Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani ikisinkkunaiset:
40+ Perusnätti, sporttinen, kilpailuhenkinen ja työelämässä menestynyt. Kiinnostuu vain pitkistä, raamikkaista, karismaattisista ja erittäin menestyneistä miehistä joita voi katsella ylöspäin. Nämä miehet eivät halua sparrata naisen kanssa vaan ovat valinneet kodinhengetärmäiset naiset tuomaan heidän elämäänsä jotain mitä siitä puuttui.
65+ kuin edellinen, paitsi ei enää välitä niin paljoa ulkonäöstä. Mutta menestynyt miehen pitäisi olla. Äärimmäisen pikkutarkka nalkuttaja. Jos koristetyyny on väärässä asennossa, läksytys seuraa saman tien.
45+ ei kovin nätti, katsoo useimpia miehiä kuin he olisivat vastenmielisiä. Skitsoilee jatkuvasti pituudestaan (n. 185cm) ja näyttää siltä kuin oksentaisi jos joutuu seisomaan lyhyemmän miehen vieressä. Haukkuu jatkuvasti miehiä. Huonoja ovat lyhyet, rimpulat, miehet jotka eivät osaa miehen töitä, you name it.
30+ pyöreä ja yksinäinen. Ujo mutta kiva nainen. Ihastunut tunnettuun ja varattuun rokkariin. Odottaa yhä tuhkimotarinaa kun fanittaa tätä riittävän kauan.
40+ äärimmäisen ujo. Hyvin hoikka, ihan kivannäköinen. Jotenkin hauraan oloinen. Koulukiusattu, viettää aikaa vain siskonsa ja äitinsä kanssa. Käytännössä täysin sulkeutunut miehille. Jos saat 0,1 sekunnin ajaksi katsekontaktin, olet luotetuimpien ihmisten listalla.
Aika realistinen otos varmaan ainakin siinä mielessä, että tässäkin 80% ikisinkkunaisista on ikisinkkuja, koska vaativat itseään parempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani ikisinkkunaiset:
40+ Perusnätti, sporttinen, kilpailuhenkinen ja työelämässä menestynyt. Kiinnostuu vain pitkistä, raamikkaista, karismaattisista ja erittäin menestyneistä miehistä joita voi katsella ylöspäin. Nämä miehet eivät halua sparrata naisen kanssa vaan ovat valinneet kodinhengetärmäiset naiset tuomaan heidän elämäänsä jotain mitä siitä puuttui.
65+ kuin edellinen, paitsi ei enää välitä niin paljoa ulkonäöstä. Mutta menestynyt miehen pitäisi olla. Äärimmäisen pikkutarkka nalkuttaja. Jos koristetyyny on väärässä asennossa, läksytys seuraa saman tien.
45+ ei kovin nätti, katsoo useimpia miehiä kuin he olisivat vastenmielisiä. Skitsoilee jatkuvasti pituudestaan (n. 185cm) ja näyttää siltä kuin oksentaisi jos joutuu seisomaan lyhyemmän miehen vieressä. Haukkuu jatkuvasti miehiä. Huonoja ovat lyhyet, rimpulat, miehet jotka eivät osaa miehen töitä, you name it.
30+ pyöreä ja yksinäinen. Ujo mutta kiva nainen. Ihastunut tunnettuun ja varattuun rokkariin. Odottaa yhä tuhkimotarinaa kun fanittaa tätä riittävän kauan.
40+ äärimmäisen ujo. Hyvin hoikka, ihan kivannäköinen. Jotenkin hauraan oloinen. Koulukiusattu, viettää aikaa vain siskonsa ja äitinsä kanssa. Käytännössä täysin sulkeutunut miehille. Jos saat 0,1 sekunnin ajaksi katsekontaktin, olet luotetuimpien ihmisten listalla.
Aika realistinen otos varmaan ainakin siinä mielessä, että tässäkin 80% ikisinkkunaisista on ikisinkkuja, koska vaativat itseään parempaa miestä.
Mikä sitten on parempi kenellekin. Itse haluaisin samantasoisen ja -arvoisen miehen. Sinä voit taas nähdä tämän niin, että haluan itseäni paremman miehen.
Nainen joka juopottelee eikä osaa käyttäytyä hyvin. Kauneus ei ole tärkeintä. Luonne ja hyvät tavat ja raittius. No saa juoda muttei liikaa. Naisilla tuppaa käytös muuttua enemmän kuin miehillä alkoholin käytöstä.
Tunnen vain yhden ikisinkkunaisen. Hän on aika ylipainoinen, arviolta 170cm/100kg. Kaikin puolin mukava tyyppi luonteeltaan.
Uskoisin että hänen isoin ongelmansa on se että ulkonäkö ei vaan riitä niihin miehiin joista hän on kiinnostunut.
Itsenäinen, omavarainen, fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Se isorintainen kirjoitti:
Sellainen jonka mitat on; 150 / 150 / 150 ( pituus-paino ja vyötärö )
Olen tuollaisen naisen kanssa parisuhteessa ja sillä on ollut silti niin paljon miehiä, että mua sattuu sydämeen.
Naisen ylipaino ja vatsamakkarat ja tynnyrireidet ei vaikuta mitenkään naisen suosioon ainakaan Suomessa. Naisen ei tarvitse pitää kunnostaan minkäänlaista huolta eikä katsoa yhtään mitä laittaa suuhunsa, koska miehet kyllä iskee vaikka olisi 150:150:150.
Mitä hittoa? :D Minua ei isketä missään. Pituus 175 cm, paino 60 kg, vyötärö 70 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollaisen naisen kanssa parisuhteessa ja sillä on ollut silti niin paljon miehiä, että mua sattuu sydämeen.
Naisen ylipaino ja vatsamakkarat ja tynnyrireidet ei vaikuta mitenkään naisen suosioon ainakaan Suomessa. Naisen ei tarvitse pitää kunnostaan minkäänlaista huolta eikä katsoa yhtään mitä laittaa suuhunsa, koska miehet kyllä iskee vaikka olisi 150:150:150.
No siis kaikkia naisia ei isketä jatkuvasti.
Suomalainen mies ei kyllä iske juuri ollenkaan, kokemukseni mukaan. Lähes kaikki tietämäni parisuhteet ovat alkaneet naisen aloitteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä: vegaani-feministi. Siinä ei auta linnun laulu, lempeä luonne eikä hoikka varsi. Paha kyllä, en edes halua muuttua, joten laitan toivoni kasvissyöjä/vegaanimiehiin, joita ei ikäisistäni löydy.
Et kuitenkaan olisi kauaa suhteessa vastaavaan mieheen. Toteaisit vaan, että ei ole jotenkin tunnu olevan sitä "kemiaa", koska todellisuudessa kaipaat maskuliinista alfaa etkä ns. soijapoikaa, vaikka arvot olisivat miten yhteiset.
Tuo on teoriaa. Tosielämän kokemukseni humanistisesta tiedekunnasta on, että jokaikinen nörttimies siellä sai parisuhteen, ihan ulkonäöstä riippumatta.
Paitsi jos on isorintainen xD
Vierailija kirjoitti:
Kiltit ja herkät.
Minä miehenä arvostan noita ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? :D Minua ei isketä missään. Pituus 175 cm, paino 60 kg, vyötärö 70 cm.
Katselet kaikkia paitsi hyvin pitkiä, raamikkaita ja komeita miehiä kuin he olisivat ällöttäviä, joten kukaan ei vaivaudu yrittämään.
Jotkut viihtyvät yksin suuren osan ajasta. Treffeillä toki voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Minä; ruma ja pienitissinen. N34 ikisinkku
mää tykkään pienistä tisseistä. en oo koskaan ollu isojen perään
ovat mulle ilmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä; ruma ja pienitissinen. N34 ikisinkku
Oletko alle 155cm
kapeilla ja lyhyillä naisilla on tiukka pee.
varmasti kelpaa jos vaan luonne käy
miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselet kaikkia paitsi hyvin pitkiä, raamikkaita ja komeita miehiä kuin he olisivat ällöttäviä, joten kukaan ei vaivaudu yrittämään.
Olen ihastunut työkaveriini, joka on suunnilleen saman mittainen kuin minä eikä erityisen raamikas, komea hän tietysti on minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut työkaveriini, joka on suunnilleen saman mittainen kuin minä eikä erityisen raamikas, komea hän tietysti on minun silmissäni.
Kuulostaa naisten propagandalta, jolla yritetään tehdä yksinäisistä miehistä hyviä veronmaksajia, ylläpitämään naisystävällistä yhteiskuntaa.
Mahtavaa kirjoitti:
Kapeilla ja lyhyillä naisilla on tiukka pee. Varmasti kelpaa jos vaan luonne käy miehelle.
Taitaa vain ns. pienimunaiset haaveilla näistä tiukoista, sillä kunnon miehille ei asialla ole mitään merkitystä. :)
Jääkö uskovainen nainen usein yksin?
Vierailija kirjoitti:
Jääkö uskovainen nainen usein yksin?
Ei koskaan, hän on Jeesuksen morsian.
Nykypäivänä saattaa ollakin, siksi koska on hoikka.
Ennen oli toisin kun lähes kaikki naiset olivat hoikkia.