Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On luvattu todella huonoa säätä viikonlopuksi ja myrsky maanantaiksi

Vierailija
04.08.2023 |

On luvattu todella huonoa säätä viikonlopuksi ja esimerkiksi tänään satanut todella kovia kuuroja siten, että tiet ovat olleet veden peitossa. Silti ihmiset ajavat autoillaan jonnekin hampaat irvessä ja yhtään hiljentämättä vaikka näkyvyys nollassa ja/tai tiellä selvä vesiliirron vaara. Teiden varsilla ja hinausautojen lavetilla oli useampikin auto kun hyytyneet kovassa kelissä.

Minne ihmiset oikein ovat matkalla? Onko tosiaan pakko liikkua vaikka sää on surkea, jopa vaarallinen? Ei nuo kaikki mitään työmatkalaisia ole kun pitkin päivää tuota liikenne on jyrännyt edestakaisin.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna +30 ja aurinkoa sekä rannalla loikoilua aurinkovarjon alla sekä pulahdus egeanmereen. Ei voi valittaa. Kärsikää te siellä pohjolassa😂

Vierailija
22/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyvät luvatut 30 asteen helteet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minne sinä itse olit matkalla? 😄

Ja onhan tänäänkin pari sadekuuroa tullut, mutta ei paha päivä ollenkaan. Seuraavan 10 päivän ennusteessa sadekuurojen todennäköisyys KORKEIMMILLAAN 60%, enimmäkseen 20-40 % luokkaa. Mukavat parinkympin lämmöt ja maanantaina onneksi ainoa hellepäivä.

Olin hakemassa lapsia luokseni tapaamiseen, joten minulla oli erittäin hyvä ja pätevä syy olla liikenteessä. Toisin kuin monella muulla piittaamattomalla.

Sinäkö sen määrittelet, kenellä on lupa ajaa?

:D :D

Vierailija
24/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Viikonloppuna +30 ja aurinkoa sekä rannalla loikoilua aurinkovarjon alla sekä pulahdus egeanmereen. Ei voi valittaa. Kärsikää te siellä pohjolassa😂

En tulisi sinne, vaikka maksettaisiin. Tylsyyden huipentuma. :)

Vierailija
25/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan tänäänkin pari sadekuuroa tullut, mutta ei paha päivä ollenkaan. Seuraavan 10 päivän ennusteessa sadekuurojen todennäköisyys KORKEIMMILLAAN 60%, enimmäkseen 20-40 % luokkaa. Mukavat parinkympin lämmöt ja maanantaina onneksi ainoa hellepäivä.

Olin hakemassa lapsia luokseni tapaamiseen, joten minulla oli erittäin hyvä ja pätevä syy olla liikenteessä. Toisin kuin monella muulla piittaamattomalla.

Ensimmäinen hupiajelija ilmoittautui. :)

Vierailija
26/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nolo. Vain hän saa ajaa kahtakymppiä tihkusateella, koska lapset!

Voi jessus! :D

Vierailija
27/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt ensimmäinen sateine päivä stadissa ole, eikä sade ollut kovin rankkaa kun ehkä hetkittäin. Ei tämä sää olisi mikään syy jättää töihin menemättä tai jättää kauppa tai harrastematkat tekemättä.

Vierailija
28/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nolo. Vain hän saa ajaa kahtakymppiä tihkusateella, koska lapset!

Voi jessus! :D

Tuo on sinun virheellinen päätelmäsi. Ajan aina nopeusrajoitusten mukaan paitsi silloin kun sääolosuhteet muuta vaativat (ja kun kuitenkin jotain jankkaat niin kyllä, Suomessa esiintyy sellaisia sääolosuhteita, kysy vaikka Moottori -lehden tai Tekniikan Maailman toimituksesta).

-ap

Vierailija
29/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt ensimmäinen sateine päivä stadissa ole, eikä sade ollut kovin rankkaa kun ehkä hetkittäin. Ei tämä sää olisi mikään syy jättää töihin menemättä tai jättää kauppa tai harrastematkat tekemättä.

Kerro se niille joiden auto piiputti sään takia tai jotka ajoivat kolarin kun eivät huomioineet säätä. Noi oli nimittäin tänään useampi tapaus, joten en sanoi kyseessä olleen mikään normipäivä sään suhteen.

Vierailija
30/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyvät luvatut 30 asteen helteet!

maanantailla

Vierailija
31/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen liikennekulttuuri on sairas. Minä minä.. minulla on oikeus.. estelyä ja junnaamista.

Vierailija
32/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää, pelkää, kirkkaamman kruunun saat!

:D

Vierailija
33/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tapaavat lapsiaan. Toiset kasvattavat niitä lapsia.

Vierailija
34/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää, pelkää, kirkkaamman kruunun saat!

:D

En halua kruunua vaan ihmisten ymmärtävän mitä riskejä liikenteeseen ja sääilmiöihin liittyy.

Ei kannata ehdoin tahdoin rynnätä liikenteeseen jos ei ole pakko kun sää on surkea.

Vierailija
35/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää on mitä on. Kaljaa kaupasta ja saunaa päälle. Sää tulee ja menee ei sitä mietitä sen ihmeemmin.

Vierailija
36/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 mies kirjoitti:

Sää on mitä on. Kaljaa kaupasta ja saunaa päälle. Sää tulee ja menee ei sitä mietitä sen ihmeemmin.

Just niin, ihan liikaa paniikkia taas media lietsoo.

Vierailija
37/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajeltiin ravintolaan syömään, kun oli harvinainen lapsivapaa. Tuskastutti kyllä madella, mutta joo, perille päästiin, ruoka oli hyvää ja saatiin olla kaksin. Kotiinkin piti ajaa, joten...

Vierailija
38/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä säähysteriaa! Jossain takahikiä mongoliassa on tulva, kolme kuoli. Ylittää uutiskynnyksen! Lietsotaan hörhöihin pelkoa. Kaikki Pas allensa kun sataa. Tulva tuo virustaudin IIK, ja uudet rohdot tökätään olkapäähän, jep jep. Lokki paskoo silmään ja kuolee. Jepjep

Vierailija
39/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee vettä ja myrskyää niin katselen elokuvia kotona ja luen kirjaa.

Vierailija
40/54 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskyn ajankohta muuttui

"Ilmatieteen laitoksen meteorologi Hannu Valta pitää maanantai-iltaa ja tiistain vastaista yötä Etelä-Suomessa myrskyn merkittävimpänä riskiaikana. Tiistain puolella myrskyalue saattaisi ulottua jopa Keski-Suomeen asti.

– Ennuste myrskystä on myöhästynyt eiliseltä. Sunnuntaina ei pitäisi olla tuulenpuuskia, mutta salamointia ja rankkasadetta voi tulla.

Vallan mukaan on edelleen mahdollista, että suurimmat ukkosmyrskyt jäisivät vielä Baltian alueelle ja saapuisivat Suomeen lievemmässä muodossa."

https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/f0fc35be-fc79-4601-93f8-4ef8712ee…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi