50v Kati voimaantui ja alkoi toteuttaa seksuaalisuuttaan
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009680325.html 50 vuotiaana Kati ymmärsi minkälaisen seksielämän hän haluaa, siihen kuuluu kymmeniä seksikumppaneita ja seksiä parkkipaikalla. Kati on on rohkea nainen ja uskaltaa toteuttaa seksuaalisuuttaan.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän uskoo kosketuksen parantavaan voimaan ja on huolissaan ihmisistä, jotka eivät saa koskaan läheisyyttä.
”Olen nähnyt paljon nuoria miehiä, jotka vain pelaavat ja runkkaavat, pelaavat ja runkkaavat. Sitten alkaa mielenterveys rakoilla”, hän sanoo.
Kati visioi puolivitsillä, että voisi harrastaa seksiä myös työkseen.
”Jos olisi sellainen valtionlaitos, jossa voisi olla tällaisia työntekijöitä. Tai haluaisin Kela-korvausta tästä! Ihmiset saisivat lääkärin lähetteellä Kela-korvauksia, ja minä antaisin heille seksikokemuksia.”"
Olen Katia vanhempi, vaihdevuodet ovat jo ohi mutta seksielämä ei todellakaan ole loppunut. Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään myydä seksiä eikä varsinkaan miehille, jotka eivät sitä muuten saa.
Tämä Katihan on juuri sitä, mitä palstan naisettomat kaipaa: seksiä kaikille ilokseen tarjoileva kiva nainen. Nyt on miesmammoilla elämänsä tilaisuus!
Haluan naisen, joka sitoutuu yksiavioiseen parisuhteeseen, ja jolla ei ole ollut kymmeniä miehiä entuudestaan. Mielellään naisen, joka ei ikimaailmassa voisi tehdä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän uskoo kosketuksen parantavaan voimaan ja on huolissaan ihmisistä, jotka eivät saa koskaan läheisyyttä.
”Olen nähnyt paljon nuoria miehiä, jotka vain pelaavat ja runkkaavat, pelaavat ja runkkaavat. Sitten alkaa mielenterveys rakoilla”, hän sanoo.
”Jos olisi sellainen valtionlaitos, jossa voisi olla tällaisia työntekijöitä. Tai haluaisin Kela-korvausta tästä! Ihmiset saisivat lääkärin lähetteellä Kela-korvauksia, ja minä antaisin heille seksikokemuksia.”"
Olen Katia vanhempi, vaihdevuodet ovat jo ohi mutta seksielämä ei todellakaan ole loppunut. Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään myydä seksiä eikä varsinkaan miehille, jotka eivät sitä muuten saa.
Tämä Katihan on juuri sitä, mitä palstan naisettomat kaipaa: seksiä kaikille ilokseen tarjoileva kiva nainen. Nyt on miesmammoilla elämänsä tilaisuus!
No ei,kun pitäisi olla max 25 vuotias kaunotar,joka antaa vain yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on sama juttu Hesarissa 50v. miehestä?
Mitäpä luulet, löytyykö 50-vuotiaalle miehelle paljon seksiseuraa niin että saa paneskella ympäriinsä? En usko, että löytyy.
En nyt jaksa lukea tuota artikkelia uudestaan, mutta minulle jäi kyllä sellainen käsitys, että yhtä lailla ne miehet Alastoman Suomen kautta seuraa etsivät ja löytävät. Koska siihen palstaanhan tuossa artikkelissa selvästi viitataan.
Juu, maksullista seuraa kyllä. Sinnekin tosin karsinta prostituoiduilla on niin kovaa, että moni mies jää rannalle jopa maksullisesta seksistä.
Artikkeli kertoo Katista, joka harrastaa seksiä miesten kanssa (ilmaiseksi) eli miehet saavat seksiä. Ja tällä palstalla vängätään, että eivät saa. Esimerkiksi Jussi, joka artikkelissa mainitaan, on parisuhteessa ja saa seksiä niin Katilta kuin muiltakin naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisen, joka sitoutuu yksiavioiseen parisuhteeseen, ja jolla ei ole ollut kymmeniä miehiä entuudestaan. Mielellään naisen, joka ei ikimaailmassa voisi tehdä tuollaista.
Niin,mutta irtopillua ennen sitä.pitöisi saada mahdollisimman paljon ja mahdollisimman monelta. Naisen pitää sitten olla neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole, koska miehen seksuaalisuuteen vanhempana ei liity samanlaista stigmaa kuin vaihdevuosi-iän ylittäneen naisen. Tuossa jutussakin sanotaan se, että jopa elokuvissa on normaalia että vanhempi herrasmies on naistenmies, myös nuorempien naisten kanssa, mutta jos nainen on nuorempien kanssa, hänet nähdään negatiivisesti saalistajana, hyväksikäyttäjänä ja puumana. Eikä kukaan varmasti ylläty siitä, että 50+ mies edelleen haluaa seksiä, mutta valitettavasti on paljon ihmisiä joiden mielestä samanikäisen naisen pitäisi istua vaan kutomassa sukkia eikä miettiä enää semmosia seksijuttuja.
Olen eri mieltä, tähän on nykyään tullut muutos. Twitterissä paheksutaan ihan uskomattoman paljon (kuten tälläkin palstalla...) ikäeroja parisuhteessa esimerkiksi. Leo Dicaprio ei saisi modernin maailman mielestä treffailla nuorta naista enään.
Pelkään sitä maailmaa missä miehiä maalitetaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolassa on katolilaisia naisia. Pitkin poikin Baltian maita on ortodoksisia kirkkoja. Niihin saa mennä. Tilaisuuden päätteeksi voit asiallisesti yrittää lähestyä jotain naista. Google translate kääntää.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään, mutta aika turvatonta tuo on. Lisäksi vaikuttaa, että naisella ei ole ihan kaikki kotona. Ventovieraan kanssa autossa parkkipaikalla, voi taivas! Siinähän voi vastaan tulla vaikka mitä!
HS on kyllä vajonnut alas, kun tällaisia juttuja julkaisee.
Miksi ei pitäisi julkaista? Julkaiseehan se juttuja myös vaikkapa päihteidenköyttäjistä. Ei monikaan eläisi niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on se jatkuva valitus, että miksi naiset eivät "anna" tai ovat liian nirsoja, ja miksi tavallinen mies ei kelpaa. No, Katille kelpaa, olkaa miesmammat kiitollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana. Miksi näitä mummoikäisten voimaantumisia pitää käsitellä mediassa? Nussikoon vaikka sarvikuonoa tai ostakoon polttomoottorikäyttöisen turboahdetun dildon, ketään ei kiinnosta.
Varmaan näitä käsitellään juuri siksi, kun tällaisia asenteita edelleen esiintyy, että jotenkin vanhemman naisen ei kuuluisi muka olla seksuaalinen tai että jos on niin siinä on jotain yököttävää.
Tämä. Yököttävää on vain vanhemman miehen seksuaalisuus.
Se on ihan ok kun se ei oo maksullisissa käyntiä tai kuolausta parikymppisten perään. Hyvin vois olla juttua jostain seitenkybäsestä jolla runsaasti suht samanikäisiä kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolassa on katolilaisia naisia. Pitkin poikin Baltian maita on ortodoksisia kirkkoja. Niihin saa mennä. Tilaisuuden päätteeksi voit asiallisesti yrittää lähestyä jotain naista. Google translate kääntää.
No ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on se jatkuva valitus, että miksi naiset eivät "anna" tai ovat liian nirsoja, ja miksi tavallinen mies ei kelpaa. No, Katille kelpaa, olkaa miesmammat kiitollisia.
Tämä. Mutta kun ei. Pitäisi olla nuori ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Nimittäin joka ikinen vuosi tuo tavoite muuttuu yhä mahdottomammaksi, koska ikäisesi naiset rakastuvat muihin miehiin, harrastavat seksiä heidän kanssaan, osa eroaa, rakastuu uudelleen jne.
Jos alat olla jo kolmissakymmenissä, niin voi olla vaikeaa löytää lähes kokematonta naista. Olisi kannattanut pariutua jo parikymppisenä.
Miksi kaikki "voimaantuu"?
En ymmärrä tätä sanaa ja mitä se käytännössä tarkoittaa :D en ole itse tainnut voimaantua...
Mikä vimma Hesarille on tullut Alastoman suomen sponssaamisesta? Ihmettelen myös mikä syy on tehdä tällaisia peeping-tyyppisiä artikkeleita kerta toisensa perään? Tähdätäänkö potentiaaliseen tilaajakuntaan: hyvävaraiset keski-ikäiset jne. Pyritäänkö pönkittämään ns. laatulehden imagoa esittämällä tällaisia taidevalokuvamaisilla kuvitettuja reginajuttuja. Onko teemana aivopestä että kaikki rohkeus ja sukupuolisuuden syöttö on tasa-arvon riemuvoittoa? Tykkäätkö, no jos et tykkää olet joko estoinen, uskovainen, moukka ja maalainen kun et ymmärrä meidän laatutaiteesta ja laskelmoinnistanne. Please, alaston suomi osataan hakea itsekin netistä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Katilla jäänyt nuoruus elämättä. Mä en 52 v jaksaisi yhtään tuollaista tai kiinnosta tippaakaan. Vieläpä jossain parkkipaikoilla hohhoijjaa.
Onko vaikea ymmärtää, että ihmisiä on monenlaisia, ja ihmisillä on erilaisia toiveita ja haluja? En näe syytä paheksuntaan.
Ainoa mikä tuossa ihmetytti, oli luottamus vieraisiin miehiin. Katilla on ilmeisesti miehistä vain hyviä kokemuksia, koska pystyy asettamaan itsensä noinkin riskialttiisiin tilanteisiin. Hyvä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko näillä tämän tyyppisillä ihmisillä nuoruus jäänyt kokonaan elämättä vai ihmettä??
Kyllä minäkin parikymppisenä panin poikaystävän kanssa jossain parkkipaikalla, nyt nelikymppisenä hoidan kyseisen toimituksen jossain muualla enkä myöskään koe tarvetta toitottaa seksielämästäni lehdille.
Miksi seksinharrastaminen parkkipaikalla pitäisi olla sallittua vain parikymppisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole, koska miehen seksuaalisuuteen vanhempana ei liity samanlaista stigmaa kuin vaihdevuosi-iän ylittäneen naisen. Tuossa jutussakin sanotaan se, että jopa elokuvissa on normaalia että vanhempi herrasmies on naistenmies, myös nuorempien naisten kanssa, mutta jos nainen on nuorempien kanssa, hänet nähdään negatiivisesti saalistajana, hyväksikäyttäjänä ja puumana. Eikä kukaan varmasti ylläty siitä, että 50+ mies edelleen haluaa seksiä, mutta valitettavasti on paljon ihmisiä joiden mielestä samanikäisen naisen pitäisi istua vaan kutomassa sukkia eikä miettiä enää semmosia seksijuttuja.
Ehkä tämä vanha mielikuva 50+ naisten seksuaalisuudesta on lähtöisin lisääntymisiän ohella siitä tosiasiasta, että monella samanikäisellä miehellä (tai tuonikäisellä pariskunnalla, jossa tyypillisesti mies on 3-5 vuotta naista vanhempi) seksielämään vaikuttaa enemmän miehen heikentynyt mieskunto. Eli naisen pitää mukautua siihen, että oman puolison käyrä sojottaa alaspäin, eikä niin päin, että mies mukautuisi siihen, että naisen halukkuus saattaa pysyä samana tai jopa tietyllä tavalla voimistua kokemuksen lisääntyessä.
Ja nuorempia naisia tavoitteleva 50+ on vain harmaantunut naistenmies, joka on ikäisekseen poikkeuksellisen viriili, on täysin hyväksyttävä tapaus; kun taas samanikäinen viriili nainen on väärällä tavalla viriili ja väärin, ei-arvokkaasti ikääntynyt.
Johan se Riitta Uosukaisen keski-iässään julkaisema seksuaalisuudestaan/viriiliydestään avoimesti kertova teos luettiin punastellen ja häpeillen, vaikka kyseessä oli sentään avioliitossaan uskollisesti pysynyt, yli puoluerajojen arvostusta saanut valtioneuvos.
Elokuvissa on oletuksena, että keski-ikäisellä miehellä on itseään ainakin 10 vuotta nuoremmalta näyttävä puoliso, se ei liity elokuvan juoneen millään tavalla vaan on itsestään selvää. Jos nainen on kumppaniaan selvästi vanhempi se on heti suunnilleen koko elokuvan aihe.
Liittymättä varsinaisesti aiheeseen, niin itse olen saanut parhaimmat kokemukset juurikin 50-60v naisten kanssa ja myös jatkossa aion "keskittyä" heihin. Haluja riittää, osataan antaa ja ottaa, eikä todellakaan ole tarvinnut käyttää liukkaria (vaikkei siinäkään mitään väärää ole). Myöskään useimmissa tapauksissa pelkoa raskaaksi tulosta ei enää ole, kun asia on hoitunut ns. luontaisesti.
Ihania ja aktiivisia naisia, suosittelen kaikille miehille!
M48 (Sinkku)
Siis missä ja kenen toimesta seksin ajatellaan kuuluvan vain nuorille ja kauniille tai ei ainakaan vanhemmille naisille? Tätä samaa selitystä näkee ja kuulee jokaisen tämäntyyppisen lehtijutun yhteydessä. Itse en ole sellaiseen asenteeseen törmännyt missään. Melkeinpä päin vastoin, sillä näitä keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisten voimaantumisjuttuja on ollut lehdet ja netti pullollaan jo vuosia, ellei vuosikymmeniä. Se, ettei haluaisi kuunnella tai lukea jonkun seksiseikkailuista, ei ole ikäsyrjintää tai naisvihaa tai mitään sen suuntaista. Omasta mielestäni tähän maailmaan toki mahtuu näitä seksillävoimaantumistarinoita siinä missä mitä tahansa muitakin juttuja. En vaan ihan ymmärrä pointtia, enkä myöskään näe mitään vihaa tai syrjintää ihmisten seksin harrastamista kohtaan. Pikemminkin tuntuu, että nykyilmapiirissä pahempaa ja nolompaa on olla yksiavioinen ns. vanilja kuin sinne tänne liihotteleva fetissinen m*na- tai p*lluhaukka.