Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitsi sottaisen yh:n minun sijastani

Vierailija
04.08.2023 |

Ylipainoakin on tällä ja koti todellakin ihan pommi, lapsi alakouluikäinen.

Tapailtiin suunnilleen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen mies ilmoitti, että haluaa olla tämän tuttavani kanssa.

Kommentit (339)

Vierailija
301/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllästyi siivoamiseen ja nipottamiseen. Jos oikeasti ap on sitä mieltä että koti pitää aina olla viimeisen päälle nuohottu siistiksi ja noro-virus iskee välittömästi jos lapset eivät tule suihkun kautta ruokapöytään, en yhtään ihmettele että tuollaiseen kyllästyy ellei ole itse yhtä pöpökammoinen.

Voihan se olla että miehen nyksän kotona tosiaan on saastaista mutta kaikkia sellainen ei häiritse. Ja aika monissa lapsiperheissä kesällä lapset juoksevat päivät ulkona ja ruokailukin hoidetaan ulkona käsiä pesemättä. En silti tiedä yhtään perhettä jossa tuosta olisi sairastettu.

Vierailija
302/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, luonteessasi ja käytöksessäsi on parantamisen varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko miettiä että mikä Sinussa on vikana

Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.

Ap

Eikä kaipaa vaan nimenomaan sitä kipinää! Jos teillä ei ole kipinää hänen mielestään, niin asia on ihan selvä. Sitä kun ei voi teeskennellä.

Millainen mies puhuu jostain kipinöistä?? Tarvii olla kyllä poikkeava, eikä hyvällä tavalla.

Mä olen elämäni aikana torjunut kymmeniä naisia, ja valtaosassa tapauksista olen torjunut heidät käyttämällä fraasia "en tunne riittävästi kipinää".

T. Mies, 35v

Oletko vieläkään löytänyt sitä mystistä kipinää?

Olen eri, mutta yleensä ne jotka toivovat suhteelta kipinää ovat sen joskus elämässään tunteneet, tietävät mitä se on ja tietävät että se on ylipäänsä mahdollista. Ei sellaista osaa kaivata mitä ei ole koskaan tuntenut. Kipinän käsitettä taas halveksivat ne, jotka eivät sitä tunne kenenkään kanssa ja kyseenalaistavat siksi koko ilmiön olemassaolon.

Ainakin mun osalta asia on 100% juuri noin. Kun tapaan naisen ensimmäisen kerran, tiedän heti ensimmäisen sekuntin aikana olenko kiinnostunut hänestä vai en. Se joku kipinä tai polte mun sisällä vaan syttyy, tai ei syty.

Ja jos se ei syty silloin ensi näkemältä, se ei syty koskaan.

Mulla on kipinä syttynyt myöhemmin mieheen, jota olen aluksi kummastellut, että mikä tuokin on. Muutamaankin otteeseen. Ei aina tarvitse olla rakkautta ensisilmäyksellä.

Ei kai sen kaikilla tarvitsekaan toimia samalla tavalla? Joillakin voi syttyä myöhemminkin, toisilla ei.

Itselläni voi syttyä vuosienkin päästä, jos olen alunperin ajatellut vaan kaverina tai toinen tai molemmat ollut suhteessa. Yhtenä päivänä sitä vaan katsoo ihmistä uusin silmin. Sen sijaan jos on aloitettu tutustuminen treffailumielessä, ja siinä heti alusta asti tunne että kipinä puuttuu, niin ei sitä ole koskaan tullut myöhemminkään.

-eri

Vierailija
304/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.

Ap

Eikä kaipaa vaan nimenomaan sitä kipinää! Jos teillä ei ole kipinää hänen mielestään, niin asia on ihan selvä. Sitä kun ei voi teeskennellä.

Millainen mies puhuu jostain kipinöistä?? Tarvii olla kyllä poikkeava, eikä hyvällä tavalla.

Mä olen elämäni aikana torjunut kymmeniä naisia, ja valtaosassa tapauksista olen torjunut heidät käyttämällä fraasia "en tunne riittävästi kipinää".

T. Mies, 35v

Olen eri, mutta yleensä ne jotka toivovat suhteelta kipinää ovat sen joskus elämässään tunteneet, tietävät mitä se on ja tietävät että se on ylipäänsä mahdollista. Ei sellaista osaa kaivata mitä ei ole koskaan tuntenut. Kipinän käsitettä taas halveksivat ne, jotka eivät sitä tunne kenenkään kanssa ja kyseenalaistavat siksi koko ilmiön olemassaolon.

Ainakin mun osalta asia on 100% juuri noin. Kun tapaan naisen ensimmäisen kerran, tiedän heti ensimmäisen sekuntin aikana olenko kiinnostunut hänestä vai en. Se joku kipinä tai polte mun sisällä vaan syttyy, tai ei syty.

Ja jos se ei syty silloin ensi näkemältä, se ei syty koskaan.

Mulla on kipinä syttynyt myöhemmin mieheen, jota olen aluksi kummastellut, että mikä tuokin on. Muutamaankin otteeseen. Ei aina tarvitse olla rakkautta ensisilmäyksellä.

Minä taas en ole koskaan etsinyt kipinöitä. Ne on välillä jopa varoitusmerkki, että juttu syttyy nopeasti ja myös palaa loppuun. Olen valinnut seurustelukumppanini sen perusteella, kenen kanssa on rento ja kotoisa olo. Sellainen tunne kuin jo tuntisi toisen.

Vierailija
305/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä yksinhuoltaja-olennoilla on niin pakonomainen tarve pariutua kenen tahansa kanssa että ovat kyllä äärimmäisen hyökkääviä jos joku mies epähuomiossa suo vähänkin myönteistä huomiota. Siksi kannattaa kunniallisena naisena pitää varansa.

Vierailija
306/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan valitsi kahdesta huonosta sen vähemmän huonon, kun ei vissiin parempaakaan saa.

Vierailija
307/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsin ylipainoisen, epäsiistin miehen siistin ja treenatun sijaan. Miksi?

- Ihastuin tähän epäsiistiin enemmän, eli tunnekysymys. On kiltimpi ja ystävällisempi kuin tämä treenattu. Puhuu avoimemmin tunteistaan, myös niistä vaikeista. Osoittaa rakkauttaan sanoin ja teoin, treenattu luotti siihen että ulkonäkö riittää.

Vierailija
308/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä yksinhuoltaja-olennoilla on niin pakonomainen tarve pariutua kenen tahansa kanssa että ovat kyllä äärimmäisen hyökkääviä jos joku mies epähuomiossa suo vähänkin myönteistä huomiota. Siksi kannattaa kunniallisena naisena pitää varansa.

Melkoinen yleistys. Mä olin kuusi vuotta "yh", yhteishuoltajuus mutta lapsen isä asui töiden takia kaukana. Kun tapaisin nykyiseni, sanoin etten halua ketään. Jätin välilä vastaamatta miehen puheluihin ja sanoin, ettei hän ymmärrä mihin on ryhtymässä. Hänelle olisi ollut tarjolla lapsettomiakin, mutta jostain syystä halusi minut.

Vierailija
309/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni ex-vaimo on tällainen monen lapsen sottainen yh. Iloinen blondi. Puolisoni kertoi kuinka tämä nainen oli jo heti alussa valloittava ja tiesi kuinka tehdä hänet pakkomielteiseksi. Lapsista ei tämä ex ollut heti kertonut. Ero heille tuli kun nainen petti ja rakkaus loppui.

Kyllä se vaan on varoitusmerkki, jos jollain on useampia lapsia eri miesten kanssa. Tai jos vaihtaa miehiä vähän väliä tai viettelee kaverinsa miehen. Jos mies on niin tolvana, että lähtee tollaseen kuvioon (jossa saa kaupan päälle myös ne lasten katkerat isät ja lasten oireilut), niin menköön.

Tässä tapauksessa oli tapaamiset lasten kanssa isiltä kielletty ja samoin kävi puolisollenikin joka myös meni lapsen tämän naisen kanssa tekemään. Ihmettelin kyllä tätä kuviota kovasti ja kyseenalaistin puolisonikin arviointikyvyn.

Vierailija
310/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen yleistys. Mä olin kuusi vuotta "yh", yhteishuoltajuus mutta lapsen isä asui töiden takia kaukana. Kun tapaisin nykyiseni, sanoin etten halua ketään. Jätin välilä vastaamatta miehen puheluihin ja sanoin, ettei hän ymmärrä mihin on ryhtymässä. Hänelle olisi ollut tarjolla lapsettomiakin, mutta jostain syystä halusi minut.

Sinussa oli sitä jotakin :)

Vierailija
311/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ymmärrettävää että jätetyksi tultuaan tekee mieli lytätä puolison uusi "löytö". Niin minäkin tein. Ja syystäkin, nainen paljastui valehtelijaksi ja petturiksi ja tyhmäksi.

Eihän siitä sitten mitään tullut, puoliso olisi halunnut palata kotiin, mutta en pitänyt sitä enää mahdollisena. Jonkun sortin kavereita kuitenkin ollaan. Nuo edellä mainitut ominaisuudet aukenivat eksälle hiukan jälkijättöisesti, itse on kertonut esimerkkejä (jotka minä huomasin jo hyvin pian).

Joskus kyllä ihmettelee miten/mihin miehet sekoavat niin helposti. Ap:lle sanoisin että mollaa niin paljon kun sielu sietää, pian tulee vaihe ettet voisi vähempää välittää siitä naisesta, hänestä tulee täysin yhdetekevä. Pärjäile!

Olisi kyllä aika tekopyhää minulta väittää muuta, kun näin millaisen ilmestyksen löysin parisängystäni tultuani odotettua aiemmin kotiin. Vikahan ei ollut naisen, vaan miehen, että sieltä löytyi. En myöskään usko tasoteorioihin, mutta tällä hetkellä tajusin mistä ihmiset puhuvat. 

Vierailija
312/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se yh ei varmaan palstaile ja hauku miehiä täällä

Ja se yh tarkoittanee varmasti todellisuudessa yhteishuoltajuutta. Vaikka ei yksinhuoltajassakaan mitään vikaa ole. Luulen vaan et nykypäivänä ne yksinhuoltajat alkaa vaan olemaan harvemmassa ja harvemmassa, koska se toinen vanhempi on nykyään kuvioissa tasapuolisesti. Oli se sitten mies, nainen tai mikä nyt vaan.

Vierailija
313/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. Mies, 35v

Kyllä olen. Ja olen siis toki kokenut tämän maagisen kipinän useammankin naisen kanssa elämäni aikana.

Avovaimoni kanssa se kipinä oli suorastaan tuskallisen voimakas: kun näin hänet ensi kerran eräissä juhlissa, ihastuin ensi sekunnilla korviani myöten, en enää edes nähnyt niitä muita naisia siinä huoneessa.

Se kipinä tarkoittaa että menit sekaisin. Se on vaarallista että tunteet ottavat täydellisen yliotteen. Oletko vielä yhdessä tämän "kipinänaisen" kanssa? Toivottavasti suhteenne kestää enemmän kuin pari vuotta.

Vierailija
314/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teet aloituksen.

Johonkin tää harmitus pitää purkaa :(

Ap

Teillä on varmaan käynyt niin ,että miehellä on suuria alemmuuden tunteita sinun kanssasi ja tämän hunsvotin kanssa hän tuntee itsensä paremmaksi. Siksi on ängennyt tämän kelkkaan.

Uskon ,että sinä ap olet fiksumpi ja älykkäämpi. Tarvitset rinnallesi samantasoisen kumppanin. Ole iloinen , että olet päässyt entisestä eroon.

Varmaan sinua varten on jossain tasoisesi kumppani. Eikun timmikunnossa matoa koukkuun. Fiksun luonteen lisäksi pukeudut supertyylikkäästi, leikkauta taidokkaasti hiuksesi ja käyt meikkiopissa. Epäilen kyllä, että sinulla on jo kaikki tuo hallussa.

Sutjakka kun ole on hauska lähteä juoksulenkille ja käydä salilla tai tehdä kotijumppia ilmaiseksi youtubin tahdissa. Hauskka iltaa👍😀

Vierailija
315/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sillä naisella ap on hyvä luonne. Saattaa olla kiltti ja huumorintajuinen.

Se oli hyvä sieltä jalkovälistä.

Vierailija
316/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten toinen nainen antoi annelia mutta ap ei.

Vierailija
317/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naapurissa kolmekymppinen nainen jolla lapsia kolmen eri miehen kanssa,on kissaa koiraa ja muuta kotieläintenerosi juuri edellisestä ja heti löytyi lapseton suht samanikäinen mies ja neljäs lapsi tulossa. Mies hyppäsi suoraan tuohon palettiin sekaan ja näyttävät olevan ihan onnellisia. Joillekin tämä vaan sopii,onnea heille.

Vierailija
318/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-mamojen ongelma on painoindeksi >30 ja itsensä ja hygieniansa laiminlyöminen. Heruttavat kuitenkin helposti sitä ja nappaavat luusereita joille ei muuta ole tarjolla. Mene itseesi ja mieti mitä jäi tekemättä.

Vierailija
319/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään. Oma kotini kiiltelee puhtauttaan. Siivoaminen on intohimoni. Siihen ne himot sitten jäävätkin. Puheenaiheeni ovat yhtä tylsän steriilejä. Ei minun kanssani kukaan ole pitempään viihtynyt. 

Oliskohan puhtauttaan kiiltelevän ja kaatopaikan välillä jotakin välimalleja? Mun koti on siisti, mutta ei millään tavalla steriili.

Ap

Oletko yhtään vastaanottanut niitä kommentteja ja kysymyksiä, jotka koskevat luonnettasi? Vai onko juuri se liian kipeä asia?

Vierailija
320/339 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä tai naisiakaan jotka valitsee kumppanin jolla monta lasta eri miehille/naisille.