Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v Kati voimaantui ja alkoi toteuttaa seksuaalisuuttaan

Vierailija
03.08.2023 |

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009680325.html 50 vuotiaana Kati ymmärsi minkälaisen seksielämän hän haluaa, siihen kuuluu kymmeniä seksikumppaneita ja seksiä parkkipaikalla. Kati on on rohkea nainen ja uskaltaa toteuttaa seksuaalisuuttaan.

Kommentit (242)

Vierailija
41/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään kedon kaunein kukkanen..

Jutussa ei kerrota edes hänen oikeaa nimeään saati näytetä kuvaa.

Onhan siinä profiilikuva josta näkee kulahtaneen, ylipainoisen lyhythiuksisen naisen jolla on Tarja Halosen nenä.

No ei siitä kyllä ketään tunnista.

Vierailija
42/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen harrastellut tuon suuntaista seksielämää jo yli kakskyt vuotta sitten kolmekymppisenä. Ja voin kertoa että fiilis mikä jää itselle satunnaisseksistä tuntemattomien kanssa on lähinnä tyhjyys, kylmyys ja oksennuksen maku. Näin 50v mummona voin keskittyä lapsenlapsiini ja pullan leipomiseen. Hyvä niin. Häpeäisin silmät päästäni jos vielä tän ikäisenä olis tarvetta paneskella pitkin pitäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään, mutta aika turvatonta tuo on. Lisäksi vaikuttaa, että naisella ei ole ihan kaikki kotona. Ventovieraan kanssa autossa parkkipaikalla, voi taivas! Siinähän voi vastaan tulla vaikka mitä!

HS on kyllä vajonnut alas, kun tällaisia juttuja julkaisee.

Vierailija
44/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan  arvomaailma, eli ei ole...

Vierailija
45/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tyylillään, mutta aika turvatonta tuo on. Lisäksi vaikuttaa, että naisella ei ole ihan kaikki kotona. Ventovieraan kanssa autossa parkkipaikalla, voi taivas! Siinähän voi vastaan tulla vaikka mitä!

Vaikka alkaisikin tarjoamaan hyväntekeväisyys mielessä maksutonta parkkipaikka panoa, entä jos joku vetää kortsun pois ja saa hivin?

Vierailija
46/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. Miksi näitä mummoikäisten voimaantumisia pitää käsitellä mediassa? Nussikoon vaikka sarvikuonoa tai ostakoon polttomoottorikäyttöisen turboahdetun dildon, ketään ei kiinnosta.

Varmaan näitä käsitellään juuri siksi, kun tällaisia asenteita edelleen esiintyy, että jotenkin vanhemman naisen ei kuuluisi muka olla seksuaalinen tai että jos on niin siinä on jotain yököttävää.

Olen melko varma, että saman ikäisen miehen seksuaalisuus on myös sinulle ällöttävää.

Vierailija
47/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta turvattomuudesta olen samaa mieltä, itsekin kauhulla ajattelin että hän on tosiaan alastomana odottanut jossain auton takaosassa ventovierasta miestä. Ei ikinä sellaisia tapaamisia!

Vierailija
48/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka alkaisikin tarjoamaan hyväntekeväisyys mielessä maksutonta parkkipaikka panoa, entä jos joku vetää kortsun pois ja saa hivin?

Mahdollisuus tuollaiselle skenaariolle on 0,1 prosentin luokkaa.

Vierailija
49/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 v on vielä nuori. Siinä iässä omatkin haluni olivat korkeimmillaan ikinä. Sääli ettäsen ikäiset miehet ovat jo aika väsyneitä.

Normaali mies ei kiihotu mummoikäisestä, se olisi yhtä kieroutunutta kuin lapsista kiihottuminen. Siitä se *väsymys* tulee.

Olen kuusikymppinen, parisuhteessa (seksiä on) ja minulla on 52-vuotias sivusuhde (seksiä). Normaalit miehet nimenomaan kiinnostuvat ikäisistään, epänormaaleissa kehitys jää yläasteikään.

52-vuotias sivusuhteesi harrastaa kanssasi seksiä sen takia, että sinä annat. Jos 52-vuotias sivusuhteesi saisi useammasta 20-25-vuotiaan naisen lähteestä seksiä, niin sinä tuskin pysyisit kauaa kuvioissa.

Vierailija
50/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minkä ikäinen tahansa niin ällöttävää. Kuka keksii tuollaista edes tehdä.

Vierailija
51/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on sama juttu Hesarissa 50v. miehestä?

Mitäpä luulet, löytyykö 50-vuotiaalle miehelle paljon seksiseuraa niin että saa paneskella ympäriinsä? En usko, että löytyy.

Vierailija
52/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. Miksi näitä mummoikäisten voimaantumisia pitää käsitellä mediassa? Nussikoon vaikka sarvikuonoa tai ostakoon polttomoottorikäyttöisen turboahdetun dildon, ketään ei kiinnosta.

Varmaan näitä käsitellään juuri siksi, kun tällaisia asenteita edelleen esiintyy, että jotenkin vanhemman naisen ei kuuluisi muka olla seksuaalinen tai että jos on niin siinä on jotain yököttävää.

Olen melko varma, että saman ikäisen miehen seksuaalisuus on myös sinulle ällöttävää.

Ei ole, mieheni on 57-vuotias, minua 9 vuotta vanhempi. En myöskään näe mitään ällöttävää ajatuksessa, että kasikymppiset vanhempanikin luultavasti on vielä seksuaalisesti aktiivisia.

Vierailija
53/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 v on vielä nuori. Siinä iässä omatkin haluni olivat korkeimmillaan ikinä. Sääli ettäsen ikäiset miehet ovat jo aika väsyneitä.

Normaali mies ei kiihotu mummoikäisestä, se olisi yhtä kieroutunutta kuin lapsista kiihottuminen. Siitä se *väsymys* tulee.

Olen kuusikymppinen, parisuhteessa (seksiä on) ja minulla on 52-vuotias sivusuhde (seksiä). Normaalit miehet nimenomaan kiinnostuvat ikäisistään, epänormaaleissa kehitys jää yläasteikään.

52-vuotias sivusuhteesi harrastaa kanssasi seksiä sen takia, että sinä annat. Jos 52-vuotias sivusuhteesi saisi useammasta 20-25-vuotiaan naisen lähteestä seksiä, niin sinä tuskin pysyisit kauaa kuvioissa.

Ei parikymppiset naiset halua seksiä isänsä iköisten rusinoiden kanssa.

Vierailija
54/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parikymppiset naiset halua seksiä isänsä iköisten rusinoiden kanssa.

No ihanko totta? Tässä ei ollutkaan kysymys siitä, vaan siitä, miksi tuo 52-vuotias mies harrastaa kuusikymppisen kanssa seksiä.

Vierailija
55/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus tuollaiselle skenaariolle on 0,1 prosentin luokkaa.

Jenkeissä 19v. nainen löytyi kuolleena ryhdyttyään hyväntekijä panijaksi

Vierailija
56/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän saisi varmasti halutessaan vaikka kuinka paljon seksiä, myös nuoremmilta, on sen verran hyvännäköinen ja menestyvä mies. Vaimonsa on minua nuorempi ja aivan varmasti kauniimpikin, vaikka en kuvaa ole nähnytkään, koska en osaisi kuvitella sivusuhdettani avioliitossa muunlaisen naisen kanssa. Mutta niin vaan käy kuumana minuun.

Mutta hienosti kirkastat, miksi tällaisia artikkeleita tarvitaan!

Vierailija
57/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet, löytyykö 50-vuotiaalle miehelle paljon seksiseuraa niin että saa paneskella ympäriinsä? En usko, että löytyy.

En nyt jaksa lukea tuota artikkelia uudestaan, mutta minulle jäi kyllä sellainen käsitys, että yhtä lailla ne miehet Alastoman Suomen kautta seuraa etsivät ja löytävät. Koska siihen palstaanhan tuossa artikkelissa selvästi viitataan.

Vierailija
58/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän saisi varmasti halutessaan vaikka kuinka paljon seksiä, myös nuoremmilta, on sen verran hyvännäköinen ja menestyvä mies. Vaimonsa on minua nuorempi ja aivan varmasti kauniimpikin, vaikka en kuvaa ole nähnytkään, koska en osaisi kuvitella sivusuhdettani avioliitossa muunlaisen naisen kanssa. Mutta niin vaan käy kuumana minuun.

Mutta hienosti kirkastat, miksi tällaisia artikkeleita tarvitaan!

Miehen ulkonäöllä ei ole väliä, kun ikänumero on se, mikä ratkaisee miehen kohdalla. Raha voi toki sekoittaa kuviota.

Vierailija
59/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa lukea tuota artikkelia uudestaan, mutta minulle jäi kyllä sellainen käsitys, että yhtä lailla ne miehet Alastoman Suomen kautta seuraa etsivät ja löytävät. Koska siihen palstaanhan tuossa artikkelissa selvästi viitataan.

Juu, maksullista seuraa kyllä. Sinnekin tosin karsinta prostituoiduilla on niin kovaa, että moni mies jää rannalle jopa maksullisesta seksistä.

Vierailija
60/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän uskoo kosketuksen parantavaan voimaan ja on huolissaan ihmisistä, jotka eivät saa koskaan läheisyyttä.

”Olen nähnyt paljon nuoria miehiä, jotka vain pelaavat ja runkkaavat, pelaavat ja runkkaavat. Sitten alkaa mielenterveys rakoilla”, hän sanoo.

Kati visioi puolivitsillä, että voisi harrastaa seksiä myös työkseen.

”Jos olisi sellainen valtionlaitos, jossa voisi olla tällaisia työntekijöitä. Tai haluaisin Kela-korvausta tästä! Ihmiset saisivat lääkärin lähetteellä Kela-korvauksia, ja minä antaisin heille seksikokemuksia.”"

Olen Katia vanhempi, vaihdevuodet ovat jo ohi mutta seksielämä ei todellakaan ole loppunut. Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään myydä seksiä eikä varsinkaan miehille, jotka eivät sitä muuten saa.

Tämä Katihan on juuri sitä, mitä palstan naisettomat kaipaa: seksiä kaikille ilokseen tarjoileva kiva nainen. Nyt on miesmammoilla elämänsä tilaisuus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan