Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet Prismassa miehesi kanssa, ja kaunis hoikka nainen kävelee teitä vastaan?

Vierailija
05.08.2023 |

Mitä mietit? Ajatteletko kääntyykö miehesi pää tätä naista kohti?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, käyn Cittarissa.

Vierailija
2/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaunis hoikka nainen olen minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuo kaunis, hoikka nainen. Ei käänny päät silloin kun vaimo/tyttöystävä on mukana.

Lähes poikkeuksetta kääntyy jos mies on yksin, parisuhdestatuksesta en tietenkään tiedä.

Vierailija
4/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn cittarissa ja minulla ei miestä.

Vierailija
5/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen siitä, että on silmänruokaa. Itsekin katson mielelläni kauniita ihmisiä. Tottakai miehen pää kääntyy. En sitä sen kummempana pidä kuin jos menisimme kukkaosaston ohi ja siellä olisi joku erityisen kaunis kukka, jota molemmat ihastelisimme.

Vierailija
6/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tuijotan varattujen miesten perseitä kaupassa.

-Hoikka nainen

Vierailija
7/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden naisten katselu on vähän kuin tikkarin syöminen, viaton hetken huvi.

Vierailija
8/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kääntyy, mutta ei tuo minua haittaa.

Vierailija
9/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sinä ja tyttökaverisi olette Prismassa hakemassa illan juomia ja huippukomea tummahiuksinen mies täydellisellä hiusrajalla, selkeästi piirtyvillä lihaksilla ja alhaisella rasvaprosentilla tulee vastaan yli 183 varren kanssa. Kääntyykö päät ja alkaako puheet ihanasta pulloon suljettavasta komistuksesta?

Vierailija
10/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä hoidan meillä ruokaostokset, sillä mies inhoaa kaupoissa käyntiä ja minä käyn työmatkan varrella kaupoissa.

Mutta leikitään mukana silti. Voi olla, että mieheni huomaa naisen, mutta en usko, että hän kääntyy katsomaan naisen perään. Minun puolestani hän saa katsoa naista vaikka puoli tuntia, ei se haittaa ollenkaan! :)

Vierailija
11/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehellä kääntyy pää kurvikkaitakin kohti. Ei se aina ole hoikka jota miehet kääntyvät katsomaan. Mies tykkää hyvännäköisistä naisista kokoon katsomatta.

Vierailija
12/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kyllä ihan itskseni kotona sohvalla.

Vierailija
13/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että kääntyy ja sanoo, että ompa kaunis nainen. Mitä sitten?

Vierailija
14/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä katsoa, itsekin ihailen. Sairaalloisen mustasukkaisia on aika harvassa, sehän on heikkoon itseluottamukseen liittyvää.

N 58

P.S. viimeksi näin kävi viikko sitten ja se hoikka, kaunis nainen oli tyttäreni.

Vierailija
15/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole Prisma-perhe.

Vierailija
16/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kääntyy, koska tuo kaunis, hoikka, nainen on meidän tytär.

Vierailija
17/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sinä ja tyttökaverisi olette Prismassa hakemassa illan juomia ja huippukomea tummahiuksinen mies täydellisellä hiusrajalla, selkeästi piirtyvillä lihaksilla ja alhaisella rasvaprosentilla tulee vastaan yli 183 varren kanssa. Kääntyykö päät ja alkaako puheet ihanasta pulloon suljettavasta komistuksesta?

Saattaa olla näin. En tiedä, koska en ole kuvailemaasi huippukomeaan ikinä törmännyt.

Vierailija
18/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tuijotan varattujen miesten perseitä kaupassa.

-Hoikka nainen

Yäk, minä en ainakaan tuijota kenenkään paskaposkia.

Vierailija
19/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, meillä on niitä ikkunalaudalla rivi pulloon suljettuina. Yhdellä ei ole täydellinen hiusraja, mutta who cares.

Vierailija
20/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin palstalta että Suomen Prismat kuhisee komeampia miehiä kuin Ralph Fiennes. Joten joudun varmasti tukeutumaan mieheni kainaloon ettei mene jalat alta. Toisella kädellä purista rystyset valkoisena kärryjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi