Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä on ällöä kuinka jotkut lähtee ihmisten ilmoille yöhikien kanssa

Vierailija
05.08.2023 |

Ja viikko sitten pestyt hiukset tähän vielä lisäksi. Nam.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä rantasaunassa peseytyminen ei paljoa maksa kun ei tule vesimaksua , jätevesimaksua, veden perusmaksua eikä kertoimia eikä myöskään veden lämmitysmaksua vain polttopuut joita käytetään pari pesällistä  : )

Vierailija
42/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua käydä joka päivä suihkussa, siis olisi ihan kiva, mutta ei sitä vettä maailmassa tällaiseen riitä, toiset kuoleen janoon ja tauteihin sen takia, kun toiset haluaa olla jatkuvasti super-fresh, HÄVETKÄÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palelen nukkuessa enkä tosiaan hikoile. En käy aamuisin suihkussa ellen ole käynyt heräämisen jälkeen lenkillä.

Suihkussa käyn joka ilta. Oksettava ajatus, että menisi likaisena nukkumaan.

Vierailija
44/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tulis mieleenkään mennä sänkyyn illalla käymättä ensin suihkussa. Pesen hiuksetkin joka ilta.

Enkä hikoile ikinä yöllä.

"Seitsemän litraa. Sen verran ihmisestä erittyy hikeä nukkuessa viikon aikana. Juuri hien, hilseen ja kosmetiikkajäänteiden vuoksi vuodevaatteet tulisi pestä ja vaihtaa säännöllisesti. Likaiset tyynyt ja peitot voivat pahimmillaan aiheuttaa esimerkiksi tukkoisuutta ja siten heikentää unenlaatua."

Vierailija
45/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse palelen nukkuessa enkä tosiaan hikoile. En käy aamuisin suihkussa ellen ole käynyt heräämisen jälkeen lenkillä.

Niin mihin on tottunut mullakin oli oksettava ajatus jos ei aamukahvin kanssa saanut röökiä.

Vierailija
46/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tulis mieleenkään mennä sänkyyn illalla käymättä ensin suihkussa. Pesen hiuksetkin joka ilta.

Enkä hikoile ikinä yöllä.

"Seitsemän litraa. Sen verran ihmisestä erittyy hikeä nukkuessa viikon aikana. Juuri hien, hilseen ja kosmetiikkajäänteiden vuoksi vuodevaatteet tulisi pestä ja vaihtaa säännöllisesti. Likaiset tyynyt ja peitot voivat pahimmillaan aiheuttaa esimerkiksi tukkoisuutta ja siten heikentää unenlaatua."

Veisin pesuun vaikka tunnin välein jos joku maksaa turhanpäiväiset pesut rahat saa tuhlattua muuhunkin tärkeämpään kuten viinaan,naisiin ja lauluun...

Vierailija
47/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Genitaalialueiden limakalvoja ei saa pestä päivittäin !

Tarkoitatko siis sisältä pesemistä vai mitä? Ei kai sisälle pestessä mitään työnnetäkään?

Bidellä vaan häpyhuulten välistä pesten. Ja peräaukon pesen ihan saippualla, koska ällö.

Sekin olisi hyvä pestä vain vedellä. Kyllähän siihen pieni aromi jää mutta kannattaakin ehkä ollantyöntämättä nenää pyllyyn.

Pahin on tyyppi joka skippaa muutaman päivän suihkut ja laittaa parfyymiä.

Vierailija
48/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoileeko joku öisin? En minä ainakaan.

Kaikki. Myös sinä.

Vierailija
49/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mun aamurutiini on kääriytyä siihen peittoon, kun palelee niin saa ta na sti ja mennä vaatehuoneeseen, joka pysyy aina paljon muuta asuntoa lämpimämpänä pienellä patterilla ja vaihtaa siellä vaatteet. Tuntui ihan kidutukselta mennä kylmään pesuhuoneeseen suihkuun aamulla, kun muutenkin on aina ihan jäässä. Illalla lämmitän sen verran puusauna, että saan käytyä suihkussa jäätymättä.

Vierailija
50/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että aamulla bussissa on monen hajuisia ihmisiä. Pinttynyt tupakanhaju kyllä pahin.

Vierailija
51/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihan parasta lähteä ihmisten ilmoille rakastelun jälkeen peseytymättä, kun tietää että ympärillä leijailee sperman ja kiiman tuoksu ja posket vielä punoittaa Ihanimmat aromit tulee pitkän iltarakastelun ja aamupanon jälkeen.

Luulet varmaan myös, että sinun seksielämäsi on jotenkin erinomaisempaa kuin muiden, koska haiset.

Vierailija
52/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa noin kahdesti viikossa. Hyvin riittää.

Vierailija
53/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mun aamurutiini on kääriytyä siihen peittoon, kun palelee niin saa ta na sti ja mennä vaatehuoneeseen, joka pysyy aina paljon muuta asuntoa lämpimämpänä pienellä patterilla ja vaihtaa siellä vaatteet. Tuntui ihan kidutukselta mennä kylmään pesuhuoneeseen suihkuun aamulla, kun muutenkin on aina ihan jäässä. Illalla lämmitän sen verran puusauna, että saan käytyä suihkussa jäätymättä.

Avantouinti parantaa kylmänarkuuden. Toimii ainakin mulla.

Vierailija
54/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on illalla, juuri ennen nukkumaanmenoa käynyt suihkussa ei sitä siinä ajassa ehdi likaantua, puhtaassa sängyssä, johon vaihtaaa säännöllisesti petivaatteet ja menee puhtaana nukkumaan.. :D Ellei sitten ole sairastunut/on hirveä helle yms ja hikoile sen takia hirveää määrää..

Tai itse en pidä itseäni niin saastaisena jos pesen koko kehon suihkusaippualla ja hiukset illalla siinä vaikka kymmenen aikaan ja laittanut deodoranttia jälkeen, että aamulla olisi sit jo likainen

Vierailija
55/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työtä te aamusuihkuttelijat oikein teette? Jotain helppoa ja siistiä sisätyötä? 

Mitä luulette, olisiko aamusuihku minulle sopivin ratkaisu? Lähden kello 5 töihin, palaan töistä hikisenä, mutaisena ja yltä päältä liassa. 

Vierailija
56/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että aamulla bussissa on monen hajuisia ihmisiä. Pinttynyt tupakanhaju kyllä pahin.

Viiden aikaan aamubussissa on ihan raikkaan tuoksuista porukkaa. Myöhemmin päivällä haiseekin sitten kaikki eritteet + valkosipuli/tupakka.

Vierailija
57/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöhikien? Jaahas..Mulle riittää ihan hyvin iltasuihku.

Vierailija
58/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoileeko joku öisin? En minä ainakaan.

Aika moni ja etenkin naiset tietyssä iässä. Hormonit.

Vierailija
59/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset menevät yöllä lyttyyn ja sekaisin ja paras tapa saada ne siistiksi on pestä ne aamulla ennen töihin lähtöä. Jos ei käytä shampoota, ne näyttävät kuivuttuaan rasvaisilta. Yöllä usein hikoilee, kyllä, vaikka makuuhuoneen lämpötila olisi alhainenkin. Vai ettekö muka ole koskaan heränneet yöllä niin että lakanakin on hiestä märkä?

Vierailija
60/114 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset menevät yöllä lyttyyn ja sekaisin ja paras tapa saada ne siistiksi on pestä ne aamulla ennen töihin lähtöä. Jos ei käytä shampoota, ne näyttävät kuivuttuaan rasvaisilta. Yöllä usein hikoilee, kyllä, vaikka makuuhuoneen lämpötila olisi alhainenkin. Vai ettekö muka ole koskaan heränneet yöllä niin että lakanakin on hiestä märkä?

Yöllä ei hikoilla usein, vaan aina. Kaikki hikoilevat yöllä ja päivällä. Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi