Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyin miettimään minkälaiset naiset jäävät yksin, mutta en taida tuntea ainuttakaan. Tunnen kuitenkin satoja naisia. Yksin jääneitä miehiä taas tunnen paljon. Missä nämä kaikki yksin jääneet naiset ovat?
M43
Tunnet parisataa naista, ja olet ihan varma heidän parisuhdestatuksestaan, että jokainen on parisuhteessa/naimisissa?
Tietysti osa on sinkkuna, mutta en silti laskisi heitä "yksin jääneiksi". Osa haluaa nimenomaan elää tällä hetkellä sinkkuna, vaikka kysyntää olisikin. Osa tietysti on eronnut, vasta pariutumassa tms, mutta en silti laittaisi heitä samanlaiseen kategoriaan kuin monet tuntemani peräkammarin pojat, jotka eivät ole olleet koskaan lähelläkään parisuhdetta tai ehkä edes naista. Noihin pariin sataan naiseen kuuluu varmasti joku yksin jäänytkin, mutta heitä on jokatapauksessa lukumäärällisesti vähän tai sitten he ovat jotenkin erityisen huomaamattomia.
Haluaisin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että yksin jäädä nainen on jotenkin erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia.
M43
Johtopäätöksesi on hyvin kyseenalainen. Tavismiehet kavahtavat persoonallista, vahvaa, itsenäistä, älykästä, laajaa tuttavapiiriä omaavaa naista. Eikä tällainen nainen ole niin vaan otettavissa. Mies haluaa mieluummin sen vähemmän "vaarattomamman" naisen.
Tuollaiset naiset ovat yleensä äänekkäitä jyriä jotka eivät juuri muiden mielipiteitä kuuntele. Vain heidän näkökulmansa on se oikea. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea ylläpitää parisuhdetta jos ei halua taantua tossukaksi.
- eri
Niin koska edelleen naisen tulee uhrata oma henkinen ja fyysinen terveytensä yleensä hyvin halvan miehen vuoksi. Täähän teille kävis.
Höpöhöpö. Tangoon tarvitaan aina kaksi ja jos nainen koittaa koko ajan viedä ilman yhteispeliä niin homma ei vaan toimi.
Mutta sehän on ihan okei, että mies vie ja nainen myötäilee, korkeintaan vähän vikisee. Sitten tulee helenakoivuja ym.
uramiesten nelikymppisenä hylättyjä naisia.
Tällainen nainen jää helposti yksin:
-yksinäinen
-hiljainen
-tylsä
-epävarma
-taipumus ihastua pelimiehiin
-rima liian korkealla miesten suhteen
-liian hankala luonne
-passiivinen seksissä
Minä jään aina yksin, koska en kohtaa tällaista miestä:
- pitää olla päänuppi kunnossa
- turvallinen
- rauhallinen
- empaattinen
- oikeudenmukainen
- hellä
Olen siis mieluummin yksin. 😄
Lihava, vaativa, viinin lipittelijä, köyhä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin itsenäiset naiset.
Liuan kova vastus miehelle.
Tosi mies, haluaa jatkoon...
Ehkä olen itsenäinen nainen, koska olen yksin pystynyt rakentamaan itselleni varsin hyvän elämän. En vaan tajua, miksi se pitää nähdä jotenkin VASTUKSENA? Enkö olisi helppo kumppani, kun pystyisin minäkin tuomaan yhteiseen "yritykseen" jotain enkä olisi ainakaan vapaamatkustaja? Miksi miehen pitää tuntea, että nainen on nujerrettu ja alistettu, vähintään hänen omassa mielessään, jos ei muuten?
Monet miehet haluavat väen väkisin pitää (edes salaa) illuusiota paremmasta, vahvemmasta sukupuolesta. Heille ei vain käy, että nainen olisi kaikin puolin samalla viivalla, "yhtä hyvä". Sittenhän heillä ei olisi perustetta vinoilla 'naiset nyt ovat tuollaisia höppänöitä'.
Mies haluaa yhtaikaa naisesta kokopäiväisen palvelijan/päivittäisasioiden managerin, mutta samalla vähättelee naisen työpanosta, myös ammatillisesti.
Naiset tulevat helposti toimeen ilman miehiä mutta toisin päin on hankalaa. Kaikilla yritysjohtajilla ja silmäätekevillä on vaimo, mutta moni korkean aseman nainen on sinkku. Ja kun puoliso on, ei hän manageroi naisjohtajan sukkapyykkiä, vaan tekee omaa uraansa.
Naisten PITÄÄ lakata hyysäämästä miehiä!
Hyi hele! Aika monta villiä tautipesää olen jättänyt, jääkööt yksin.
Vierailija kirjoitti:
-yksinäinen
-hiljainen
-tylsä
-epävarma
-liian hankala luonne
-passiivinen seksissä
Erittele 'liian hankala luonne'!
Sekö on hankalaa, kun naisellakin on mielipiteitä ja ajatuksia yhteiselon säännöistä ja yhteisen ajan käytöstä?
Kaunis ja varakas älykkö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.
Kaunis, älykäs, hyvä ammatti, yli 175 cm ja nämä samassa naisessa. Ei miehet halua ketään liian fiksua. Ne etsii jonkun pienen tyhmän ja ruman raukan. Mielellään suht köyhä. Ei tarvitse pelätä, että nainen lähtee. Nainen palvelee nöyrästi.
Luultavasti koppava ja ei minkään näköinen. Muuten speksit on hyvät!
Vierailija kirjoitti:
- turvallinen
- rauhallinen
- empaattinen
- oikeudenmukainen
- hellä
Samasta syystä minäkin valitsen olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyin miettimään minkälaiset naiset jäävät yksin, mutta en taida tuntea ainuttakaan. Tunnen kuitenkin satoja naisia. Yksin jääneitä miehiä taas tunnen paljon. Missä nämä kaikki yksin jääneet naiset ovat?
M43
Tunnet parisataa naista, ja olet ihan varma heidän parisuhdestatuksestaan, että jokainen on parisuhteessa/naimisissa?
Tietysti osa on sinkkuna, mutta en silti laskisi heitä "yksin jääneiksi". Osa haluaa nimenomaan elää tällä hetkellä sinkkuna, vaikka kysyntää olisikin. Osa tietysti on eronnut, vasta pariutumassa tms, mutta en silti laittaisi heitä samanlaiseen kategoriaan kuin monet tuntemani peräkammarin pojat, jotka eivät ole olleet koskaan lähelläkään parisuhdetta tai ehkä edes naista. Noihin pariin sataan naiseen kuuluu varmasti joku yksin jäänytkin, mutta heitä on jokatapauksessa lukumäärällisesti vähän tai sitten he ovat jotenkin erityisen huomaamattomia.
Haluaisin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että yksin jäädä nainen on jotenkin erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia.
M43
Johtopäätöksesi on hyvin kyseenalainen. Tavismiehet kavahtavat persoonallista, vahvaa, itsenäistä, älykästä, laajaa tuttavapiiriä omaavaa naista. Eikä tällainen nainen ole niin vaan otettavissa. Mies haluaa mieluummin sen vähemmän "vaarattomamman" naisen.
Tuollaiset naiset ovat yleensä äänekkäitä jyriä jotka eivät juuri muiden mielipiteitä kuuntele. Vain heidän näkökulmansa on se oikea. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea ylläpitää parisuhdetta jos ei halua taantua tossukaksi.
- eri
Niin koska edelleen naisen tulee uhrata oma henkinen ja fyysinen terveytensä yleensä hyvin halvan miehen vuoksi. Täähän teille kävis.
Höpöhöpö. Tangoon tarvitaan aina kaksi ja jos nainen koittaa koko ajan viedä ilman yhteispeliä niin homma ei vaan toimi.
Mutta sehän on ihan okei, että mies vie ja nainen myötäilee, korkeintaan vähän vikisee. Sitten tulee helenakoivuja ym.
uramiesten nelikymppisenä hylättyjä naisia.Tuo on sinun näkökulmasi ja pelkosi. Minä olen aina kannustanut naisia käymään töissä ja tienaamaan rahaa perheelle ja itselleen kunhan se on sopusoinnussa talouden ja perheen hoitamisen kanssa.
Minäkin voin kannustaa miestä työntekoon, kunhan se on edistää perheen yhteistä hyvää, ei vain hänen omaansa, perheen kustannuksella.
Kai tämä toimii näinkin päin?
P.s. minulla ei ole mitään pelkoja. Olen itsenäinen omavarainen sinkkunainen, enkä myy itseäni/vapauttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-yksinäinen
-hiljainen
-tylsä
-epävarma
-liian hankala luonne
-passiivinen seksissäErittele 'liian hankala luonne'!
Sekö on hankalaa, kun naisellakin on mielipiteitä ja ajatuksia yhteiselon säännöistä ja yhteisen ajan käytöstä?
Päiväseltään ukot aloitti saman vanhan itkuvirren. Voi byhyy, kun nainen haluaa nauttia miehestä ja miehen antamasta seksistä. Ei kelpaa kävelevän dildon kopio :,D
Miehet sanovat haluavansa villin naisen, mutta kun on oikeasti villi nainen sängyssä, nuo luuserit tajuavat, että eivät tiedä mitä tehdä sen kanssa. He tietävät vain mitä tehdä SILLE.
Mä voin olla yksin. Ei seksi niin ihmeellistä ole.
Minä: vegaani-feministi. Siinä ei auta linnun laulu, lempeä luonne eikä hoikka varsi. Paha kyllä, en edes halua muuttua, joten laitan toivoni kasvissyöjä/vegaanimiehiin, joita ei ikäisistäni löydy.
Ruma, lihava ja yli 50-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Minä: vegaani-feministi. Siinä ei auta linnun laulu, lempeä luonne eikä hoikka varsi. Paha kyllä, en edes halua muuttua, joten laitan toivoni kasvissyöjä/vegaanimiehiin, joita ei ikäisistäni löydy.
Exä ootko ees suhteessa, vai yhä sen hiivasen kindermunasi kanssa? Lakkaa esiintymästä naisena.
Sellainen jonka mitat on; 150 / 150 / 150 ( pituus-paino ja vyötärö )
Vierailija kirjoitti:
- turvallinen
- rauhallinen
- empaattinen
- oikeudenmukainen
- hellä
Ja mitkä ovat vaatimukset ulkonäölle?