Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joutunut olemaa ilman ruokaa

Vierailija
01.08.2023 |

ennen tilipäivää?

Loppui taas pakollinen köyhyyspaasto. Hintojen nousun jälkeen kuukauden viimeinen viikko on mennyt paastolla. Nyt meni viimeinen vuorokausi ilman ruokaa. Onko muilla samaa tilannetta ollut?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä..En ole rikas minäkään mutta aina on ollut ruokaan rahaa. Nälkää en ole kokenut koskaan puutteen takia.

Miten voisin auttaa ? Olisi ihanaa lahjoittaa rahaa tai ruokaa kun vain tietäisin kenelle. Tsemppiä ap.

Voisitko myydä Torissa jotain ? Mustikoista saa 50 euroa ämpäri. Varmaan tuttua molemmat. Pahalta tuntuu puolestasi. Toivottavasti asiat järjestyy.

Älä pahoittele,näiden "ruoka" on kalleinta mitä kaupasta löytyy tai ravintolassa syömistä jos ei kotiin tilaamista.

Vierailija
42/45 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina kyllä. Pisin aika paastolla (pelkkää vettä kun ei ollut muuta) oli 9 päivää putkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunat eivät montaa euroa maksa ja ravintoarvot ovat kohdallaan. Jos et ole vegaani, niin osta aina varastoon vaikka 30 kpl ennen kuin rahat loppuu.

Vierailija
44/45 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän aina kotona hätävarana tonnikalaa, näkkäriä ja jotain k-menun mysliä.

Jos käy niin että ihan oikeasti loppuu sekä raha että hätävarasto vaikka siksi että on ollut pakko maksaa joku lisämeno jota en ole suunnitellut (esim. työmatka-autosta mennyt osa rikki ja siihen meni 120 euroa korjauksineen jota ei voi lykätä), olen varastanut kaupasta perusruokaa.

En ole siitä ylpeä, mutta en kyllä suostu myöskään näkemään nälkää. Ruoka jota olen vienyt on ollut ihan tavallista kotiruokaa kuten perunaa, kanaa jne., en ole koskaan vienyt "yli tarpeeni" tai mitään sisäfilettä.

Minä hankin toisen työn. En ole varas.

Vierailija
45/45 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän aina kotona hätävarana tonnikalaa, näkkäriä ja jotain k-menun mysliä.

Jos käy niin että ihan oikeasti loppuu sekä raha että hätävarasto vaikka siksi että on ollut pakko maksaa joku lisämeno jota en ole suunnitellut (esim. työmatka-autosta mennyt osa rikki ja siihen meni 120 euroa korjauksineen jota ei voi lykätä), olen varastanut kaupasta perusruokaa.

En ole siitä ylpeä, mutta en kyllä suostu myöskään näkemään nälkää. Ruoka jota olen vienyt on ollut ihan tavallista kotiruokaa kuten perunaa, kanaa jne., en ole koskaan vienyt "yli tarpeeni" tai mitään sisäfilettä.

Toi on ihan jees nykypäivänä että otat tarpeeseen. Toivottavasti muutkin rupeaa tekemään tätä.

Perusruoka on sellainen asia, joista ahneet kauppiaat eivät saisi verottaa. Verotetaan me kauppiaita. 

Vähän sellainen : niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan mentaliteetti.