Onko muita joutunut olemaa ilman ruokaa
ennen tilipäivää?
Loppui taas pakollinen köyhyyspaasto. Hintojen nousun jälkeen kuukauden viimeinen viikko on mennyt paastolla. Nyt meni viimeinen vuorokausi ilman ruokaa. Onko muilla samaa tilannetta ollut?
Kommentit (45)
Viime aikoina kyllä. Pisin aika paastolla (pelkkää vettä kun ei ollut muuta) oli 9 päivää putkeen.
Kananmunat eivät montaa euroa maksa ja ravintoarvot ovat kohdallaan. Jos et ole vegaani, niin osta aina varastoon vaikka 30 kpl ennen kuin rahat loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Pidän aina kotona hätävarana tonnikalaa, näkkäriä ja jotain k-menun mysliä.
Jos käy niin että ihan oikeasti loppuu sekä raha että hätävarasto vaikka siksi että on ollut pakko maksaa joku lisämeno jota en ole suunnitellut (esim. työmatka-autosta mennyt osa rikki ja siihen meni 120 euroa korjauksineen jota ei voi lykätä), olen varastanut kaupasta perusruokaa.
En ole siitä ylpeä, mutta en kyllä suostu myöskään näkemään nälkää. Ruoka jota olen vienyt on ollut ihan tavallista kotiruokaa kuten perunaa, kanaa jne., en ole koskaan vienyt "yli tarpeeni" tai mitään sisäfilettä.
Minä hankin toisen työn. En ole varas.
Vierailija kirjoitti:
Pidän aina kotona hätävarana tonnikalaa, näkkäriä ja jotain k-menun mysliä.
Jos käy niin että ihan oikeasti loppuu sekä raha että hätävarasto vaikka siksi että on ollut pakko maksaa joku lisämeno jota en ole suunnitellut (esim. työmatka-autosta mennyt osa rikki ja siihen meni 120 euroa korjauksineen jota ei voi lykätä), olen varastanut kaupasta perusruokaa.
En ole siitä ylpeä, mutta en kyllä suostu myöskään näkemään nälkää. Ruoka jota olen vienyt on ollut ihan tavallista kotiruokaa kuten perunaa, kanaa jne., en ole koskaan vienyt "yli tarpeeni" tai mitään sisäfilettä.
Toi on ihan jees nykypäivänä että otat tarpeeseen. Toivottavasti muutkin rupeaa tekemään tätä.
Perusruoka on sellainen asia, joista ahneet kauppiaat eivät saisi verottaa. Verotetaan me kauppiaita.
Vähän sellainen : niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan mentaliteetti.
Älä pahoittele,näiden "ruoka" on kalleinta mitä kaupasta löytyy tai ravintolassa syömistä jos ei kotiin tilaamista.