Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen jää aina yksin?

Vierailija
02.08.2023 |

Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?

Kommentit (523)

Vierailija
441/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinolo voi olla myös prioriteetti ja oma valinta.

Minusta on todella typerää stigmatisoida yksineläviä. Miksi pitää aina lyödä joku leima ihmiseen?

Yli miljoona ihmistä tässä maassa elää yksin, ainakin tilastollisesti. Miljoonalle se ei ehkä ole se ideaali, mutta kyllä on suuri määrä joka valitsee itsenäisen elämän. Avioliitossa olleena voin rauhallisesti todeta, ettei sovi minulle.

Kun katselen tuttavieni avioliittoja, pidän yhä enemmän omasta elämäntyylistäni. Myös deittisivustoilla on niin paljon varattuja, perheellisiä miehiä, että jokaisen vaimon olisi hyvä tarkistuttaa, löytyykö oma mies näiltä.

Tietenkin myös varattuja naisia.

On aika lakata parisuhteen idealisointia, jokainen saa elää kuten haluaa. Toki jos kovasti parisuhdetta kaipaa, eikä sitä saa, onhan sekin kurjaa. Mutta valheellista mukamuka avioliittoa tuskin kukaan kaipaa?

Vierailija
442/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Tämä on niin totta. Saisin kyllä miehen, mutta en huoli juuri ketään.

En halua, että mies tuo mukanaan lisää töitä minulle.

Tai omia ongelmiaan minun elämääni.

Sivusta

Nimenomaan nuo:

- miehestä ei saa koitua lisävaivaa

- mies ei saa järkyttää oman elämän harmoniaa ongelmillaan

Huomaatteko: ei mitään vaatimuksia, millainen miehen tulisi olla; vain pari juttua, mitä hän ei saa olla.

Näitäkään ei moni läpäise! Nimenomaan tuo ensimmäinen on mahdoton useimmille. *huooh*

Sama se on toisinkin päin. En halua naista rajoittamaan elämääni. Haluan, että asiat tehdään, kuten minä haluan ja milloin minä haluan. Kummallista, ettei ketään tähän alistuvaa naista löydy. Huomaatteko muuten, että toisesta ihmisestä on aina vaivaa. Toisille enemmän ja toisille vähemmän.

Ihmetteletkö tosissasi, ettei sinun "asiat tehdään, kuten minä haluan"-asenteeseesi alistuvaa naista löydy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdyin miettimään minkälaiset naiset jäävät yksin, mutta en taida tuntea ainuttakaan. Tunnen kuitenkin satoja naisia. Yksin jääneitä miehiä taas tunnen paljon. Missä nämä kaikki yksin jääneet naiset ovat?

M43

Tunnet parisataa naista, ja olet ihan varma heidän parisuhdestatuksestaan, että jokainen on parisuhteessa/naimisissa?

Tietysti osa on sinkkuna, mutta en silti laskisi heitä "yksin jääneiksi". Osa haluaa nimenomaan elää tällä hetkellä sinkkuna, vaikka kysyntää olisikin. Osa tietysti on eronnut, vasta pariutumassa tms, mutta en silti laittaisi heitä samanlaiseen kategoriaan kuin monet tuntemani peräkammarin pojat, jotka eivät ole olleet koskaan lähelläkään parisuhdetta tai ehkä edes naista. Noihin pariin sataan naiseen kuuluu varmasti joku  yksin jäänytkin, mutta heitä on jokatapauksessa lukumäärällisesti vähän tai sitten he ovat jotenkin erityisen huomaamattomia.

Haluaisin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että yksin jäädä nainen on jotenkin erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia.

M43

Johtopäätöksesi on hyvin kyseenalainen. Tavismiehet kavahtavat persoonallista, vahvaa, itsenäistä, älykästä, laajaa tuttavapiiriä omaavaa naista. Eikä tällainen nainen ole niin vaan otettavissa. Mies haluaa mieluummin sen vähemmän "vaarattomamman" naisen.

Vierailija
444/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdyin miettimään minkälaiset naiset jäävät yksin, mutta en taida tuntea ainuttakaan. Tunnen kuitenkin satoja naisia. Yksin jääneitä miehiä taas tunnen paljon. Missä nämä kaikki yksin jääneet naiset ovat?

M43

Tunnet parisataa naista, ja olet ihan varma heidän parisuhdestatuksestaan, että jokainen on parisuhteessa/naimisissa?

Tietysti osa on sinkkuna, mutta en silti laskisi heitä "yksin jääneiksi". Osa haluaa nimenomaan elää tällä hetkellä sinkkuna, vaikka kysyntää olisikin. Osa tietysti on eronnut, vasta pariutumassa tms, mutta en silti laittaisi heitä samanlaiseen kategoriaan kuin monet tuntemani peräkammarin pojat, jotka eivät ole olleet koskaan lähelläkään parisuhdetta tai ehkä edes naista. Noihin pariin sataan naiseen kuuluu varmasti joku  yksin jäänytkin, mutta heitä on jokatapauksessa lukumäärällisesti vähän tai sitten he ovat jotenkin erityisen huomaamattomia.

Haluaisin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että yksin jäädä nainen on jotenkin erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia.

M43

Johtopäätöksesi on hyvin kyseenalainen. Tavismiehet kavahtavat persoonallista, vahvaa, itsenäistä, älykästä, laajaa tuttavapiiriä omaavaa naista. Eikä tällainen nainen ole niin vaan otettavissa. Mies haluaa mieluummin sen vähemmän "vaarattomamman" naisen.

Haluavat halvan mielellään ilmaisen ostomorsiamen.

Vierailija
445/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

M43

Haluavat halvan mielellään ilmaisen ostomorsiamen.

Joka on niin epätoivoinen, ettei se lähde, vaikka mitä tapahtuisi tai jäisi tapahtumatta. 

Vierailija
446/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit, rauhalliset ja ujot.

Olen kyllä täysin eri mieltä tästä. Tunnen montakin todella, todella ujoa ja epävarmaa kilttiä nörttinaista jotka ovat joko parisuhteessa kokoajan tai saavat säännöllisesti validointia kasuaaliseksin muodossa. He vain sattuvat olemaan jollain tasolla konventionaalisen kauniita, sellasia 7/10 ihan normaalin näköisiä. Meterologi Anniina Valtonen on hyvä esimerkki tämän tyyppisestä naisesta.

Uskon että ulkonäöllä on enemmän peliä tässä. Homo sapiens on visuaalinen eläin.

Muuten hyvä kommentti, mutta Anniina Valtonen ei ole kyllä keskimääräistä kauniimpaa naista nähnytkään. Eli hyvä esimerkki siitä, että mitättömätkin nörttinaiset saavat miehen helposti.

Vierailija
447/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tarjolla Tinderissä.

Tuo lause jo yksin saisi blokkaamaan. Miten puiseva kommennti nuorelta naiselta!

Eivät kai ne muutkaan siellä itseään halvasti tyrkytä, vaan etsivät seuraa rohkeasti. Ovat ottaneet vastuun omasta onnestaan, eivät vain ruikuta.

En ruikuta ja olen onnellinen. Tinderiin tarjolle en ikinä alennu, vaan olen mielummin yksin.

En kyllä ymmärrä tätä joidenkin ihmisten ylimielistä suhtautumista tinderiin. Kannattaisi antaa edes kerran edes kerran sille mahdollisuus niin käsitys voisi muuttua. Pääasiassa siellä on ihan tavallisia ihmisiä.

Toki jos ei kumppania edes halua niin miksi asian eteen mitään tekisikään.

On annettu mahdollisuus ja peestä oli.

Tinder yrittää nimenomaisesti selvittää ketkä sieltä sopisivat sinulle ja sen jälkeen äppi blokkaa ne sinulta näkyvistä tai jättää välittämättä tykkäykset. 

Tämä on kyllä totta. Tinderin algoritmit on ohjattu siihen, että käyttäjä olisi mahdollisimman pitkään appin asiakas. Eli lyhyitä romansseja löytyy, mutta jätetään tai tullaan jätetyiksi heti, ja käyttäjä joutuu palaamaan Tinderiin.

Vierailija
448/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Tämä on niin totta. Saisin kyllä miehen, mutta en huoli juuri ketään.

En halua, että mies tuo mukanaan lisää töitä minulle.

Tai omia ongelmiaan minun elämääni.

Sivusta

Nimenomaan nuo:

- miehestä ei saa koitua lisävaivaa

- mies ei saa järkyttää oman elämän harmoniaa ongelmillaan

Huomaatteko: ei mitään vaatimuksia, millainen miehen tulisi olla; vain pari juttua, mitä hän ei saa olla.

Näitäkään ei moni läpäise! Nimenomaan tuo ensimmäinen on mahdoton useimmille. *huooh*

Sama se on toisinkin päin. En halua naista rajoittamaan elämääni. Haluan, että asiat tehdään, kuten minä haluan ja milloin minä haluan. Kummallista, ettei ketään tähän alistuvaa naista löydy. Huomaatteko muuten, että toisesta ihmisestä on aina vaivaa. Toisille enemmän ja toisille vähemmän.

Ihmetteletkö tosissasi, ettei sinun "asiat tehdään, kuten minä haluan"-asenteeseesi alistuvaa naista löydy?

En ihmettele. Halusin tahallaan kärjistää, että tulee selväksi, miten itsekkäitä ihmiset lopulta ovat. He kai ajattelevat olevansa ihan viattomia ja helppoja ja vailla vaatimuksia, kunhan vaan asiat tehdään juuri kuten itse haluavat, eikä toisesta koidu mitään vaivaa.

Vierailija
449/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tarjolla Tinderissä.

Tuo lause jo yksin saisi blokkaamaan. Miten puiseva kommennti nuorelta naiselta!

Eivät kai ne muutkaan siellä itseään halvasti tyrkytä, vaan etsivät seuraa rohkeasti. Ovat ottaneet vastuun omasta onnestaan, eivät vain ruikuta.

En ruikuta ja olen onnellinen. Tinderiin tarjolle en ikinä alennu, vaan olen mielummin yksin.

En kyllä ymmärrä tätä joidenkin ihmisten ylimielistä suhtautumista tinderiin. Kannattaisi antaa edes kerran edes kerran sille mahdollisuus niin käsitys voisi muuttua. Pääasiassa siellä on ihan tavallisia ihmisiä.

Toki jos ei kumppania edes halua niin miksi asian eteen mitään tekisikään.

On annettu mahdollisuus ja peestä oli.

Tinder yrittää nimenomaisesti selvittää ketkä sieltä sopisivat sinulle ja sen jälkeen äppi blokkaa ne sinulta näkyvistä tai jättää välittämättä tykkäykset. 

Tämä on kyllä totta. Tinderin algoritmit on ohjattu siihen, että käyttäjä olisi mahdollisimman pitkään appin asiakas. Eli lyhyitä romansseja löytyy, mutta jätetään tai tullaan jätetyiksi heti, ja käyttäjä joutuu palaamaan Tinderiin.

Ei se algoritmi niin viisas ole, että arvaa kenestä syntyy vähäksi aikaa pari, joka palautuu takaisin Tinderiin. Parien syntyminen ja suhteen kesto on lähes kokonaan ihmisistä itsestään kiinni, eikä mistään typerästä appista, joka sinänsä on hyvä keino löytää potentiaalisia deittejä.

Vierailija
450/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Professori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä täysin eri mieltä tästä. Tunnen montakin todella, todella ujoa ja epävarmaa kilttiä nörttinaista jotka ovat joko parisuhteessa kokoajan tai saavat säännöllisesti validointia kasuaaliseksin muodossa. He vain sattuvat olemaan jollain tasolla konventionaalisen kauniita, sellasia 7/10 ihan normaalin näköisiä. Meterologi Anniina Valtonen on hyvä esimerkki tämän tyyppisestä naisesta.

Uskon että ulkonäöllä on enemmän peliä tässä. Homo sapiens on visuaalinen eläin.

Muuten hyvä kommentti, mutta Anniina Valtonen ei ole kyllä keskimääräistä kauniimpaa naista nähnytkään. Eli hyvä esimerkki siitä, että mitättömätkin nörttinaiset saavat miehen helposti.

Mielestäni on ihan kaunis. On hoikka, siisti olemus, nätit kasvot. Eli voin erittäin hyvin kuvitella, että kiinnostuneita miehiä on pilvin pimein.

Vierailija
451/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Professori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan kaunis. On hoikka, siisti olemus, nätit kasvot. Eli voin erittäin hyvin kuvitella, että kiinnostuneita miehiä on pilvin pimein.

Tontut hakee itä-eurooppalaista pyllyyn asti tukkaansa pitävää neitsyt stripparia ;)

Vierailija
452/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja Ståhl.

Osaatteko analysoida, miksi hänellä ei käy flaksi tai vaihdetaan pian seuraavaan?

Katjahan on itsekin puhunut tästä.

En tiedä S:n historiaa, mutta näin miehenä kuvittelisin - ilman faktantarkistusta ja täysin fiiliksellä - että hän on nainen, joka on bilettänyt rankasti teini-ikäisenä ja parikymppisenä, sitten löytänyt vajaa kolmekymppisenä miehen, jonka kanssa menty naimisiin ja tehty lapsi ja leikitty kotia. Tämä suhde on loppunut 7 vuoden kriisiin, jonka jälkeen nainen on deittaillut menestyviä julkkismiehiä yms. todella korkean tason miehiä kevyissä suhteissa joku 10 vuotta. Ajatellut, että kun lapsi on aikuinen, niin voi alkaa uudelleen vakavaan suhteeseen. Mutta siinä neli-viiskymppisenä ei sitten vakavaa suhdetta enää löydykään helpolla, eikä todellakaan ainakaan minkäänlaisten menestysmiesten kanssa, joita tällaisella naisella on ollut sekä nuoruuden vakavissa suhteissa että yh-ajan "aikuisissa deittailusuhteissa" vai mikä se naisten käyttämä eufemismi onkaan.

Vierailija
453/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Minä jään aina yksin. Olen ollut suhteissa hyvännäköisten kilttimiesten kanssa. Seksi on aina loppunut alkuhuuman jälkeen. Sitten päästän heidät menemään ja kaikki ovat löytäneet naisen joka syttyy sen huuman jälkeenkin. Tämä on tavallaan vähän surullista, mutta toisaalta olen hyväksynyt kohtaloni. Nyt olen valmis jäämään yksin. 

Eli olet lakannut vuoden jälkeen antamasta seksiä enää, ja syytät miehiä siitä, että eivät ole jaksaneet olla suhteessa kanssasi, kun et anna seksiä vaan haaveilet jostain jännnixistä tms?

Vierailija
454/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Minä jään aina yksin. Olen ollut suhteissa hyvännäköisten kilttimiesten kanssa. Seksi on aina loppunut alkuhuuman jälkeen. Sitten päästän heidät menemään ja kaikki ovat löytäneet naisen joka syttyy sen huuman jälkeenkin. Tämä on tavallaan vähän surullista, mutta toisaalta olen hyväksynyt kohtaloni. Nyt olen valmis jäämään yksin. 

Eli olet lakannut vuoden jälkeen antamasta seksiä enää, ja syytät miehiä siitä, että eivät ole jaksaneet olla suhteessa kanssasi, kun et anna seksiä vaan haaveilet jostain jännnixistä tms?

Olen eri, mutta en jaksaisi miestä, joka kokee seksin niin, että nainen antaa sitä. Ilmeisesti nainen silloin jotenkin antaa kehonsa miehen masturbointialustaksi? Kun harrastetaan yhdessä seksiä - rakastellaan tai naidaan - niin silloin ei puhuta tuollaisilla termeillä, kuin että joku antaa tai saisiko. Naisia ei kiinnosta seksi, jossa pitää olla täyttämässä toisen tarpeita ja jäädä itse ilman. 

Vierailija
455/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en jaksaisi miestä, joka kokee seksin niin, että nainen antaa sitä. Ilmeisesti nainen silloin jotenkin antaa kehonsa miehen masturbointialustaksi? Kun harrastetaan yhdessä seksiä - rakastellaan tai naidaan - niin silloin ei puhuta tuollaisilla termeillä, kuin että joku antaa tai saisiko. Naisia ei kiinnosta seksi, jossa pitää olla täyttämässä toisen tarpeita ja jäädä itse ilman. 

Se on kiihottavaa, että nainen "antaa seksiä", eikä mieti vain omaa mielihyväänsä. Seksi on parempaa niin.

Vierailija
456/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi palstaileville miehille tulee kerta toisensa perään yllätyksenä itsestäänselvyydet? Aikuisena miehenä osaat huolehtia henkilökohtaisesta hygieniasta, talouden pidosta ja huolehtia mieskunnon ylläpidosta. Naisesta et saa äitiä.

Vierailija
457/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

M43

Tuollaiset naiset ovat yleensä äänekkäitä jyriä jotka eivät juuri muiden mielipiteitä kuuntele. Vain heidän näkökulmansa on se oikea. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea ylläpitää parisuhdetta jos ei halua taantua tossukaksi.

- eri

Vierailija
458/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kiihottavaa, että nainen "antaa seksiä", eikä mieti vain omaa mielihyväänsä. Seksi on parempaa niin.

Jatka vaan hiivasen kindermunan vatkaamista kuten tähänkin asti.

Vierailija
459/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

M43

Tuollaiset naiset ovat yleensä äänekkäitä jyriä jotka eivät juuri muiden mielipiteitä kuuntele. Vain heidän näkökulmansa on se oikea. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea ylläpitää parisuhdetta jos ei halua taantua tossukaksi.

- eri

Niin koska edelleen naisen tulee uhrata oma henkinen ja fyysinen terveytensä yleensä hyvin halvan miehen vuoksi. Täähän teille kävis.

Vierailija
460/523 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sinulle. Yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä