Olet Prismassa miehesi kanssa, ja kaunis hoikka nainen kävelee teitä vastaan?
Mitä mietit? Ajatteletko kääntyykö miehesi pää tätä naista kohti?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Luin palstalta että Suomen Prismat kuhisee komeampia miehiä kuin Ralph Fiennes. Joten joudun varmasti tukeutumaan mieheni kainaloon ettei mene jalat alta. Toisella kädellä purista rystyset valkoisena kärryjä.
Mites se hoikka nainen? Huomaako sitä tossa rytäkässä kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että kääntyy ja sanoo, että ompa kaunis nainen. Mitä sitten?
Miksi hän sanoo, että OMPA?
Koska ap on kirjoitustaidoton maatiainen.
Suljen silmäni ja kävelen silmät kiinni seuraavat 20 askelta koska en kestä nähdä että mieheni vilkuilee muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sinä ja tyttökaverisi olette Prismassa hakemassa illan juomia ja huippukomea tummahiuksinen mies täydellisellä hiusrajalla, selkeästi piirtyvillä lihaksilla ja alhaisella rasvaprosentilla tulee vastaan yli 183 varren kanssa. Kääntyykö päät ja alkaako puheet ihanasta pulloon suljettavasta komistuksesta?
Joo, meillä on niitä ikkunalaudalla rivi pulloon suljettuina. Yhdellä ei ole täydellinen hiusraja, mutta who cares.
Aivan varmasti on täydellinen hiusraja jokaisella miehellä, jonka sinä komeaksi tunnistat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen käytiin Prismassa ja mies valitti, että jotkut naiset häntä tuijottivat juuri, kun en ollut vieressä.
Vartijat.
No kyttäisivät varkaita, eikä asiallisia asiakkaita.
Mstalaisten perään katsotaan aina.
Mikähän näitä Prisma kyttääjiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Eilen käytiin Prismassa ja mies valitti, että jotkut naiset häntä tuijottivat juuri, kun en ollut vieressä.
Miksi ihmeessä miehesi kyttää vieraitten naisten katseita? Eikö tuo nyt ole hieman epätoivoisen kuuloista..?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tuijotan varattujen miesten perseitä kaupassa.
-Hoikka nainen
Mikä niissä on ihmeellistä? Pelkkä perse, ei muuta.
Katselen itse mielihyvällä ja nautin näkymästä niin kauan kuin voin, kuitenkin ilman avointa tuijottamista tai kuolaamista. Saatan hidastaa vauhtia, ja pysähtyä katsomaan jotain tuotetta, jotta saan nähdä hänet myös takaapäin.
N36, ei täysin hetero, muttei myöskään lesbo tai bi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuo kaunis, hoikka nainen. Ei käänny päät silloin kun vaimo/tyttöystävä on mukana.
Lähes poikkeuksetta kääntyy jos mies on yksin, parisuhdestatuksesta en tietenkään tiedä.Ei välttämättä käänny pää silleen huomattavasti, mutta kyllä miehet usein pitkänkin katsekontaktin ottavat, vaikka oma nainen vieressä. Ai mistäkö tiedän.
Eli sinä tuijottelee jossakin Prismassa miehiä silmiin? :😀 Halvat on huvit neidillä.
Kyllä katson useinkin silmiin vastaantulijoita, ihan normaalia? Pitäisikö sun mielestä kävellä katse maassa ja välttää silmiin katsomista? Miehet ottavat aika hanakasti katsekontaktia ja usein minä olen se joka kääntää katseen muualle ensin.
Valvon miehen katsetta ja muistutan hyväksytyistä ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Hoikka nainen
Puuttuuko sinulta rassulta mielikuvitus? On kiva ajatella, miten hivuttaisi hänen housut hitaasti alaspäin, raapisi hiukan kynsillä ihanaa pebaa ja tuntisi lihasten värähtelevän käsien alla. Ja niin edelleen.
Ei käänny jos ei ole puoli alastomana tennis/ranta-asussa ja jos kääntyy niin kääntyisi minukin pääni katsomaan. 🤣 Ihan pelkät persvako näkyvissä salihousut eivät enää kiinnitä huomioo.
Minä en voi tajuta jos julkkis menee yleisille paikoille kuhertelemaan ja kävelemään kaupungille tennis asussa toruen sitten niitä jotka koittaa seiskasta vähän tienestiä kuvaamalla tietäen tasan tarkkaan että varmasti joku kuvaa.
Ei muutenkaan kukaan menisi ranta-asussa kaupungille kulkemaan jos ei halua herättää huomioo niin että katsokaa minua. Todella ristiriitaista herättää selvästi huomioo ja sitten jyrähtää siitä.
Jos Orpo tai joku muu politikko kävelisi pikku uikkareissa kaupungilla ja menisi rahvaan sekaan puistoon ottamaan viltille aurinkoa niin ei varmasti välttyisi tulla kuvatuksi seiskaan.
Tuskin edes huomaan. Enyleensä kauheasti katsele muita ihmisiä Prismassa. Mutta noin muuten mieheni saa katsella kunhan ei koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Hoikka nainen
Puuttuuko sinulta rassulta mielikuvitus? On kiva ajatella, miten hivuttaisi hänen housut hitaasti alaspäin, raapisi hiukan kynsillä ihanaa pebaa ja tuntisi lihasten värähtelevän käsien alla. Ja niin edelleen.
Ja varmasti pakaroissa olisi nimenomaan lihasta ja matala rasvaprosentti kehossa muutenkin. Eikä pelkät pakarat sinulle riitä, vaan täydellinen hiusraja on lähtökohta.
En ajattele mitään. Olen itsekin kaunis hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuo kaunis, hoikka nainen. Ei käänny päät silloin kun vaimo/tyttöystävä on mukana.
Lähes poikkeuksetta kääntyy jos mies on yksin, parisuhdestatuksesta en tietenkään tiedä.Ei välttämättä käänny pää silleen huomattavasti, mutta kyllä miehet usein pitkänkin katsekontaktin ottavat, vaikka oma nainen vieressä. Ai mistäkö tiedän.
Eli sinä tuijottelee jossakin Prismassa miehiä silmiin? :😀 Halvat on huvit neidillä.
Kyllä katson useinkin silmiin vastaantulijoita, ihan normaalia? Pitäisikö sun mielestä kävellä katse maassa ja välttää silmiin katsomista? Miehet ottavat aika hanakasti katsekontaktia ja usein minä olen se joka kääntää katseen muualle ensin.
On sinulla huvit.
Nainen kirjoitti:
Voi olla että katsoo, mutta eipä tuo minua haittaa vaan yleensä katson yhdessä ja saatan poikkeuksellisesti naisena jopa KEHUA tuota toista naista että vau onpa nätti tai hyvä kroppa tms. Ja mies voi myös vapaasti kommentoida.
Meillä on suhde jossa on tervettä sanoa tuollaisia asioita. Katsominen on eri asia kuin luvatta vieraissa käynti.
Mies saa katsoa myös vapaasti aikuisviihdettä jos sille tuntuu. Eipä tuolla ole liiemmin tarvetta ollut kun on ollut lupa, nuorena edellisessä suhteessa se oli suurin synti joten katsoi salassa.
Meillä sama. Saatan hyvinkin sanoa omalle miehelleni ohikulkijasta, että vau olipa nätti nainen. Mies on yleensä samaa mieltä. Kauneuden arvostaminen ei tarkoita pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinulla huvit.
Tää ei oo mikään mun "huvi". Kerroin vain havaintoni jonka elämääni eläessäni olen tehnyt. Jostain syystä se taisi mennä sulla tunteisiin, kuka ties miksi.
Mieheni pää seuraa tiivisti naista, kun ohitamme naisen, mieheni tekee sormillaan tyylinomaisen bellissimo!-eleen ja samalla mies maiskauttaa ja tyrkkää minua kylkeen: katso, vaimoni mikä jumalallinen PERSE! Ja sitten mies tarraa minun kankustani kiinni koska tietää että minun pakarani on paras :) ihana
Voi olla että katsoo, mutta eipä tuo minua haittaa vaan yleensä katson yhdessä ja saatan poikkeuksellisesti naisena jopa KEHUA tuota toista naista että vau onpa nätti tai hyvä kroppa tms. Ja mies voi myös vapaasti kommentoida.
Meillä on suhde jossa on tervettä sanoa tuollaisia asioita. Katsominen on eri asia kuin luvatta vieraissa käynti.
Mies saa katsoa myös vapaasti aikuisviihdettä jos sille tuntuu. Eipä tuolla ole liiemmin tarvetta ollut kun on ollut lupa, nuorena edellisessä suhteessa se oli suurin synti joten katsoi salassa.