Mies valitsi sottaisen yh:n minun sijastani
Ylipainoakin on tällä ja koti todellakin ihan pommi, lapsi alakouluikäinen.
Tapailtiin suunnilleen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen mies ilmoitti, että haluaa olla tämän tuttavani kanssa.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Olet ilkeämpi koska teit tämän aloituksen tänne. Ei ihme että valitsi toisen.
Aloitus todellakin kertoo aloittajan luonteesta. Toisen naisen haukkuminen huonommaksi ja ihmettely "miksen minä itse parempi kelvannutkaan".
Varmaan rento ja mukava nainen joka ei siivouksesta turhaan nipota, kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
Happamia, sanoi kettu....Tottakai se valittu nainen on varsinainen homssu, hänen kotonaankin on AP paikkoja kolunnut ja sottapytyksi havainnut. Ja tietysti lihava ja varmaan alkkis ja kamalaa: vieläpä YH....
Olen käynyt hänen luonaan kylässä ja istunut hänen autossaan, ja molemmat todella ovat kaatopaikkoja. Ylipaino ja yksihuoltajuus eivät myöskään ole mitään mielipideasioita.
Ap
Tuletko oikeasti vauvapalstalle selittämään, että äityys tekee naisesta jotenkin huonomman? M57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko miettiä että mikä Sinussa on vikana
Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.
Ap
Eikä kaipaa vaan nimenomaan sitä kipinää! Jos teillä ei ole kipinää hänen mielestään, niin asia on ihan selvä. Sitä kun ei voi teeskennellä.
Millainen mies puhuu jostain kipinöistä?? Tarvii olla kyllä poikkeava, eikä hyvällä tavalla.
Mä olen elämäni aikana torjunut kymmeniä naisia, ja valtaosassa tapauksista olen torjunut heidät käyttämällä fraasia "en tunne riittävästi kipinää".
T. Mies, 35v
Oletko vieläkään löytänyt sitä mystistä kipinää?
Olen eri, mutta yleensä ne jotka toivovat suhteelta kipinää ovat sen joskus elämässään tunteneet, tietävät mitä se on ja tietävät että se on ylipäänsä mahdollista. Ei sellaista osaa kaivata mitä ei ole koskaan tuntenut. Kipinän käsitettä taas halveksivat ne, jotka eivät sitä tunne kenenkään kanssa ja kyseenalaistavat siksi koko ilmiön olemassaolon.
Ainakin mun osalta asia on 100% juuri noin. Kun tapaan naisen ensimmäisen kerran, tiedän heti ensimmäisen sekuntin aikana olenko kiinnostunut hänestä vai en. Se joku kipinä tai polte mun sisällä vaan syttyy, tai ei syty.
Ja jos se ei syty silloin ensi näkemältä, se ei syty koskaan.
Sama minulla. Siksi tiedänkin mistä puhun. Useimmat, jotka sen tuntee ei enää tyydy vähempään.
noi naiset ,joilla on monta lasta useiden miesten kanssa ,ei yleensä ole pitkään saman miehen kanssa. ailahteleva luonne ja elämäntapa.tietysti joskus nainen voi olla itse kunnollinen, mutta miehet on jättänyt pikkulapsiaikana.
jotkut naiset, hankkii lapsen, joka kumppanin kanssa ,sitoakseen miehen ikuisesti lapseen ja elarit pyörii ,ei tarvi koskaan käydä itse töissä.
toisen suhteen rikkoja, on red flag yleensä. saattaa olla että varatun kanssa vehtaava on erikoistunut varattuihin ,jos varattu eroaa kumppanistaan, tää avioliiton rikkoja jättää tän lahteneen ja ottaa yleensä uuden varatun. on joku kateus toisia naisia ja miehiä kohtaan ja jotain ongelmaa omassa mielessä. sivusta seurannu muutamaa tälläistä naapuria.
Pieni ylipainohan tekee naisesta todella kauniin kun on muotoja ja kurveja. Ei siis liikaa, vaan sillain sopivasti lihava. Siitä on jopa laulukin.
Muilta osin epäilen että ovat vaan löytäneet sen 'yhteisen sävelen' - ei sitä voi koskaan tietää kenen kanssa se lopulta löytyy. YH äiteys on usein ei-toivottu ominaisuus ja iso riski koska historia tapaa toistaa itseään - mutta jos todelliset sielunkumppanit ovat kohdanneet toisensa niin silloin mennään autopilotilla ajattelematta asioista turhan järkevästi.
Vain sellainen ryhtyy suhteeseen sopimattoman ihmisen kanssa, joka ei vielä tunne itseään, sitä syvintä olemustaan.
Toki lyhyitä tapailusuhteita on monenlaisten kanssa, mutta ne eivät kehity parisuhteeksi. Kypsä ihminen huomaa painaa jarrua, kun käy ilmi asioita, jotka hän kokee mahdottomiksi yhdistää mukavaan yhteiselämään ja tasapainoiseen arjen pyöritykseen.
Tämän vuoksi on harmi, että moni pyrkii alussa tekeytymään erilaiseksi, mitä todellisuudessa on. Ja moni tavoittelee ja esittää sellaista, mitä haluaisi olla.
Tältä pohjalta suhteesta on odotettavissa pettymyksiä ja turhautumista, puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako kumpikaan ahteriin?
Painu lerppa helevettiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.
Ap
Eikä kaipaa vaan nimenomaan sitä kipinää! Jos teillä ei ole kipinää hänen mielestään, niin asia on ihan selvä. Sitä kun ei voi teeskennellä.
Millainen mies puhuu jostain kipinöistä?? Tarvii olla kyllä poikkeava, eikä hyvällä tavalla.
Mä olen elämäni aikana torjunut kymmeniä naisia, ja valtaosassa tapauksista olen torjunut heidät käyttämällä fraasia "en tunne riittävästi kipinää".
T. Mies, 35v
Olen eri, mutta yleensä ne jotka toivovat suhteelta kipinää ovat sen joskus elämässään tunteneet, tietävät mitä se on ja tietävät että se on ylipäänsä mahdollista. Ei sellaista osaa kaivata mitä ei ole koskaan tuntenut. Kipinän käsitettä taas halveksivat ne, jotka eivät sitä tunne kenenkään kanssa ja kyseenalaistavat siksi koko ilmiön olemassaolon.
Ainakin mun osalta asia on 100% juuri noin. Kun tapaan naisen ensimmäisen kerran, tiedän heti ensimmäisen sekuntin aikana olenko kiinnostunut hänestä vai en. Se joku kipinä tai polte mun sisällä vaan syttyy, tai ei syty.
Minullekin vetovoiman tunne on tärkeä, mutta en ryhtyisi mihinkään noin tuulella käyvän kanssa.
Olen kokenut myös pikku hiljaa kehittyvän kiinnostuksen ihmiseen, kun olemme tutustuneet esim. työkuvioissa. Jossain vaiheessa vain huomaa miettivänsä ja odottavansa, 'onkohän hän tulossa palaveriin?'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailumies otti jälkeeni tatuoidun, lävistetyn, kasvoiltaan ja vartaloltaan maskuliinisen naisen, jolla on varmaan puolet leveämpi vyötärö kuin mulla. Eipä siinä, makunsa kaikilla. Minut jättäessään mies totesi ettei ole pinnallinen ja nyt ehkä jopa uskon sen.
Eli samantyyppinen kokemus kuin ap:lla, mutta siinä missä aloittaja saa alapeukkua, sinä saat yläpeukkua. Mistä tämä ilmiö av:llä johtuu? Aina sama. Aloittajalle ilkeillään, mutta kokeilepa ap kirjoittaa ketjuun yksi viesti, jota et allekirjoita, yläpeukkua tulee.
Ihmiset on jotenkin niin typeriä, eivät tiedosta omaa käytöstään ilmeisesti ollenkaan.
Koska Ap ei tiedosta omaa käytöstään ja puhuu tästä uudesta naisesta tuohon sävyyn. Vastaaja taas toteaa tosiasiat, että asia nyt vaan on näin kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset arvottaa eri asioita. Minäkin olen melko sotkuisessa huushollissa elävä yh (tosin lapset jo aikalailla aikuistumassa), ja aina on tasokkaita miesystäviä ollut tyrkyllä.
Tässä huushollissa tapahtuu: kokkaillaan hyvää ruokaa ja leivotaan, ideoidaan yritystoimintaa, urheillaan jne. Hakataan halkoja ja lämmitetään sauna, ja kuokitaan pihaa. Grillataan ja käydään hyviä keskusteluja viinilasin äärellä.
Meillä on puuhakasta menoa, jossa mieskin voi kokea olevansa hyödyksi. Nurkkien hinkkaaminen kiiltäviksi ja tasojen tyhjentäminen kaikesta tavarasta ei ole ykkösprioriteettini, vaikka toki huolehdin siitä, ettei meillä nyt mitenkään saastaista ole.
Jotkut ihmiset vaan tykkää siitä, että on elämää ja ohjelmaa, eikä välitä niinkään siitä, onko absoluuttisen siistiä tai rauhallista. Toiset taas rakastaa sitä siisteyttä ja rauhallisuutta.
Tuohan sekin tietysti jännitystä elämään, kun saa pelätä, että tuleeko ruokamyrkytys tai vallattomien pentujen pesemättömistä käsistä leviävä noro. Tämän naisen taloudessa kumpikin on todennäköinen.
Ap
Vaikutat todella ilkeältä ja pirulliselta luonteelta.
Ei, vaan ap on irtautumassa henkisesti miehestä, joka jätti hänet toisen takia.
Tämä on asiaankuuluva välivaihe.
Jahka ap näkee tuoreen pariskunnan lapsineen marketissa, mies nuhjuisena, parta ruokkoamatta, lapset ja rouva rääkyen, hän voi mielessään todeta, että ansaitsen todella parempaa.
Mistä päättelet, että AP:n toisen naisen vuoksi jättänyt muuttuisi uudessa suhteessaan kuvaamaasi suuntaan? Mistä päättelet, että uusi nainen ja lapsi rääkyvät marketissa/muualla?
Vierailija kirjoitti:
noi naiset ,joilla on monta lasta useiden miesten kanssa ,ei yleensä ole pitkään saman miehen kanssa. ailahteleva luonne ja elämäntapa.
Koskeeko tämä kommentti vain naisia vai myös niitä miehiä, joilla on lapsia usean eri naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. Mies, 35v
Minullekin vetovoiman tunne on tärkeä, mutta en ryhtyisi mihinkään noin tuulella käyvän kanssa.
Olen kokenut myös pikku hiljaa kehittyvän kiinnostuksen ihmiseen, kun olemme tutustuneet esim. työkuvioissa. Jossain vaiheessa vain huomaa miettivänsä ja odottavansa, 'onkohän hän tulossa palaveriin?'
Olen eri, mutta en kyllä tajua millä perusteilla sinä leimasit tuon ihmisen tuulella käyväksi. Ei se kipinä sitä tarkoita, että kenen tahansa sytyttävän kanssa ollaan valmiita siltä istumalta vakavaan suhteeseen. Ihan samalla tavalla siinä tutustutaan ja lähennytään ja katsotaan sovitaan yhteen kuin kaikilla muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
Happamia, sanoi kettu....Tottakai se valittu nainen on varsinainen homssu, hänen kotonaankin on AP paikkoja kolunnut ja sottapytyksi havainnut. Ja tietysti lihava ja varmaan alkkis ja kamalaa: vieläpä YH....
Olen käynyt hänen luonaan kylässä ja istunut hänen autossaan, ja molemmat todella ovat kaatopaikkoja. Ylipaino ja yksihuoltajuus eivät myöskään ole mitään mielipideasioita.
Ap
Kun kerran olette eronneet, ei exän asiat kuulu enää sinulle.
Hän voi vapaasti valita millaisen puolison haluaa ihan omien arvostustensa pohjalta.
Sinunkin on syytä alkaa elää omaa elämääsi ja jättää menneet taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vain sellainen ryhtyy suhteeseen sopimattoman ihmisen kanssa, joka ei vielä tunne itseään, sitä syvintä olemustaan.
Toki lyhyitä tapailusuhteita on monenlaisten kanssa, mutta ne eivät kehity parisuhteeksi. Kypsä ihminen huomaa painaa jarrua, kun käy ilmi asioita, jotka hän kokee mahdottomiksi yhdistää mukavaan yhteiselämään ja tasapainoiseen arjen pyöritykseen.Tämän vuoksi on harmi, että moni pyrkii alussa tekeytymään erilaiseksi, mitä todellisuudessa on. Ja moni tavoittelee ja esittää sellaista, mitä haluaisi olla.
Tältä pohjalta suhteesta on odotettavissa pettymyksiä ja turhautumista, puolin ja toisin.
Nämä itseään parempina esiintyvät hyötyvät huijauksestaan.
Kun kysyin exältäni juuri ennen eroa, mitä hän luulisi tapahtuvan, jos ihmiset tietäisivät, millainen hän oikeasti on. Hän vastasi: Ei olisi asiaa minnekään.
jos sillä on tiukka p vaikka muuten onki sottunen mammeli ?
onko se miten pitkä ja paljo suunnilleen painaa ?
onko silmät lähellä toisiaan ?
se nimittäin korreloi välilihan kokoa ja jos on
reijät oikein vierekkäin niin tiukka on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki lyhyitä tapailusuhteita on monenlaisten kanssa, mutta ne eivät kehity parisuhteeksi. Kypsä ihminen huomaa painaa jarrua, kun käy ilmi asioita, jotka hän kokee mahdottomiksi yhdistää mukavaan yhteiselämään ja tasapainoiseen arjen pyöritykseen.Tämän vuoksi on harmi, että moni pyrkii alussa tekeytymään erilaiseksi, mitä todellisuudessa on. Ja moni tavoittelee ja esittää sellaista, mitä haluaisi olla.
Tältä pohjalta suhteesta on odotettavissa pettymyksiä ja turhautumista, puolin ja toisin.Nämä itseään parempina esiintyvät hyötyvät huijauksestaan.
Kun kysyin exältäni juuri ennen eroa, mitä hän luulisi tapahtuvan, jos ihmiset tietäisivät, millainen hän oikeasti on. Hän vastasi: Ei olisi asiaa minnekään.
Lainaamassasi kommentissa ei tainnut ole puhe paremmuudesta, vaan erilaisuudesta ja yhteensopivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
Ap
Jos se yh on rennompi?
Tai sitten herätti miehessä sääliä ja auttamisenhalua? Jos sä olet liian pärjäävä yksiksesikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. Mies, 35v
Mulla on kipinä syttynyt myöhemmin mieheen, jota olen aluksi kummastellut, että mikä tuokin on. Muutamaankin otteeseen. Ei aina tarvitse olla rakkautta ensisilmäyksellä.
Sen verran vastenmieliseltä ja ylimieliseltä vaikutat tämän aloituksen perusteella, etten ihmettele yhtään.