Mun mielestä on ällöä kuinka jotkut lähtee ihmisten ilmoille yöhikien kanssa
Ja viikko sitten pestyt hiukset tähän vielä lisäksi. Nam.
Kommentit (114)
Kotonahan ne käytöstavat opitaan!
Vierailija kirjoitti:
Itse voin hyvin käydä juoksulenkin jälkeen hikisenä kaupassa.
Joo käyn salin jälkeen kaupassa. Hyvä dödö pitää pahimmat hajut loitolla hikoillessa.
Mikä aamusuihkujankkaaja on tänne ilmestynyt päähänpinttymänsä kanssa. Eikö samanlainen aloitus ollut juuri eilen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä aamusuihkujankkaaja on tänne ilmestynyt päähänpinttymänsä kanssa. Eikö samanlainen aloitus ollut juuri eilen?
Ei ollut mun tekemä aloitus.
Ap
Minä hikoilen päivittäisissä puuhissani niin paljon, ettei tulisi mieleenkään mennä nukkumaan käymättä suihkussa. Aamulla taas ei ole järkeä mennä suihkuun, koska viimeistään tunnin päästä heräämisestä olen jo hikinen, kävin suihkussa tai en. Kaikki eivät ole sisätöissä ilmastoiduissa toimistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Genitaalialueiden limakalvoja ei saa pestä päivittäin !
Tarkoitatko siis sisältä pesemistä vai mitä? Ei kai sisälle pestessä mitään työnnetäkään?
Bidellä vaan häpyhuulten välistä pesten. Ja peräaukon pesen ihan saippualla, koska ällö.
Mitä tarkoittaa koska ällö?
Vierailija kirjoitti:
Ja peskää/ vaihtakaa niitä petivaatteita myös. Näen työssäni niin oksettavia kusenkeltaisia, rusehtavia, hien yms. Muun erittämiä sänkyjä. Ei paljon puhtaat lakanat auta, jos muutoin on likaiset petivaatteet alla. Ja ihan tavan ihmisillä, ei pelkästään deekuilla yms.
Tavan?
Viimeksi minulla meni kaksi viikkoa peseytymisten välillä.
Musta on ällöä kun PÄIVITTÄIN SUIHKUSSA KÄVIJÄT TUHLAAVAT MAAPALLON VESIVARANNOT. Ne ei ole kaikki teille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja peskää/ vaihtakaa niitä petivaatteita myös. Näen työssäni niin oksettavia kusenkeltaisia, rusehtavia, hien yms. Muun erittämiä sänkyjä. Ei paljon puhtaat lakanat auta, jos muutoin on likaiset petivaatteet alla. Ja ihan tavan ihmisillä, ei pelkästään deekuilla yms.
Tavan?[/quote
Perusmuoto: tapa, genetiivi:tavan
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran testasin tälläkin palstalla kovasti mainostettua; kun et pese hiuksia joka päivä, rasvoittuminen vähenee. Bullshit!! Tiedän, että se on pskapuhetta, mutta nyt kun olen ollut vapaalla, niin ajattelin et kokeillaanpa kuitenkin. En ole kahteen päivään pessyt hiuksia. HYI helvetti. Ei tulis mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille, kun päästä leijuu koko ajan sellainen rasvalemu. Olen siis vasta herännyt ja aamukahvin jälkeen painelen suihkuun, jotta ilkeän lähteä kauppareissulle. Lakanat pesuun ja toteamus: hiukset ei totu pesemättömyyteen.
Ja joo, joku voi tulla nyt vänkyttämään, että ei ne kahdessa päivässä totukaan. Mutta ei hitto, kuka nyt pystyisi olemaan haisevalla päällä yhtään pidempään?!
Mulla ei ole tottunut kymmenessä vuodessa.
Jos huoneen lämpötila on parikymmentä astetta niin ei siinä kyllä mitään yöhikeä tule.
Minustakin se on ällöttävää. Sen haistaa jos työkaveri ei ole aamulla käynyt suihkussa.
Lakanat sen sijaan ei pahastu vaikka döfäisit kuinka mutta työkaverilla voi olla kestämistä.
Aamulla suihkuun skunkit!
Jos on ryypänny muutaman viikonkin tiukasti niin hikoilee kyl valtavasti vaikka ulkona olisi pakkassää
Vierailija kirjoitti:
Jos huoneen lämpötila on parikymmentä astetta niin ei siinä kyllä mitään yöhikeä tule.
Ihminen erittää hikeä koko ajan, kyse on ihan normaalista elintoiminnosta, joka estää mm. elimistöä kuumenemasta liikaa. Hikoilu ei tarkoita sitä, että pyörisi hiestä märkänä lakanoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ryypänny muutaman viikonkin tiukasti niin hikoilee kyl valtavasti vaikka ulkona olisi pakkassää
Aamulla -15 pakkasta ja hikoilu oli niin valtavaa että paita märkänä jotta joutui ilmastoinninkin laittamaan autossa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran testasin tälläkin palstalla kovasti mainostettua; kun et pese hiuksia joka päivä, rasvoittuminen vähenee. Bullshit!! Tiedän, että se on pskapuhetta, mutta nyt kun olen ollut vapaalla, niin ajattelin et kokeillaanpa kuitenkin. En ole kahteen päivään pessyt hiuksia. HYI helvetti. Ei tulis mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille, kun päästä leijuu koko ajan sellainen rasvalemu. Olen siis vasta herännyt ja aamukahvin jälkeen painelen suihkuun, jotta ilkeän lähteä kauppareissulle. Lakanat pesuun ja toteamus: hiukset ei totu pesemättömyyteen.
Ja joo, joku voi tulla nyt vänkyttämään, että ei ne kahdessa päivässä totukaan. Mutta ei hitto, kuka nyt pystyisi olemaan haisevalla päällä yhtään pidempään?!
Ootko miettiny, että voi olla jotain yksilöllisiä eroja? Oma kuiva ja kihara hius pärjää vaikka viikon pesemättä, alkaa siinä ajassa pikkuhiljaa näyttää samalta kuin lättähius pesun jälkeen.
Oon eri, mutta oon sama mieltä että on yksilöllisiä eroja. Mullakin kihara tukka eikä tarvi ihan joka päivä pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikoileeko joku öisin? En minä ainakaan.
Siinä tapauksessa et ole elossa. Jokainen ihminen erittää hikeä yöllä 0,5 - 1,0 litran verran.
Ap
Oot siinä oikeassa, että kaikki hikoilee yölläkin tasaisesti. Sitä ei vaan huomaa aamulla, kun kaikki hiki ei ole siinä lakanoissa enää näkyvillä.
Oot vaan niin ärsyttävä että saat silti peukun alaspäin.
Yöhikoilu voi olla merkki sairaudesta!
Rasvalettien propagandaa. 🤣