Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä on ällöä kuinka jotkut lähtee ihmisten ilmoille yöhikien kanssa

Vierailija
05.08.2023 |

Ja viikko sitten pestyt hiukset tähän vielä lisäksi. Nam.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä haittaa hikiset lakanat? En ymmärrä näitä kommentteja ollenkaan. Siellä lakanoissa nukutaan ja tehdään niitä muita, ei niin puhtaita juttuja. Ja voi käydä pikasuihkussa illalla. Ja kesällä nyt muutenkin haluaa illalla mennä hikisenä suihkuun, ja sitten aamulla uudestaan. Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Tosin harvoin kyselen ihmisiltä milloin käyvät suihkussa, eli mistäpä minä sen tiedän, jollei haise tai näytä likaisilta hiukset jne. Mutta vähän ihmettelen, miten yleistä on että ihmiset käy pelkästään iltasuihkussa.

Vierailija
22/114 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihan parasta lähteä ihmisten ilmoille rakastelun jälkeen peseytymättä, kun tietää että ympärillä leijailee sperman ja kiiman tuoksu ja posket vielä punoittaa Ihanimmat aromit tulee pitkän iltarakastelun ja aamupanon jälkeen.

Illalla niin ja aamulla näin, meillä ei enää ollenkaan(haista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran testasin tälläkin palstalla kovasti mainostettua; kun et pese hiuksia joka päivä, rasvoittuminen vähenee. Bullshit!! Tiedän, että se on pskapuhetta, mutta nyt kun olen ollut vapaalla, niin ajattelin et kokeillaanpa kuitenkin. En ole kahteen päivään pessyt hiuksia. HYI helvetti. Ei tulis mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille, kun päästä leijuu koko ajan sellainen rasvalemu. Olen siis vasta herännyt ja aamukahvin jälkeen painelen suihkuun, jotta ilkeän lähteä kauppareissulle. Lakanat pesuun ja toteamus: hiukset ei totu pesemättömyyteen.

Ja joo, joku voi tulla nyt vänkyttämään, että ei ne kahdessa päivässä totukaan. Mutta ei hitto, kuka nyt pystyisi olemaan haisevalla päällä yhtään pidempään?!

Vierailija
24/114 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala sentään.

Vierailija
25/114 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran testasin tälläkin palstalla kovasti mainostettua; kun et pese hiuksia joka päivä, rasvoittuminen vähenee. Bullshit!! Tiedän, että se on pskapuhetta, mutta nyt kun olen ollut vapaalla, niin ajattelin et kokeillaanpa kuitenkin. En ole kahteen päivään pessyt hiuksia. HYI helvetti. Ei tulis mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille, kun päästä leijuu koko ajan sellainen rasvalemu. Olen siis vasta herännyt ja aamukahvin jälkeen painelen suihkuun, jotta ilkeän lähteä kauppareissulle. Lakanat pesuun ja toteamus: hiukset ei totu pesemättömyyteen.

Ja joo, joku voi tulla nyt vänkyttämään, että ei ne kahdessa päivässä totukaan. Mutta ei hitto, kuka nyt pystyisi olemaan haisevalla päällä yhtään pidempään?!

Ootko miettiny, että voi olla jotain yksilöllisiä eroja? Oma kuiva ja kihara hius pärjää vaikka viikon pesemättä, alkaa siinä ajassa pikkuhiljaa näyttää samalta kuin lättähius pesun jälkeen.

Vierailija
26/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan, että vuoteeseen mennään puhtaina.

En kestä edes ajatusta ap:n likaisista ja yöhikisistä haisuvällyistä.

Mulla onkin sellainen suihku, jota voi käyttää useammin kuin kerran päivässä. Käyn aamuin illoin suihkussa.

Ap

Vierailija
27/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoileeko joku öisin? En minä ainakaan.

Siinä tapauksessa et ole elossa. Jokainen ihminen erittää hikeä yöllä 0,5 - 1,0 litran verran.

Ap

Vierailija
28/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulla käynti on yliarvostettua ja maksaa liikaa sekä tuhoaa ihon ja elimistön muodostamia omia suoja-aineita joten ei jatkoon.

Vierailija
29/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vakavia terveysongelmia jos hikoilet koko ajan öisin.

Vierailija
30/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että kaikki eivät hikoile öisin ja melko monet peseytyvät ja jopa saunovat iltaisin ennen nukkumanmenoa?

Vierailija
31/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa aamuin illoin. En käsitä tuota että jotkut pesee lavuaarissa erikseen kaunalot, kasvot, kädet, pöntöllä alapään yms kun voisi vaan käydä pikasuihkussa kastelematta hiuksia ja pestä kaikki kerralla?

Siis ihan oikeasti. Eikö muilla ole hankalaa yrittää huljutella kainaloita lavuaarin yllä? En ymmärrä

Vierailija
32/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peskää/ vaihtakaa niitä petivaatteita myös. Näen työssäni niin oksettavia kusenkeltaisia, rusehtavia, hien yms. Muun erittämiä sänkyjä. Ei paljon puhtaat lakanat auta, jos muutoin on likaiset petivaatteet alla. Ja ihan tavan ihmisillä, ei pelkästään deekuilla yms.

Vierailija
33/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikoileeko joku öisin? En minä ainakaan.

Siinä tapauksessa et ole elossa. Jokainen ihminen erittää hikeä yöllä 0,5 - 1,0 litran verran.

Ap

Tuon logiikan mukaan ihmisen pitäisi painaa aamulla herätessä puoli kiloa vähemmän kuin illalla nukkumaan mennessä. Aika moni meistä voisi todistaa hikoilevansa vähemmän, siis jos ei käy yöllä vessassa vähentämässä painoaan.

Vierailija
34/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja peskää/ vaihtakaa niitä petivaatteita myös. Näen työssäni niin oksettavia kusenkeltaisia, rusehtavia, hien yms. Muun erittämiä sänkyjä. Ei paljon puhtaat lakanat auta, jos muutoin on likaiset petivaatteet alla. Ja ihan tavan ihmisillä, ei pelkästään deekuilla yms.

Ilmeisesti sinä teet työtäsi sellaisten ihmisten parissa, jotka ovat avun tarpeessa muutenkin. Eihän se ole heidän vikansa, että nykyään ei kotipalvelun tehtäviin kuulu petivaatteitten vaihto.

Vierailija
35/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa 2-3 x viikossa enkä ole hikinen.

Vierailija
36/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöö ihan rauhassa. En ole ikinä käynyt aamulla suihkussa enkä käy. Poikkeuksena jos johonkin lääkäriin pitää mennä. Kaikkiin muihin menoihin on riittänyt ilta pesut. 

Vierailija
37/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuraa saippualla liikaa, bakteeriato menee sekaisin. Ja alkaa haista.

Jos oma haju häiritsee jos ei käy 2 kertaa päivässä suihkussa, lääkäri on oikea pysäkki seuraavan suihkun sijaan.

Vierailija
38/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesulla käynti on yliarvostettua ja maksaa liikaa sekä tuhoaa ihon ja elimistön muodostamia omia suoja-aineita joten ei jatkoon.

Nyttenkin HSY:n vesilasku ja taksat olivat nousseet 

Vesijohtoveden keskihinta on noin viisi euroa kuutiolta.

Vierailija
39/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia kävin aina aamuisin suihkussa. Lasten synnyttyä aamusuihkusta tuli mahdottomuus. Ei mitään saumaa mennä itseään puleeraamaan, kun pienokaiset pyörivät ympärillä. Siis suihkut siirtyivät iltaan ja sinne ne ovat enimmäkseen jääneet. Toivottavasti ihmisillä olis muutakin ajateltavaa kuin toisten yöhiet :D

Vierailija
40/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimaksut nousevat tuntuvasti – syykin on selvä

Suomessa vettä on totuttu pitämään halpana kuluttaa. Mutta käykö jatkossa kuten sähkön kohdalla eli kustannukset yllättäen nousevat?

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009686645.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi