi hänen housut hitaasti alaspäin, raapisi hiukan kynsillä ihanaa pebaa ja tuntisi lihasten värähtelevän käsien alla. Ja niin edelleen.

Ei puutu mutta kullakin on preferenssinsä. Itse en liikutu paljonkaan perseistä.

Vierailija
68/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa akat on aina enempi tai vähempi raivona

jos on paremman näköinen, oman miehen huomiota herättävä

kilpailija-sisar näkökentässä

Vierailija
69/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo yleensä lyöttäytyy huomattavan kylkeen kiinni ja saattaa jopa antaa pusun. Jotenkin huvittavaa käytöstä!

T. Se mies joka yrittää olla katsomatta

Vierailija
70/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kirjoitti:

Minua ei haittaa ollenkaan jos miehelläni niskat nyrjähtää ja minäkin katson pitkään jos näen jonkun todella komean miehen. Katson naistakin jos näen todella hyvän ja miellyttävän näköisen. 

En ymmärrä miksi katselemisesta pitäisi olla mustasukkainen tai raivona. 

Vierailija
71/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa vauhkoat ap?

Mieheni ja minä, molemmat toimimme kansainvälisissä tehtävissä.

Itse lähinnä kääntäjänä, myynti- ja ostotehtävissä ja sopimisten teoissa.

Taatusti mieheni eri tapaamisissa ja neuvottelussa, sekä kotimaassa, että ulkomailla, tapaa lmitä kauniimpia naisia, niin sihteereinä, asisteittana, kuin vastapuolen juristeinakin. Ja muina ryöntekijöinä.

Nuo työmatkat ovat kuitenkin lyhyitä ja kiireisiä ja noilla työmatkoilla vain tosi kiimaiset ja sen kaltaiset miehet, ehtivät sopimaan yhden yön juttuja, vastapuolen kanssa.

Se että minä kattelisin Prismassa joitain miehiä, tai että mieheni katselisi joitain muita naisia kauppareissulla, on lapsellisnen aloitus.

Mieheni on töissä suuressa kansainvälisessä yhtiössä ja näkee ja tapaa jatkuvasti nuoria ja hyvännäköisiä naisia. Etenkin älykkäitä ja ammattitaiitoisia naisia.

Enpä voi olla sata prosenntisen varma, etteikö mieheni ois joskus ois minua pettänyt.

Otaksun ettei ole, varma en tietenkään olla voi.

Kuitenkin avioliitto on kestänyt 20 vuotta, ja ihan tavallista perhe-elämää on eletty, kummankin ammatista huolimatta,

Meillä in vain yksi, teini-ikäinen lapsi.

Jos pitäis noin yleisesti arvioida suhdettamme, niin mies on jollakin tapaa mustasukkaisempi, kuin minä itse.

Joten se siitä, että monet eri ikäiset, miehet kattelevat niin kauppakeskuksissa, konseteissa, ja missä muualla tahansa, eri näköisiä ja eri ikäisiä naisia.

Pelkkä katselu ja silmäily ei ole mitään pettämistä, eikä sairaaloista kiimaa.

Kummallakaan sukupuolella.

Vierailija
72/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa kirjoitti:

Minua ei haittaa ollenkaan jos miehelläni niskat nyrjähtää ja minäkin katson pitkään jos näen jonkun todella komean miehen. Katson naistakin jos näen todella hyvän ja miellyttävän näköisen. 

Onko todella komea mies jotain tällaista?:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
73/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan eka mietin, että miksi tuo tulee meitä kohti, mutta sitten huomaan valkoisen kepin.

Vierailija
74/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pää seuraa tiivisti naista, kun ohitamme naisen, mieheni tekee sormillaan tyylinomaisen bellissimo!-eleen ja samalla mies maiskauttaa ja tyrkkää minua kylkeen: katso, vaimoni mikä jumalallinen PERSE! Ja sitten mies tarraa minun kankustani kiinni koska tietää että minun pakarani on paras :) ihana

Tää oli hyvä 🤣🤣

Vierailija
75/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy miehen kanssa koskaan missään kaupassa.

Vierailija
76/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kirjoitti:

Sä vaan et ole koskaan seurustellut itsevarman naisen kanssa. Ne varmaan pelottaa sua.

Vierailija
77/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa kirjoitti:

Ehkä siksi, että moni haluaisi nussia sitä kuolaamisen kohdettaan, jos saisi mahdollisuuden.

Vierailija
78/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en noteeraa koko tilannetta. Olen prismassa mieheni kanssa, joten olemme siellä tekemässä ostoksia ja ostosten teko on mielessä, ei toisten kaupassaolijoitten kyyläys.

Vierailija
79/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muodokas perä, niin varmasti kääntyy. Voi varmaan kääntyä muulloinkin, mutta vilkaisemaan muotoja:D Mies on aina tykännyt vähän isommista muodoista, joten yleensä hoikat ei niin kiinnosta.

Vierailija
80/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo yleensä lyöttäytyy huomattavan kylkeen kiinni ja saattaa jopa antaa pusun. Jotenkin huvittavaa käytöstä!

T. Se mies joka yrittää olla katsomatta

Ei muuten ole harvinaista naisilta tuo käytös :D hiton noloa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi