Mun mielestä on ällöä kuinka jotkut lähtee ihmisten ilmoille yöhikien kanssa
Ja viikko sitten pestyt hiukset tähän vielä lisäksi. Nam.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Musta on ällöä kun ihmiset kyttää toisiaan. Eletään sovussa, kukin tavallamme.
Ei tarvii kytätäkään kun jonkun likainen tukka haisee kilometrin päähän. Hiukset ja kroppa pestään joka päivä. Piste.
Pieruverkkarit ja edellisen yön hiki. Ei ihme, että ihmiset tuolla kaupungilla näyttää räytyneiltä ja surkeilta. Eikö teitä edes hävetä? Mitä jos joku tulee lähellä ja huomaa kuinka te haisette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on atopia ja joudun pukemaan erityiset rasvausvaatteet eli vaattet, jotka saavat sotkeentua. En voi suoraan suihkusta pukea päivän asua. Siksi on helpompi peseytyä illalla ja ryömiä rasvaisena sänkyyn.
En nyt ap jotenkin niele että edellisiltana suihkussa käynyt, aamukahvin jälkeen hampaat harjannut ja dödöä kainaloihin suihkinut ihminen lemuaisi niin että koko bussi käryää .D
Mikä bussi?
Ap
Se millä menen töihin ja väitteesi mukaan haisen kuin kaatopaikka, koska en ottanut aamusuihkua
Missähän näin mahtaa lukea?
Ap
Minä en ole koskaan hikoillut missään tilanteessa. Ei ole kiva juttu, koska iho vain kuumenee ja punoittaa ja tulee huono olo, koska en hikoile. Saunassa en voi käydä ollenkaan hikoilemattomuuden takia ja kyllä on liikuntakin sen takia tuskaista. Suihkussa käyn aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan hikoillut missään tilanteessa. Ei ole kiva juttu, koska iho vain kuumenee ja punoittaa ja tulee huono olo, koska en hikoile. Saunassa en voi käydä ollenkaan hikoilemattomuuden takia ja kyllä on liikuntakin sen takia tuskaista. Suihkussa käyn aamuisin.
Fabryn tauti?
Illalla suihku, aamusta hanan alla ja sopivilla pesuaineilla kasvot, kainalot ja bideellä alakerta. Jos on oikein peuhannut yöllä lakanoissa tai on helteen takia hikoillut, sitten ihan koko kropan suihkuun myös aamusta. Useammin kuitenkin riittää tuo tärkeimpien paikkojen pesu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tulis mieleenkään mennä sänkyyn illalla käymättä ensin suihkussa. Pesen hiuksetkin joka ilta.
Enkä hikoile ikinä yöllä.
Vain puoli litraa - melko vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää jos joku tulee sänkyyn likaisena, todellä ällö kun lakanat alkavat haista ja rasvottua heti. Itse käyn kunnolla pesulla illalla ja aamulla huuhtaisen itseni pikaisesti suihkussa (hiuksia en kastele aamulla koska en jaksa kuivaulla mutta pesen ne joka ilta).
Onko tullut mieleen, ettei meille kaikille ole koskaan opetettu tuollaista tapaa toimia???
Helppohan se on kauhistella asiaa, minkä itse on osannut tyyliin aina 👍
Vierailija kirjoitti:
Illalla suihku, aamusta hanan alla ja sopivilla pesuaineilla kasvot, kainalot ja bideellä alakerta. Jos on oikein peuhannut yöllä lakanoissa tai on helteen takia hikoillut, sitten ihan koko kropan suihkuun myös aamusta. Useammin kuitenkin riittää tuo tärkeimpien paikkojen pesu.
Kuulostaa hankalalta. Mikset pese näitä tärkeimpiä paikkoja suihkussa vaan kikkailet lavuaarissa joka paikkaa erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää jos joku tulee sänkyyn likaisena, todellä ällö kun lakanat alkavat haista ja rasvottua heti. Itse käyn kunnolla pesulla illalla ja aamulla huuhtaisen itseni pikaisesti suihkussa (hiuksia en kastele aamulla koska en jaksa kuivaulla mutta pesen ne joka ilta).
Onko tullut mieleen, ettei meille kaikille ole koskaan opetettu tuollaista tapaa toimia???
Helppohan se on kauhistella asiaa, minkä itse on osannut tyyliin aina 👍
Tähän onkin hyvä vedota kypsässä iässä :D "Ei oo lapsena opetettu niin en voi osata"
Ap
Se millä menen töihin ja väitteesi mukaan haisen kuin kaatopaikka, koska en ottanut aamusuihkua