Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän hautajaiset

Vierailija
02.08.2023 |

Erosta jo vuosikymmen, sen jälkeen stalkkasi ja puhui pahaa. Yritti jopa saada oikeuteen. Yksi aikuinen lapsi on. Nyt exän sukulaiset pitävät pahana ja soittavat suutaan aikuiselle lapselle, kun en halua osallistua hautajaisiin. Lapsi tietenkin menee. Mitä mieltä muut?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota lapsen tukemista ajattelin ja ehkä teenkin niin. Toisaalta siellä on koko exän iso suku soittamassa suutaan. Läsnäoloni tod.näk. vain provosoi niitä, ei ole hyväksi lapsellekaan. Pohjalaisittain näillä ei ole yhtään tilanne tajua.

Jotenkin mietin että jos lapsi välttämättä haluaa, voisin mennä kirkkoon, mutta en muistotilaisuuteen.

Vierailija
22/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on kuitenkin yhteinen menneisyys, ja varmasti myös hyviä hetkiä. Eikö hautajaiset olisi sopiva tilaisuus olla lapsen tukena, ja jättää asia taakse. Viimeinen palvelus exälle.

Sairas ajatus, että hullu stalkkeri, joka masinoinut sukunsakin vainoamiskampanjaan ansaitisi ruumiina jonkun palveluksen. 

Masinoi vainoamiskampanjaan? Missä noin muka sanottiin?

On teillä hulluilla vainoharhat 😂

Aloituksesta on helppo lukea rivien välistä, mikä on homman nimi. Muutenhan suvulla ei olisi mitään syytä riehua siitä, että ap ei halua hautajaisiin. Ei terveet ihmiset noin toimi. 

Pikku-ukkojakin on helppo nähdä, kun tarpeeksi viiraa päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Jos hän toivoo sinun osallistuvan, niin niele ylpeytesi ja mene. Ei se eksä siellä enää ole.

Aloituksen perusteella ongelma on ne elossaolevat sukulaiset, ei niinkään exän ruumis. Itse en menisi tuollaisen idioottilauman keskelle. 

Aloituksen perusteella ap on katkera eksälleen eikä siksi halua mennä. Edes ainoan lapsensa vuoksi...

Se lapsi on aikuinen.

Vierailija
24/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Jos hän toivoo sinun osallistuvan, niin niele ylpeytesi ja mene. Ei se eksä siellä enää ole.

Aloituksen perusteella ongelma on ne elossaolevat sukulaiset, ei niinkään exän ruumis. Itse en menisi tuollaisen idioottilauman keskelle. 

Aloituksen perusteella ap on katkera eksälleen eikä siksi halua mennä. Edes ainoan lapsensa vuoksi...

Entä jos se lapsikaan ei halua, että ap menee? Miksi pitäisi väkipakolla änkeä tilaisuuteen? 

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

Opettele lukemaan:

"Miten lapsesi toivoo?

JOS hän toivoo sinun osallistuvan"

JOS. Miten yksinkertainen sä oikein oot?

Opettele itse. Aloituksessa ei sanottu sanaakaan siitä, mitä lapsi toivoo. 

Vierailija
25/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin. Lapsesi saattaa haluta sinut mukaasi. Hän on kuollut niin voit antaa anteeksi.

Ei tässä lapsi ole kuollut, vaan ex.

Vierailija
26/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on kuitenkin yhteinen menneisyys, ja varmasti myös hyviä hetkiä. Eikö hautajaiset olisi sopiva tilaisuus olla lapsen tukena, ja jättää asia taakse. Viimeinen palvelus exälle.

Sairas ajatus, että hullu stalkkeri, joka masinoinut sukunsakin vainoamiskampanjaan ansaitisi ruumiina jonkun palveluksen. 

Aloituksesta on helppo lukea rivien välistä, mikä on homman nimi. Muutenhan suvulla ei olisi mitään syytä riehua siitä, että ap ei halua hautajaisiin. Ei terveet ihmiset noin toimi. 

Älä kerro enempää sinun elämästäsi. Aiheena on nyt ap:n exän hautajaiset, ei sinun harhasi. 

Vierailija
27/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku voi tulkita, että menet ilkkumaan, kun kuolo korjasi toisen pois. Joudutko varomaan eleitä, ilmeitä, käyttäytymistä. Enemmän vaan stressiä.

Vierailija
28/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Se lapsi on aikuinen.

So? Aikuisetko ei koskaan tarvitse tukea? Edes silloin, kun oma vanhempi, ainoa isä, kuolee?

Muistathan sinäkin nyt aikuisena aina nakella niskojasi kaikille tuen pyytäjille ja tarjoajille. Myös niille omille lapsillesi.

Vierailija
29/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lapsi pärjää kyllä ilman että äiti on siellä hautajaisissa pitämässä kädestä varsinkin jos on tulossa äidille paskaa niskaan. En menisi.

Vierailija
30/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tabu suomalaisille että paskakin muuttuu kullaksi kun vaan kuolee. Tekopyhää.

Vierailija
31/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Se lapsi on aikuinen.

So? Aikuisetko ei koskaan tarvitse tukea? Edes silloin, kun oma vanhempi, ainoa isä, kuolee?

Muistathan sinäkin nyt aikuisena aina nakella niskojasi kaikille tuen pyytäjille ja tarjoajille. Myös niille omille lapsillesi.

En minä ainakaan mitään tukea tarvinut, kun väkivaltainen alkoholisti-isäni kuoli. Menin hautajaisiin lähinnä siksi, että mummo sai mielenrauhan. Muistahan sinäkin, että kaikilla ei ole lämpimiä ja läheisiä välejä vanhemiinsa eikä suru ole kaikilla samanlaista. 

t. eri

Vierailija
32/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Entä jos se lapsikaan ei halua, että ap menee? Miksi pitäisi väkipakolla änkeä tilaisuuteen? 

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

Opettele lukemaan:

"Miten lapsesi toivoo?

Sä oot ihan toivoton... mitäpä luulet, että miksi minä sitä toivettaan kysyin?! 🤦🤦🤦🤦🤦

Oisko yhtään villejä veikkauksia??

Vierailija
33/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro enempää sinun elämästäsi. Aiheena on nyt ap:n exän hautajaiset, ei sinun harhasi. 

Sinähän niitä olemattomia kerroit näkeväsi. Vaikka sinun mielessäsi ne toki ovat todellisia.

Vierailija
34/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Se lapsi on aikuinen.

Se, ettei mene hullun exän hautajaisiin sukulaisten räävittäväksi, ei tarkoita etteikö olisi lapsen tukena. Aikuinen ihminen pärjää yhdet hautajaiset ilman kädestä pitäjääkin. Eihän se välttämättä edes ole lapselle mitenkään paha paikka, jos välit isään ovat olleet etäiset. Ilman äitiä minäkin isäni hautajaisissa olin. Jopa  järjestin ne hautajaiset yksin. Ei mitään ongelmaa. 

t. eri

Vierailija
35/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Ihan sama, mitä suku siitä olisi mieltä. Minun elämäni, minun valintani. Aikuinen lapsi pärjää ilman äidin paapomistakin. Välttämättähän tuo ei edes kovin paljon sure isäänsä, jos isä oli ihan kamala ihminen. 

Olipa yllättävää, että isä on kamala ihminen.

Aloituksessa, kun ei mainittu kumpi on kumpi.

Vierailija
36/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen lapsi pärjää kyllä ilman että äiti on siellä hautajaisissa pitämässä kädestä varsinkin jos on tulossa äidille paskaa niskaan. En menisi.

On kyllä harvinaisen itsekkäitä mammoja täällä.

Vierailija
37/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

Opettele lukemaan:

"Miten lapsesi toivoo?

Sä oot ihan toivoton... mitäpä luulet, että miksi minä sitä toivettaan kysyin?! 🤦🤦🤦🤦🤦

Oisko yhtään villejä veikkauksia??

Sulla on selkeästi pahoja ongelmia sen hahmottamisessa, että maailma ei pyöri sinun ympärilläsi. Nyt ei ole aiheena se, mitä SINÄ kysyit. 

Vierailija
38/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Ihan sama, mitä suku siitä olisi mieltä. Minun elämäni, minun valintani. Aikuinen lapsi pärjää ilman äidin paapomistakin. Välttämättähän tuo ei edes kovin paljon sure isäänsä, jos isä oli ihan kamala ihminen. 

Olipa yllättävää, että isä on kamala ihminen.

Aloituksessa, kun ei mainittu kumpi on kumpi.

JOS oli. Tarkkuutta lukutaitoon. 

Vierailija
39/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Se lapsi on aikuinen.

En minä ainakaan mitään tukea tarvinut, kun väkivaltainen alkoholisti-isäni kuoli. Menin hautajaisiin lähinnä siksi, että mummo sai mielenrauhan. Muistahan sinäkin, että kaikilla ei ole lämpimiä ja läheisiä välejä vanhemiinsa eikä suru ole kaikilla samanlaista. 

t. eri

Muistan toki. Mutta muistan myös sen, että hautajaiset eivät ole kuolleita varten, vaan eläviä. Tässä tapauksessa mm ap:n lasta varten.

Vierailija
40/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Mä en edes inhoa/vihaa sitä enää, en menisi, ei hän ole mulle mitään sukua enää ja "lapsi" on jo aikuinen, ollut kauan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän