Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset ne lennoilla häiritsee, ei lapset

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen laivapaiskojatoimarin kaveri.

Vierailija
2/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Rääkyvät lapset ja kovaääniset känniset aikuiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä pelännyt huutavaa lasta, mutta huutavat aikuiset on pelottavia. 

Vierailija
4/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin..sanotaan, ettei lapset pysy paikallaan ums, mutta harvoin on jouduttu tekemään välilasku lapsen takia. Viimeksi lennolla yksi mies seisoi käytävällä koko matkan..roikkui ihmiten penkeissä viinipullo kädessä ja yritti naurattaa ihmisiä jutuillaan..pahin oli kun pari vanhempaa naista innoistui hänestä ja se räkätys ja tuon ukon ääni kaikui loputtomasti..korvat soi kun pääsi koneesta ulos. Edellisellä lennolla taas joku mies joi niin kännit, että oksensi ympäri konetta, itsensä päälle yms.

Vierailija
5/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä pelännyt huutavaa lasta, mutta huutavat aikuiset on pelottavia. 

Harva niitä rääkyviä lapsia pelkää, kyse ei olekkaan pelosta niiden kohdalla

Vierailija
6/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin..sanotaan, ettei lapset pysy paikallaan ums, mutta harvoin on jouduttu tekemään välilasku lapsen takia. Viimeksi lennolla yksi mies seisoi käytävällä koko matkan..roikkui ihmiten penkeissä viinipullo kädessä ja yritti naurattaa ihmisiä jutuillaan..pahin oli kun pari vanhempaa naista innoistui hänestä ja se räkätys ja tuon ukon ääni kaikui loputtomasti..korvat soi kun pääsi koneesta ulos. Edellisellä lennolla taas joku mies joi niin kännit, että oksensi ympäri konetta, itsensä päälle yms.

Kyseessä oli varmaankin lomalento? Reittilennoilla ei moista näe.

Vierailija
7/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Lasten kirkumisen saa torpattua korvatulpilla mutta tuollaiset känniääliöt tulevat iholle. 

Tulee iso lasku tuolle kaljupäälle ja ehkä se opettaa jotain. Tai sitten ei.

Vierailija
8/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita jokin muu lento kuin se halvin lomalento Turkkiin.

Vierailija
9/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran joutunut huomauttamaan, että ei ole mukavaa kun taaperoikäinen, takanani vanhempiensa kanssa istuva lapsi roikkui penkissäni ja tuli omalle puolelleni. Hän siinä touhutessaan repi hiuksiani ja muuta sellaista. Käännyin vanhempien puoleen ja sanoin, että tämä touhu ei sovi ollenkaan. Eivät he siitä tykänneet ja mulkoilivat minua myöhemmin kentällä, mutta pitivät lapsen aisoissa. 

Ja sitten on se kerta kun pitkällä lennolla lähellä istunut mies joi itsensä humalaan ja alkoi sättiä vieressä istuvaa vaimoaan kaikkien kuullen. Hän yritti saada juttua aikaiseksi jokaisen lähellä olevan kanssa, myös oman lapseni. Kun vaihdoin lapseni kanssa paikkaa, sain kuulla osani haukkumisesta. Olen kuulemma tiukkapeeiiäläluu joka pitäisi p*nna mukavammaksi. En tiedä miten mukavaa miehellä oli sitten, kun saavuimme kohdemaahan ja häntä odotti paikallinen poliisi. Itse en heidän kanssa haluaisi asioida mistään hinnasta :D

Vierailija
10/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme se on jos käyttäytyy noin jos joutuu palaamaan Suomeen.

Vierailija
11/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sattunut samalle lennolle kimeästi täysin palkein kirkuvaa ja potkivaa aikuista.... 

Vierailija
12/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita jokin muu lento kuin se halvin lomalento Turkkiin.

En tiennytkään että Malaga on Turkissa 🤔

Typerä ukko kuitenkin

Vierailija
13/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihanista lentomuistoistani. Edessä istuva arviolta hiukan alle 30-vuotias naishenkilö kimitti koko rullauksen ja nousun ajan jossain ihme hysteriassa miehelleen: "Tää putoo. Tää putoo. Mä tiedän, että tää putoo..."

Sitten kerran oli kolme V**UN svedua, jotka KIRKUI joka kerran kun kone vähän huonommassa kelissä tärähti.

Kerran känninen äijä viereissä penkkirivissä oksensi päälleen matkalla Chigagoon. Päälle 6 tuntia sain sitten nuuhkailla sen vatsan sisältöä ennen kuin oltiin perillä.

Lapsista ei ole yhtään oikeasti pahaa kokemusta. Monet pienemmät itkee nousu-ja laskuvaiheessa kun korvat poksuu, mutta se lakkaa kun paine tasaantuu.

Nimin: Todella paljon lentävä

Vierailija
14/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä kutakin häiritsee. Minun sietokykyni humalaisen aikuisen höröttelylle on huomattavasti korkeampi kuin vit tu ma i sen kakaran mussutukselle. Itkusta, huudosta ja muusta per s e i lystä puhumattakaan.

Vierailija
15/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulle nauretan tälä ? Otin mä ehkä myyytaman liikaa mut sumalaiset on nin tylsiä. Mä haLUU baila baila. Malga ihana, suomi tylsä. Mun bile jatku mut kun ei tyhmät muut suomalaiset ymmärtännet niin sit muta sidottiin penkkiin. Tuli pakokauhu äiti äiti. 

Ei tällä tietenkään ole mitään tekemistä viikon kestäneen ryyppäämisen aiheuttaneen alkoholipsykoosin kanssa.

Vierailija
16/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot tulee kieltää alle 7-vuotiailta (joku 2v ei tarvitse Kanarian elämyksiä eikä muista muutenkaan matkasta mitään) , sekä päihdeongelmaisilta.

Vierailija
17/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä kutakin häiritsee. Minun sietokykyni humalaisen aikuisen höröttelylle on huomattavasti korkeampi kuin vit tu ma i sen kakaran mussutukselle. Itkusta, huudosta ja muusta per s e i lystä puhumattakaan.

RRRRRRRRRRRRRAAAAAAAHHHHHHH!!!!!111!!!!!!

Vierailija
18/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennot tulee kieltää alle 7-vuotiailta (joku 2v ei tarvitse Kanarian elämyksiä eikä muista muutenkaan matkasta mitään) , sekä päihdeongelmaisilta.

Mulgeroilta, kuten sinä, sen lentämisen ja muutenkin julkisilla paikoilla liikkumisen voisi kieltää.

Vierailija
19/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aikuiselle känniselle voi sanoa turpa kii, mutta sitä mesoavaa mukulaa pitää vaan ihailla hymy huulilla, kun hän on niin reipas ja sosiaalinen. 

Vierailija
20/27 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä "seuramiehiä", jotka yrittävät jututtaa jokaista matkustajaa oli kyseessä sitten lentokone tai muu matkustusväline. Eivätkö he ymmärrä, että kyseessä on matkustusväline, ei baari tai yökerho, jossa tutustutaan ihmisiin? Yleensä nämä ovat tosiaan vielä humalassa ja kovaäänisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi