50v Kati voimaantui ja alkoi toteuttaa seksuaalisuuttaan
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009680325.html 50 vuotiaana Kati ymmärsi minkälaisen seksielämän hän haluaa, siihen kuuluu kymmeniä seksikumppaneita ja seksiä parkkipaikalla. Kati on on rohkea nainen ja uskaltaa toteuttaa seksuaalisuuttaan.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki "voimaantuu"?
En ymmärrä tätä sanaa ja mitä se käytännössä tarkoittaa :D en ole itse tainnut voimaantua...
Voimaantuminen oli ihan ap:n itse keksimä sana, artikkelissa sitä ei mainita.
Joka ketjuun löytyy mieslapsi kertomaan kuinka 50v mies vaihtaisi heti ikäisensä naisen jonkun parikymppisen kakaran panemiseen. Ja mieslapsihan ei ole itse päässy panemaan ketään koskaan niin ei tiedä miten paljon parempaa seksi on kypsän naisen kanssa.
Jos olisin mies haluaisin ehdottomasti seksiä ikäisen itseni kanssa enkä parikymppisen itseni, olen paljon parempi kaikessa ja itsevarmempi. Mieheni on muhun hulluna eikä häntä kiinnosta oman tyttärensä ikäiset lapset siinä mielessä koska on mieleltään terve ja koska hänen seksuaalisuutensa on normaalia ja ennenkaikkea hänellä on ollut seksielämä 19 v asti eikä hän vain itke kotona vetämässä hanskaan ja kuvittelemassa että kaikki miehet haluaa nuorta naista.
Olen 43 ja ei tästä ole kauaa kun yksi nuori herra jälleen pyrki juttusille päästäkseen kypsän naisen kans petipuuhiin. Monet nuoretkin tajuaa tän jutun meissä kypsissä naisissa. Mut mulle ei kelpaa alle 49 v missään olosuhteissa. Haluan että miehelläkin on osaamista ja varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Katilla jäänyt nuoruus elämättä. Mä en 52 v jaksaisi yhtään tuollaista tai kiinnosta tippaakaan. Vieläpä jossain parkkipaikoilla hohhoijjaa.
Onko vaikea ymmärtää, että ihmisiä on monenlaisia, ja ihmisillä on erilaisia toiveita ja haluja? En näe syytä paheksuntaan.
Ainoa mikä tuossa ihmetytti, oli luottamus vieraisiin miehiin. Katilla on ilmeisesti miehistä vain hyviä kokemuksia, koska pystyy asettamaan itsensä noinkin riskialttiisiin tilanteisiin. Hyvä hänelle.
Ei tässä ketään paheksuta, kukin on oman onnensa seppä ja saakoon kicksinsä mistä vaan. Ei monetkaan +50 ole sellaisia, jotka hyväksyy vain lähetyssaarnaajan ensirakkauden ja aviomiehen kanssa lisääntymistarkoituksessa silmät kiinni pimeässä makuuhuoneessa. Onhan noita genrejä jos minkälaisesta seksistä piristystä haluaa. Mutta kyllä arkijärkeä pitää osata käyttää vaikka vaaran tunnetta kaipailee.
Kohta varmaan aletaan syyllistämään naisia, jotka eivät suostu harrastamaan seksiä kenen tahansa kanssa ja missä tahansa.
Haukkukaa vain vanhanaikaiseksi, mutta mulle seksi yhdistyy rakkauteen, parisuhteeseen ja aitoon läheisyyteen.
Hesari levittää nyt todella kyseenalaista arvomaailmaa. Kaikki seksi kun ei ole pelkkä mekaaninen suoritus ilman tunteita.
Jos tämä olisi yksittäinen juttu, mutta kun tuntuu että näitä seksityötä ja irtoseksiä ihannoivia artikkeleita tulee nykyään koko ajan.
Päivän pillujuttu hesarilta.
Kirjoittaakohan ne näitä AI:lla?
Mies37 kirjoitti:
Olen pannut useampaakin 50-70v naista.
Viiskymppinen vielä menee, mutta ei hele joku 70-vuotias kurttukaula mummo.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huorintekijät joutuvat kadotukseen.
Keitä nämä ovat? Nekin, jotka vain ajatuksissaan pettävät puolisoaan?
Sekin on pettämistä, henkistä pettämistä nimittäin. Vai kertoisitko kumppanillesi että ajattelet jotain toista seksuaalisella ja/tai romanttisella tavalla? Tuskinpa, eli petät.
Pettämistä on kaikki sellainen seksuaalinen ja/tai romanttinen toiminta (myös ajatustoiminta) josta ei voi avoimesti kertoa kumppanilleen koska pelkää hänen reaktiotaan. Eli ts. tietää itsekin että pettää
En ihan käsitä tän ketjun Kati-raivoa.
Eihän se ole keltään mitenkään pois, tuo Katin seksipuuhastelu.
Hyvät hänelle.
Paitsi tietenkin moraalinvartijahelmikaulanauha-ahdistujat hermostuu kun nainen tekee mitä haluaa.
Jopa alkoi jöpöttää. Onko mummotunneli tänään auki?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei koskaan voimaannu esimerkiksi lenkkeilyllä ? Miksi kukaan ei toteuta itseään ja mene lenkille ? Miksi siihen aina liittyy seksi ja irtosuhteita. Entä jos joku voimaantuisi ja menisi töihin vuosien kotona makoilun sijaan ? Jne.
Kun ei tuossa artikkelissa puhuta yhtään mitään voimaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies37 kirjoitti:
Olen pannut useampaakin 50-70v naista.
Viiskymppinen vielä menee, mutta ei hele joku 70-vuotias kurttukaula mummo.
M40
Ihan samanlainen kurttukaula on seitsemänkymppisillä miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei koskaan voimaannu esimerkiksi lenkkeilyllä ? Miksi kukaan ei toteuta itseään ja mene lenkille ? Miksi siihen aina liittyy seksi ja irtosuhteita. Entä jos joku voimaantuisi ja menisi töihin vuosien kotona makoilun sijaan ? Jne.
Kun ei tuossa artikkelissa puhuta yhtään mitään voimaantumisesta.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana. Miksi näitä mummoikäisten voimaantumisia pitää käsitellä mediassa? Nussikoon vaikka sarvikuonoa tai ostakoon polttomoottorikäyttöisen turboahdetun dildon, ketään ei kiinnosta.
Varmaan näitä käsitellään juuri siksi, kun tällaisia asenteita edelleen esiintyy, että jotenkin vanhemman naisen ei kuuluisi muka olla seksuaalinen tai että jos on niin siinä on jotain yököttävää.
Entäs eläkeläiset? Niillähän ei saa olla mitään seksijuttuja keskenään.
Vierailija kirjoitti:
En ihan käsitä tän ketjun Kati-raivoa.
Eihän se ole keltään mitenkään pois, tuo Katin seksipuuhastelu.
Hyvät hänelle.
Paitsi tietenkin moraalinvartijahelmikaulanauha-ahdistujat hermostuu kun nainen tekee mitä haluaa.
Kateellisilta se on pois. Eivät saa itse niin kenenkään muunkaan ei pitäisi saada.
Miksi Hesarissa on joka viikko seksiaiheisia juttuja? Evvk. Miltä ihmisten sukuelimet näyttävät, kuka tekee seksillä rahaa, missä toimistossa on orgioita jne Naurettavaa. No, tiedän kyllä miksi niitä tehtaillaan: koska niitä luetaan. Mitä jos oikeasti äänestettäisiin sormillamme eikä klikattaisi niitä juttuja auki?
HS on jo jonkin aikaa ollut viihteellisten iltalehtien tasolla. Itse haikailen varmasti ihan turhaan menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmaan aletaan syyllistämään naisia, jotka eivät suostu harrastamaan seksiä kenen tahansa kanssa ja missä tahansa.
Haukkukaa vain vanhanaikaiseksi, mutta mulle seksi yhdistyy rakkauteen, parisuhteeseen ja aitoon läheisyyteen.
Hesari levittää nyt todella kyseenalaista arvomaailmaa. Kaikki seksi kun ei ole pelkkä mekaaninen suoritus ilman tunteita.
Jos tämä olisi yksittäinen juttu, mutta kun tuntuu että näitä seksityötä ja irtoseksiä ihannoivia artikkeleita tulee nykyään koko ajan.
Sarjapettävä narsisti on aina silmät kiiluen lukemassa tuollaisia HSn juttuja. Kuvittelee rassukka että tuollainen olisi valtavirran mielestä ok.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen harrastellut tuon suuntaista seksielämää jo yli kakskyt vuotta sitten kolmekymppisenä. Ja voin kertoa että fiilis mikä jää itselle satunnaisseksistä tuntemattomien kanssa on lähinnä tyhjyys, kylmyys ja oksennuksen maku. Näin 50v mummona voin keskittyä lapsenlapsiini ja pullan leipomiseen. Hyvä niin. Häpeäisin silmät päästäni jos vielä tän ikäisenä olis tarvetta paneskella pitkin pitäjiä.
Monta kertaa piti kokeilla ennen kuin uskoit? Tai ehkä et vaan löytänyt oikeita tyyppejä. Siinäkin on peiliinkatsomisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 v on vielä nuori. Siinä iässä omatkin haluni olivat korkeimmillaan ikinä. Sääli ettäsen ikäiset miehet ovat jo aika väsyneitä.
Normaali mies ei kiihotu mummoikäisestä, se olisi yhtä kieroutunutta kuin lapsista kiihottuminen. Siitä se *väsymys* tulee.
Olen kuusikymppinen, parisuhteessa (seksiä on) ja minulla on 52-vuotias sivusuhde (seksiä). Normaalit miehet nimenomaan kiinnostuvat ikäisistään, epänormaaleissa kehitys jää yläasteikään.
52-vuotias sivusuhteesi harrastaa kanssasi seksiä sen takia, että sinä annat. Jos 52-vuotias sivusuhteesi saisi useammasta 20-25-vuotiaan naisen lähteestä seksiä, niin sinä tuskin pysyisit kauaa kuvioissa.
Ei parikymppiset naiset halua seksiä isänsä iköisten rusinoiden kanssa.
Parikymppiset miehet kuitenkin haluavat seksiä äitinsä ikäisten naisten kanssa, jopa hieman jo rypistyneidenkin kanssa. Jokin perustavaa laatua oleva ero on miehen ja naisen seksuaalisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hesarissa on joka viikko seksiaiheisia juttuja? Evvk. Miltä ihmisten sukuelimet näyttävät, kuka tekee seksillä rahaa, missä toimistossa on orgioita jne Naurettavaa. No, tiedän kyllä miksi niitä tehtaillaan: koska niitä luetaan. Mitä jos oikeasti äänestettäisiin sormillamme eikä klikattaisi niitä juttuja auki?
HS on jo jonkin aikaa ollut viihteellisten iltalehtien tasolla. Itse haikailen varmasti ihan turhaan menneitä.
Toisaalta, miksi juuri seksi olisi kaikista aihealueista se, josta täytyisi vaieta mediassa? Yhtä lailla se on tarkastelua vaativa ihmiselämän ilmiö siinä kuin mikä tahansa muu. Sinulla on juuri se mahdollisuus, ettet lue seksiin liittyviä juttuja. Aivan kuten minä en lue jääkiekkoon liittyviä juttuja, sen sijaan että yrittäisin kieltää jääkiekkojuttujen tekemisen.
Kehottaisin kaikkia tästä pöyristyneitä ihan vain ottamaan vähän rauhallisemmin. Ei kaikkeen tarvitse lähteä niin tunteella mukaan.
Kaikkien seksihalut eivät lopu nuoruuteen. Jotkut sinunikäisetkin, jopa vanhemmatkin, harrastavat seksiä.