Lue keskustelun säännöt.
Ahdistaa niin että pää hajoaa. Miksi elämä on tällaista?
04.08.2023 |
Jatkuvaa huolta päihdeongelmaisesta aikuisesta lapsesta, ei hetken lepoa. Päivä toisensa perään pelko että jotain peruuttamatonta sattuu. Yöt nään painajaisia
Katselen kavereiden fb-päivityksistä kuvia heidän lapsenlapsistaan ja iloisista kesätouhuistaan mummun kanssa ja minua itkettää.
Kausittaistahan tämä on, onneksi. Ehkä ensi viikko on parempi
Kommentit (63)
Raskasta on päihdeongelmaisen läheisenä, tiedän. Älä ainakaan anna rahaa ja mahdollista käyttöä.
Voimaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Raskasta on päihdeongelmaisen läheisenä, tiedän. Älä ainakaan anna rahaa ja mahdollista käyttöä.
Voimaa.
Kiiitos. Oli raskas viikonloppu.
-ap
Näin se on. Meistä jokaisella on se oma luonne, eikä sille mitään voi, että murehtii läheisen elämää. Me jokainen ollaan omia persoonoita. Olisi todella tärkeää, että tapaisit jonkun ihmisen jolle voit kertoa ja purkaa pahaa oloa. On tavattoman raskasta pitää sitä sisällä , kun ei voi tehdä mitään.
Etsi netistä auttavia puhelimia, niitä on useitakin. Esim Punaisen ristin puh, Mieli ry , ja kun soitat sinne ,kysy mitä muita puh no on ja kirjoita ylös , niin voit soittaa eri paikkoihin ,kun on vaikeaa. Kysy myös ,jos on jotain ilmaisia numeroita.
Minun apu on polvirukous aina ,kun on vaikeaa. Olen saanut apua useinkin.