Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen jää aina yksin?

Vierailija
02.08.2023 |

Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?

Kommentit (523)

Vierailija
101/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen, miellyttävä, kiltti. Valitettavasti.

N29

Vierailija
102/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa huomaan, miten ulkonäkö ym pinnalliset asiat ovat tärkeimpiä joka lähtöön. Muutamia vuosia sit, sitä ei näin selkeesti ja peittelemättömästi tuotu esiin. Maailma muuttuu. Pitäisköhän ottaa korjausliike laajalla rintamalla taaksepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniongelmainen draamailija.

Väärin. Moniongelmaiset draamailijat ovat juuri niitä, jotka ovat aina parisuhteessa. Kun yksi suhde loppuu, niin pian löytyy uusi.

Noita tollasia ihmisiä yhdistää yksi ja sama asia. Heillä ei ole loppujen lopuksi minkäänlaisia tunteita, vaikka he näyttävätkin tunteensa ollessaan parisuhteessa. Silti toinen ihminen ei merkitse yhtään mitään, kun eroaa. Siinä ei haeta edes sitä laastaria, vaikka aina puhutaan laastareista. Noi ei myöskään tiedä mitä todella haluavat.

Kaveripiirissä on kolme tollasta. Yhden suhde kesti 7v ja viikon päästä oli uusi ja toisen suhde kesti 4v ja sama juttu ja kolmannen suhde kesti sen 11v ja heti uusi suhde. Nirmaali ihminen laittaa elämänsä kuntoon ja suree edes jollain tasolla eroa ja ei ota uutta suhdetta, kun ei ole valmis. Oli se edellinen suhde minkälainen tahansa.

Vierailija
104/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, eli aseksuaali.

Väärin 😉

Vierailija
105/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miestä joka viimeksi oli sinuun niin rakastunut, että olisi halunnut kanssasi suhteeseen. Se on sinun tasosi. Hyvä miettiä itse kunkin.

Tulee mieleen yksi mies, joka osoitti hieman ihastuksen merkkejä minua kohtaan, kun minulla oli pitkät hiukset. Menin sitten leikkauttamaan itselleni lyhyen polkkatukan, ja miehen ihastuksen merkit loppuivat kuin seinään. Sinun mielestäsi minulle sopisi siis erittäin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen mies-kö?

Vierailija
106/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaativa

Vierailija kirjoitti:

Moniongelmainen draamailija.

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen mököttäjä 😊

Miksi siinä toisessa ketjussa sanotaan, että juuri näillä ominaisuuksilla miehet ihastuu naiseen heti, ja jää koukkuun niin että nainen voi tehdä mitä tahansa, ja mies vaan yrittää?

Ehkä siinä toisessa ketjussa vastasi eri ihmiset.

Vierailija
107/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni joka on hyväksikäyttäjä ja saa miehiä hyvän ulkonäkönsä takia. Minä en ymmärrä miksi hänen pitää saada miehen rahat omaan hallintaansa ja alkaa kamala tappelu rahasta kaikkien miesten kanssa heti ja kamala kiristäminen. Miehellä ei saisi olla omaa rahaa ollenkaan vaan kaikki pitäisi olla yhteistä elikkä sen naisen määräämää mihinkä rahaa kulutetaan. Osa antoi kaikki rahansa ja sitten hylättiin persaukisena kun uusi lypsylehmä löytyi. Montaa miestä ollut ja jumalaton tappelu aina siitä rahasta. Kolmelle eri miehelle tehty kakaroita ja kamala rahastaminen yksinhuoltajana. 

Miksi miehet valitsevat ulkonäön perusteella pelkästään ja vaikka olisi kuinka paska ihminen niin ei haittaa kunhan ulkonäkö miellyttää. Sitten vituttaa näiden pettyneiden miesten valittaminen niin etten kuuntele sellaisia yhtään enkä missään jos ei ole järki toiminut muuta kuin alapää. Minä oikein vihaan noita petetyksi tulleita miehiä ja ansaitkoon sen paskan mihinkä ovat lähteneet ihan omasta tahdostaan. 

Miehet saavat syyttää itseään jos tekevät lapsia jos yksinhuoltajalla on jo entuudestaan. Ihan sama kuin naiset saavat syyttää itseään jos hengaavat jännän kanssa ja saavat turpaan.

Vierailija
108/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen, miellyttävä, kiltti. Valitettavasti.

N29

Tuollaisen naisen kun saisi 😍

Vierailija
109/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä; ruma ja pienitissinen. N34 ikisinkku

Ottaisin varmaan heti jos tavattaisiin.

M38

Vierailija
110/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan lypsänyt rahaa keneltäkään mieheltä. Olen suhtautunut aina kunnioittavasti ihmisiin. Omat asiani (ei edes taloudelliset asiat) olivat hetken aikaa sotkussa ja kovalla draivilla niitä hoidin. Silloin useampi mies jostakin syystä kiinnostui tosissaan. Itse katsoin, etten ollut silloin valmis seurustelemaan kun oma pakka oli levällään. Enkä muutenkaan halunnut seurustella kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka kunnolla kolahtaa ja pitkäksi aikaa.

T. 106

Vierailija
111/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni joka on hyväksikäyttäjä ja saa miehiä hyvän ulkonäkönsä takia. Minä en ymmärrä miksi hänen pitää saada miehen rahat omaan hallintaansa ja alkaa kamala tappelu rahasta kaikkien miesten kanssa heti ja kamala kiristäminen. Miehellä ei saisi olla omaa rahaa ollenkaan vaan kaikki pitäisi olla yhteistä elikkä sen naisen määräämää mihinkä rahaa kulutetaan. Osa antoi kaikki rahansa ja sitten hylättiin persaukisena kun uusi lypsylehmä löytyi. Montaa miestä ollut ja jumalaton tappelu aina siitä rahasta. Kolmelle eri miehelle tehty kakaroita ja kamala rahastaminen yksinhuoltajana. 

Miksi miehet valitsevat ulkonäön perusteella pelkästään ja vaikka olisi kuinka paska ihminen niin ei haittaa kunhan ulkonäkö miellyttää. Sitten vituttaa näiden pettyneiden miesten valittaminen niin etten kuuntele sellaisia yhtään enkä missään jos ei ole järki toiminut muuta kuin alapää. Minä oikein vihaan noita petetyksi tulleita miehiä ja ansaitkoon sen paskan mihinkä ovat lähteneet ihan omasta tahdostaan. 

Kaikille ei riitä niitä niitä ihanan empaattisia täysjärkisiä naisia, jotka ovat myös hoikkia ja kauniskasvoisia. Joutuu tyytymään joko kivaan lihavaan tai kauneusihanteet omaavaan hulluun. Lähes poikkeuksetta miehet valitsevat jälkimmäisen, vaikka se johtaisi yllä kuvattuihin tilanteisiin. 

Vierailija
112/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniongelmainen draamailija just niitä miehiä näyttää saavan. Ihan muuten fiksut miehet kerääntyvät ympärille huolehtimaan. Tiedän nuoruuden kokemuksesta. En olisi itse uskonut ja häpesin huonoa vaiheittani. Ihmettelin kun niin moni mies kiinnostui juuri silloin kun olin huonoimmillani. Tosin en alkanut seurustella kenenkään kanssa, vaan keskityin laittamaan kaikki asiani kuntoon. Sitten vasta aika pitkän ajan kuluttua olin valmis seurustelemaan ja valitsin kumppanini tarkasti.

Mielestäni ei saa olla liian miellyttämisenhaluinen ja mennä esimerkiksi suhteesta epävarman miehen kanssa sänkyyn. Täytyy uskaltaa odottaa vain sellaista miestä, joka on unelmoinut sinusta pitkään, eikä tyytyä vähempään ja epämääräiseen katsellaan nyt tässä -tohuun.

Siis ei pidä olla LIIAN mukava, täydellinen, väritön, suorituskeskeinen ja miellyttämisenhaluinen. Täytyy kommunikoida rehdisti ja suoraan toiveistaan ja edellyttää sitä myös toiselta.

Ja sitten toisinpäin. Minä en miehenä suo edes pienintäkään ajatusta parisuhteessa ennenkuin on sänky-yhteensopivuus testattu. 10v kärsin naishirmun seksuaalisen alistuksen alla.

Vierailija
113/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ja tosikko. Olen itsekin sellainen ja jäänyt yksin, ikää jo kohta 50. Ja olen tosiaan tuttavapiiriä tarkkaillut, niin tällainen ei-sosiaalinen eikä kovin hauska luonne tuntuu ennustavan vastentahtoista yksin jäämistä paljon enemmän kuin esim. lihavuus, draamaileva vaikea luonne, vähemmän kaunis naama tms.

Oletko koittanut samankaltaista miestä löytää? Vai eikä sellainen mies kelpaisi?

Vierailija
114/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi muuten täydet 10pts, savuttelijan jätän saman tien yksin.

Vierailija
115/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään"

Vierailija
116/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään"

Eli vastaus kysymykseen: onnellinen ja pitkäikäinen

Vierailija
117/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Mä olen just tällainen sinkku. Aina kun mies tulee hetkellisesti elämääni, niin monet asiat huononevat. Kohta huomaan siivoavani miehen kämppää, laittavani hänelle ruokaa jne. ilman, että saan itse mitään vastineeksi. En aina edes saa seksiä!

Kannattaisko vaihtaa miestyyppiäsi jos aina näin käy.

Vierailija
118/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen, liian aloitteellinen, miellyttämisenhaluinen, epäsuora kommunikoinnissaan

Vierailija
119/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti miestä joka viimeksi oli sinuun niin rakastunut, että olisi halunnut kanssasi suhteeseen. Se on sinun tasosi. Hyvä miettiä itse kunkin.

Tulee mieleen yksi mies, joka osoitti hieman ihastuksen merkkejä minua kohtaan, kun minulla oli pitkät hiukset. Menin sitten leikkauttamaan itselleni lyhyen polkkatukan, ja miehen ihastuksen merkit loppuivat kuin seinään. Sinun mielestäsi minulle sopisi siis erittäin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen mies-kö?

Leikkasitko polkkatukan vai polkkatukan? Siis että onko hiuksesi polkkatukalla leukaan asti, vai onko ne jollain äärifeministi edge lorditar polkkatukalla, esim korvien yläosaan asti polkka, ja siitä alaspäin siili?

Vierailija
120/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Mä olen just tällainen sinkku. Aina kun mies tulee hetkellisesti elämääni, niin monet asiat huononevat. Kohta huomaan siivoavani miehen kämppää, laittavani hänelle ruokaa jne. ilman, että saan itse mitään vastineeksi. En aina edes saa seksiä!

Kannattaisko vaihtaa miestyyppiäsi jos aina näin käy.

Tuollaisia tavismiehet on. Niitä saa työpaikallakin passata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän