Exän hautajaiset
Erosta jo vuosikymmen, sen jälkeen stalkkasi ja puhui pahaa. Yritti jopa saada oikeuteen. Yksi aikuinen lapsi on. Nyt exän sukulaiset pitävät pahana ja soittavat suutaan aikuiselle lapselle, kun en halua osallistua hautajaisiin. Lapsi tietenkin menee. Mitä mieltä muut?
Kommentit (101)
Älä mene
Ja lapsenne on jo aikuinen
Kerro hänelle miksi
Menisin lapsen tueksi, jos hän sitä haluaa. Muuten menisin vain, jos itse haluan.
Miten lapsesi toivoo?
Jos hän toivoo sinun osallistuvan, niin niele ylpeytesi ja mene. Ei se eksä siellä enää ole.
Teillä on kuitenkin yhteinen menneisyys, ja varmasti myös hyviä hetkiä. Eikö hautajaiset olisi sopiva tilaisuus olla lapsen tukena, ja jättää asia taakse. Viimeinen palvelus exälle.
Kun lapsi on jo aikuinen, sinun ei tarvitse mennä hautajaisiin jos et halua. Sukulaiset estoon jos eivät osaa käyttäytyä.
Jos lapsi pyytäisi tuekseen, menisin kyllä. Muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsesi toivoo?
Jos hän toivoo sinun osallistuvan, niin niele ylpeytesi ja mene. Ei se eksä siellä enää ole.
Aloituksen perusteella ongelma on ne elossaolevat sukulaiset, ei niinkään exän ruumis. Itse en menisi tuollaisen idioottilauman keskelle.
Menisin. Lapsesi saattaa haluta sinut mukaasi. Hän on kuollut niin voit antaa anteeksi.
Kummallista. Haluaisiko se exäkään sua sinne?
Minua ei edes kutsuttu, vaikkemme olleet mitenkään huonoissa väleissä, ja itse asiassa meidän piti tauon jälkeen taas viettää aikaa yhdessä, mutta parin päivän jälkeen tuon sopimisesta hän kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on kuitenkin yhteinen menneisyys, ja varmasti myös hyviä hetkiä. Eikö hautajaiset olisi sopiva tilaisuus olla lapsen tukena, ja jättää asia taakse. Viimeinen palvelus exälle.
Sairas ajatus, että hullu stalkkeri, joka masinoinut sukunsakin vainoamiskampanjaan ansaitisi ruumiina jonkun palveluksen.
Minä en ainakaan osallistu, jos ennen minua lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsesi toivoo?
Jos hän toivoo sinun osallistuvan, niin niele ylpeytesi ja mene. Ei se eksä siellä enää ole.Aloituksen perusteella ongelma on ne elossaolevat sukulaiset, ei niinkään exän ruumis. Itse en menisi tuollaisen idioottilauman keskelle.
Aloituksen perusteella ap on katkera eksälleen eikä siksi halua mennä. Edes ainoan lapsensa vuoksi...
Entä jos se lapsikaan ei halua, että ap menee? Miksi pitäisi väkipakolla änkeä tilaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas ajatus, että hullu stalkkeri, joka masinoinut sukunsakin vainoamiskampanjaan ansaitisi ruumiina jonkun palveluksen.
Masinoi vainoamiskampanjaan? Missä noin muka sanottiin?
On teillä hulluilla vainoharhat 😂
En menisi. Ihan sama, mitä suku siitä olisi mieltä. Minun elämäni, minun valintani. Aikuinen lapsi pärjää ilman äidin paapomistakin. Välttämättähän tuo ei edes kovin paljon sure isäänsä, jos isä oli ihan kamala ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masinoi vainoamiskampanjaan? Missä noin muka sanottiin?
On teillä hulluilla vainoharhat 😂
Aloituksesta on helppo lukea rivien välistä, mikä on homman nimi. Muutenhan suvulla ei olisi mitään syytä riehua siitä, että ap ei halua hautajaisiin. Ei terveet ihmiset noin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsesi toivoo?
Jos hän toivoo sinun osallistuvan, niin niele ylpeytesi ja mene. Ei se eksä siellä enää ole.Aloituksen perusteella ongelma on ne elossaolevat sukulaiset, ei niinkään exän ruumis. Itse en menisi tuollaisen idioottilauman keskelle.
Aloituksen perusteella ap on katkera eksälleen eikä siksi halua mennä. Edes ainoan lapsensa vuoksi...
Entä jos se lapsikaan ei halua, että ap menee? Miksi pitäisi väkipakolla änkeä tilaisuuteen?
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Opettele lukemaan:
"Miten lapsesi toivoo?
JOS hän toivoo sinun osallistuvan"
JOS. Miten yksinkertainen sä oikein oot?
Kyllähän exät usein on hautajaissa, jo lapsiensa takia. Se kukka vaan sitten viimeisenä.