Mies valitsi sottaisen yh:n minun sijastani
Ylipainoakin on tällä ja koti todellakin ihan pommi, lapsi alakouluikäinen.
Tapailtiin suunnilleen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen mies ilmoitti, että haluaa olla tämän tuttavani kanssa.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä höpsöjä jotka kuvittelette että ihmiset laitetaan johonkin absoluuttiseen paremmuusjärjestykseen tai tasoille ominaisuuksien mukaan - status, elopaino, raha, ulkonäkö, tyyli jne... Tuo on aika ihmisyydestä vieraantunutta ajattelua. Iso osa ihmisistä pariutuu sen kanssa, kenellä on yhteensopivin luonne, ja ihmisiin rakastutaan heidän käytöksensä vuoksi, eikä sen vuoksi miten hyvin toinen toteuttaa illuusiota yläluokkaisesta elämäntavasta. Te reppanat pariudutte keskenänne ja arvotatte toisianne ja ihmettelette miten parisuhdemarkkinoilla on niin kurjaa. Samaan aikaan moni pariutuu iloisesti rakkauden perässä, ennakkoluulottomasti. Kun löytyy toinen, jolle elämä ei ole jatkuvaa kilpailua, vertailua ja esittämistä. Siinähän ihmettelette, miten se voi olla mahdollista kun sillä toisella oli tatuointi tai lapsia, joka laskee heidän sosiaalista arvonumeroaan, kääk...
Rakkauskin syntyy jostain ja ensin huomataan toisen ulkoinen olemus joka herättää mielenkiinnon. Sen jälkeen elämäntilanteet ja muu yhteensopivuus joiden kanssa voi tehdä kompromisseja jos vetovoima on tarpeeksi suuri. Näin kai se aina ennenkin on mennyt.
Puhu vaan omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
Happamia, sanoi kettu....Tottakai se valittu nainen on varsinainen homssu, hänen kotonaankin on AP paikkoja kolunnut ja sottapytyksi havainnut. Ja tietysti lihava ja varmaan alkkis ja kamalaa: vieläpä YH....
Olen käynyt hänen luonaan kylässä ja istunut hänen autossaan, ja molemmat todella ovat kaatopaikkoja. Ylipaino ja yksihuoltajuus eivät myöskään ole mitään mielipideasioita.
Ap
No ei varmaan mielipideasioita, mutta ihmiset voivat arvottaa samoja piirteitä eri lailla. Sun eksä ei välitä, vaikka kumppani olisi ylipainoinen tai yksinhuoltaja, jos hänellä on sellaisia piirteitä, joita eksä arvostaa, tai ne saattavat olla myös piirteitä, joita eksä arvostaa. Lopputulema näyttää olevan kuitenkin se, että eksä on selvästi havainnut, että ap ja/tai hänen piirteensä eivät ole se, mitä eksä elämäänsä haluaa, vaan joku muu on. Siksi ap:n kannattaisi suunnata mielenkiintonsa tulevaisuudessa johonkin toiseen henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikempi ap, niin en ymmärrä miestä. Onkohan miehellä jotain ongelmia oman itsetuntonsa kanssa, kokee ettei ansaitse parempaa? Voisit vielä koittaa olla yhteydessä mieheen ja tehdä selväksi että olet turvallinen ja luotettava nainen. Jos hänellä on aiempia huonoja kokemuksia naisista? Sääliksi käy miestä jos näin on, kun olisi parempikin ollut tarjolla.
Se on saattanut olla myös yksi syy, jos ap on hoikka.
Normaali/ylipainoiset naiset nyt vaan on seksikkäämpiä ja myöskin useimmiten aktiivisia sängyssä.
Itselläni ei ole kokemusta seksistä ylipainoisen naisen kanssa, ei ole oma preferenssi. Voisin kuitenkin kuvitella, että normaali/ylipainoiselta naiselta odotetaan sängyssä enemmän ja ehkä jonkinlainen kunnioitus puuttuu ettei tarvitse nähdä niin paljon vaivaa naisen nautinnon eteen. Ehkä tässä voi olla myös syy, miksi ylipainoisen naisen täytyy osoittaa olevansa aktiivinen sängyssä tai hän suostuu asioihin mihin ehkä hoikempi ei suostuisi.
Yleensä se tulee itsevarmuudesta, kun ovat sinut oman kroppansa kanssa.
Silloin naisesta huokuu seksikkyys.
Toki hoikkakin voi olla itsevarma ja omasta mielestään seksikäs.
Naisella "pitää" olla muotoja, tällöin naista voi sanoa seksikkääksi.
Ja onhan niitä muodokkaita ja upeita hoikkiakin, kuten yllä oleva neito osoitti.
Mutta puhuinkin yleisesti, en yksittäistapauksista.
Vierailija kirjoitti:
Väistit ap luodin.
Olen yh ja tarjolla olisi miehiä jotka kaipaavat jotain äitiä ja huolenpitäjää itselleen ja nämä sankarit kuvittelevat sellaisen yh-äidistä saavansa. No itse en taas mieslasta itselleni kaipaa joten sinkkuus saa jatkua vaikka loppuelämän sitten.
Mistä tiedät että he kaipaavat "äitiä" tai ovat mieslapsia. Sen takia, kun eivät jaksa imuroida tai tiskata tarpeeksi usein? Toimia kuten sinä oletat, että pitää toimia?
Edellä mainitut on vain toimintatapoja, joita sinä noudatat ja haluat toisen tekevän samalla tapaa asioita kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikempi ap, niin en ymmärrä miestä. Onkohan miehellä jotain ongelmia oman itsetuntonsa kanssa, kokee ettei ansaitse parempaa? Voisit vielä koittaa olla yhteydessä mieheen ja tehdä selväksi että olet turvallinen ja luotettava nainen. Jos hänellä on aiempia huonoja kokemuksia naisista? Sääliksi käy miestä jos näin on, kun olisi parempikin ollut tarjolla.
Normaali/ylipainoiset naiset nyt vaan on seksikkäämpiä ja myöskin useimmiten aktiivisia sängyssä.
Olen hoikka, mutta en mikään kuikelo. Rinnat 70C, vyötärö 70 cm ja lantio 98 cm. Vaikea kuvitella, että vyötärölihavan tasapaksun kroppa olisi jotenkin naisellisempi.
Ap
Oletko kasvoiltasi ruma Ap? Tarkoitan onko vaikka isoa nenää, korvia, aknea, riippuvia silmäluomia?
Klassinen kauneusihanne on korkeat poskipäät soikeilla tai sydämenmuotoisilla kasvoilla, pieni hieman pysty nenä, pieni suu jossa huulet ns. pienet pusuhuulet alahuuli hieman ylähuulta pulleampi, silmät aavistukset vinot ulkonurkasta (viattoman viettelevä luonnostaan), silmien väri sininen tai vihreä, pitkähköt tummat ripset ja tuuheat "luonnolliset" kulmakarvat mutta siistitty tarvittaessa. Iholla saa olla pisamia mutta muuten virheetön ja kuulas. Hiukset vaaleat pitkät ja paksut.
En ole ruma vaan nätti. Söpöt ja rypyttömät kasvot, hyvä iho ilman meikkiäkin, pitkät ja paksut hiukset. Tässä ei ole kyse ulkonäöstä vaikka kuvittelin sen olevan miehille äärettömän tärkeää.
Ap
onko tässä vähän sama ilmiö, kun alkoholisti-isien tyttäret usein valitsevat aikuisena itselleen alkoholistipuolison? Minäkin tunnen erään naisen, joka on kasvanut alkoholisti-isän kanssa ja hän aina valitsee itselleen ryyppäävän tai muuten vaan oudon miehen. Mä en tajua, miksi hän niin tekee, että miksi hän ei valitse itselleen jotain tasokasta ja kunnollista miestä (tai olisi mieluumin yksin)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko miettiä että mikä Sinussa on vikana
Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.
Ap
No jos miehellä vaan synkkaa sen toisen kanssa paremmin. Kuulostat suht kireältä ja negatiiviselta. Ehkä tuo mies tykkää rennosta ja rempseästä luonteesta enemmän tai vaan haluaa ihan eri asioita kuin sinä. Löydät kyllä itsellesi jonkun, jonka kanssa sovit paremmin yhteen.
Jessus. Kyllä kuka tahansa kuulostaa kireältä ja negalta, jos surettaa, kun kumppani on jättänyt toisen takia. Ehkä ap myöhemmin pystyy analysoimaan omaa toimintaansa parisuhteessa ja millaisen ihmisen ja fiiliksen hän itse tuo parisuhteeseen, mutta kuulostaa siltä, että vielä ei ole sen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta en mikään kuikelo. Rinnat 70C, vyötärö 70 cm ja lantio 98 cm. Vaikea kuvitella, että vyötärölihavan tasapaksun kroppa olisi jotenkin naisellisempi.
Ap
Jos lantio on 98 olet perseellinen etkä mikään kissa. Tuollainen kroppa pelkästään ei saa miehen mulkkua liikahtamaan eli seuraavaksi kysymys on minkälainen peto olet sängyssä. Todennäköisesti olet hävinnyt siinä tälle yhärille.
Mikä hiton perseellinen? Perseetönkö pitäisi olla? Eikä tuo ole edes kummoinen mitta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ap katkera?
Siitä, että mies vaihtoi, vai että mielestäsi vaihtoi "huonompaan"?Kyseessähän on miehen valinta, hän ehkä tykästyi tähän toiseen ihmiseen enemmän.
Siitä juuri, että vaihtoi huonompaan.
Ap
Mutta miksi olet katkera siitä?
Jos mielestäsi hän vaihtoi huonompaan, sehän on hänen menetyksensä? (ja huonommuushan on subjektiivinen asia, miehen mielestä todennäköisesti vaihdos oli parempaan).
Sivusta kommentoin, kyllä muakin v*tutti kun ex otti huonomman. Olisi paljon helpompi päästä omasta pettymyksestä yli jos mies ottaa jonkun super upean kaunottaren, koska silloin näyttäisi siltä, ettei mulla koskaan tuohon mieheen mitään realistisia mahdollisuuksia olisi ollutkaan. Sitten jos ottaa jonkun kaunistelematta sanottuna ruman naisen, joka tuskin on mikään tinderin tykkäyskuningatar, niin ottaahan se päähän.
Toisaalta itse paremman näköisenä ajattelee myös, että hyvä ettei tuo mies valinnut minua, koska haluan miehen jolle myös ulkonäöllä on merkitystä. En mä itseni takia persettä treenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ap katkera?
Siitä, että mies vaihtoi, vai että mielestäsi vaihtoi "huonompaan"?Kyseessähän on miehen valinta, hän ehkä tykästyi tähän toiseen ihmiseen enemmän.
Ap
Mies sen valintansa teki, vaihtoi parempaan. Vain sinä olet sitä mieltä, että mies vaihtoi huonompaan. Miksi mies vaihtaisi huonompaan????
Aisa kirjoitti:
Yksikään nainen joka antaa pari suikkaria miehelle pari kertaa viikossa ei ikinä ole EX :)
Eikä yksikään nainen, joka saa mieheltä pari suikkaria viikossa, ala yllättäen pihtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ap katkera?
Ap
Jos mielestäsi hän vaihtoi huonompaan, sehän on hänen menetyksensä? (ja huonommuushan on subjektiivinen asia, miehen mielestä todennäköisesti vaihdos oli parempaan).
Sivusta kommentoin, kyllä muakin v*tutti kun ex otti huonomman. Olisi paljon helpompi päästä omasta pettymyksestä yli jos mies ottaa jonkun super upean kaunottaren, koska silloin näyttäisi siltä, ettei mulla koskaan tuohon mieheen mitään realistisia mahdollisuuksia olisi ollutkaan. Sitten jos ottaa jonkun kaunistelematta sanottuna ruman naisen, joka tuskin on mikään tinderin tykkäyskuningatar, niin ottaahan se päähän.
Toisaalta itse paremman näköisenä ajattelee myös, että hyvä ettei tuo mies valinnut minua, koska haluan miehen jolle myös ulkonäöllä on merkitystä. En mä itseni takia persettä treenaa.
Naiset ei oikein taida olla hyviä arvioimaan toisten naisten viehättävyyttä. Se tinderin tykkäyskuningatar saattaa olla sun mielestä aika yllättäväkin nainen. Joissain naisissa vaan on seksiä ja vetoa enemmän pikkurillissäkin kuin toisissa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinun! on vaikeampi noin kuvitella. Mies, joka sinut jätti, on toista mieltä. Sitäpaitsi, miksi luulet, että ex-miehesi valitsee uuden naisen mittanauhan avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ap katkera?
Ap
Naiset ei oikein taida olla hyviä arvioimaan toisten naisten viehättävyyttä. Se tinderin tykkäyskuningatar saattaa olla sun mielestä aika yllättäväkin nainen. Joissain naisissa vaan on seksiä ja vetoa enemmän pikkurillissäkin kuin toisissa ikinä.
Niin ja jos tulee jätetyksi niin katkeruus "rumentaa ja läskistää" sen toisen naisen aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ap katkera?
Ap
No mä olen esimerkiksi itse ollut tinderissä tosi suosittu ja olen aika satavarma, että tuo kyseinen nainen ei samaan yllä mitenkään. Ei vaikka on meikkiä naamassa ihan hemmetisti ja filttereitä ei ainakaan instakuvissaan säästele. Niillä ei saa rumasta kaunista, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ap katkera?
Ap
No mä olen esimerkiksi itse ollut tinderissä tosi suosittu ja olen aika satavarma, että tuo kyseinen nainen ei samaan yllä mitenkään. Ei vaikka on meikkiä naamassa ihan hemmetisti ja filttereitä ei ainakaan instakuvissaan säästele. Niillä ei saa rumasta kaunista, sori vaan.
No mutta, sitten siinä naisessa on jotain ihanaa, josta mies tykkää.
Katkeruus on tosi ikävä piirre ihmisessä, ehkä mies vaistosi sen susta eikä halunnut jatkaa?
Oletko kasvoiltasi ruma Ap? Tarkoitan onko vaikka isoa nenää, korvia, aknea, riippuvia silmäluomia?
Klassinen kauneusihanne on korkeat poskipäät soikeilla tai sydämenmuotoisilla kasvoilla, pieni hieman pysty nenä, pieni suu jossa huulet ns. pienet pusuhuulet alahuuli hieman ylähuulta pulleampi, silmät aavistukset vinot ulkonurkasta (viattoman viettelevä luonnostaan), silmien väri sininen tai vihreä, pitkähköt tummat ripset ja tuuheat "luonnolliset" kulmakarvat mutta siistitty tarvittaessa. Iholla saa olla pisamia mutta muuten virheetön ja kuulas. Hiukset vaaleat pitkät ja paksut.