Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän hautajaiset

Vierailija
02.08.2023 |

Erosta jo vuosikymmen, sen jälkeen stalkkasi ja puhui pahaa. Yritti jopa saada oikeuteen. Yksi aikuinen lapsi on. Nyt exän sukulaiset pitävät pahana ja soittavat suutaan aikuiselle lapselle, kun en halua osallistua hautajaisiin. Lapsi tietenkin menee. Mitä mieltä muut?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän exät usein on hautajaissa, jo lapsiensa takia. Se kukka vaan sitten viimeisenä.

Vierailija
2/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene

Ja lapsenne on jo aikuinen

Kerro hänelle miksi

Vierailija
4/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lapsen tueksi, jos hän sitä haluaa. Muuten menisin vain, jos itse haluan.

Vierailija
5/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään itse päätät

Vierailija
6/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsesi toivoo?

Jos hän toivoo sinun osallistuvan, niin niele ylpeytesi ja mene. Ei se eksä siellä enää ole.

Vierailija
7/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän suku on

Hyh

Vierailija
8/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kuitenkin yhteinen menneisyys, ja varmasti myös hyviä hetkiä. Eikö hautajaiset olisi sopiva tilaisuus olla lapsen tukena, ja jättää asia taakse. Viimeinen palvelus exälle.

Vierailija
9/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi on jo aikuinen, sinun ei tarvitse mennä hautajaisiin jos et halua. Sukulaiset estoon jos eivät osaa käyttäytyä. 

Vierailija
10/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi pyytäisi tuekseen, menisin kyllä. Muuten en.

Vierailija
11/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Jos hän toivoo sinun osallistuvan, niin niele ylpeytesi ja mene. Ei se eksä siellä enää ole.

Aloituksen perusteella ongelma on ne elossaolevat sukulaiset, ei niinkään exän ruumis. Itse en menisi tuollaisen idioottilauman keskelle. 

Vierailija
12/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Lapsesi saattaa haluta sinut mukaasi. Hän on kuollut niin voit antaa anteeksi.

Vierailija
13/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Haluaisiko se exäkään sua sinne?

Minua ei edes kutsuttu, vaikkemme olleet mitenkään huonoissa väleissä, ja itse asiassa meidän piti tauon jälkeen taas viettää aikaa yhdessä, mutta parin päivän jälkeen tuon sopimisesta hän kuoli.

Vierailija
14/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on kuitenkin yhteinen menneisyys, ja varmasti myös hyviä hetkiä. Eikö hautajaiset olisi sopiva tilaisuus olla lapsen tukena, ja jättää asia taakse. Viimeinen palvelus exälle.

Sairas ajatus, että hullu stalkkeri, joka masinoinut sukunsakin vainoamiskampanjaan ansaitisi ruumiina jonkun palveluksen. 

Vierailija
15/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan osallistu, jos ennen minua lähtevät.

Vierailija
16/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Aloituksen perusteella ongelma on ne elossaolevat sukulaiset, ei niinkään exän ruumis. Itse en menisi tuollaisen idioottilauman keskelle. 

Aloituksen perusteella ap on katkera eksälleen eikä siksi halua mennä. Edes ainoan lapsensa vuoksi...

Entä jos se lapsikaan ei halua, että ap menee? Miksi pitäisi väkipakolla änkeä tilaisuuteen? 

Vierailija
17/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ajatus, että hullu stalkkeri, joka masinoinut sukunsakin vainoamiskampanjaan ansaitisi ruumiina jonkun palveluksen. 

Masinoi vainoamiskampanjaan? Missä noin muka sanottiin?

On teillä hulluilla vainoharhat 😂

Vierailija
18/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ihan sama, mitä suku siitä olisi mieltä. Minun elämäni, minun valintani. Aikuinen lapsi pärjää ilman äidin paapomistakin. Välttämättähän tuo ei edes kovin paljon sure isäänsä, jos isä oli ihan kamala ihminen. 

Vierailija
19/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masinoi vainoamiskampanjaan? Missä noin muka sanottiin?

On teillä hulluilla vainoharhat 😂

Aloituksesta on helppo lukea rivien välistä, mikä on homman nimi. Muutenhan suvulla ei olisi mitään syytä riehua siitä, että ap ei halua hautajaisiin. Ei terveet ihmiset noin toimi. 

Vierailija
20/101 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi toivoo?

Aloituksen perusteella ap on katkera eksälleen eikä siksi halua mennä. Edes ainoan lapsensa vuoksi...

Entä jos se lapsikaan ei halua, että ap menee? Miksi pitäisi väkipakolla änkeä tilaisuuteen? 

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

Opettele lukemaan:

"Miten lapsesi toivoo?

JOS hän toivoo sinun osallistuvan"

JOS. Miten yksinkertainen sä oikein oot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi