Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (514)
Ostan koraanin, tulitikkuja ja bensaa
Autolainan maksan loppuun. Ei sitä toki paljon ole jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Sinne ne menee tilille muiden jatkoksi.
Näin juuri. Alkaa vain olla tilillä vähän ahdasta, että tiedä sitten kuinka mahtuu.
Hilloan tilille ikuisiksi ajoiksi ja inflaation syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ulosotto vie mun veronpalautukset.😪
Näin käy suurimmalle osalle mammoista joten ainakin sinulla on täällä kohtalotovereita
Autoon uudet etuiskarit ja loput säästöön.
Puolet siirtyy heti miehen tilille kun olen lomareissusta velkaa. Loput jäävät tilille odottamaan sopivaa käyttökohdetta. Varmaan menee ihan elämiseen vain.
Minkä veronpalautuksen? 6 k€ pit maksaa vaikka ennakkoonkin maksoin itseni kipeäksi. Ensin halusivat 9 k€.
Tonni tulee ja jollekin tilille se jää odottamaan josko sille jotain tarvetta joskus olisi. Tuskin on.
Lahjoitan ne iloisella mielellä ulosottoon
mitä tää joka vuotinen ilakointi on veronpalautuksista? nehän on sun omia rahoja
Varkaan takia johonkin muuhun kuin oli tarkoitus.
Saikohan tai saako se paskanen varas veronpalautuksia? Syntymälahjaksi saanut epärehellisyyteen taipuvaisen luonteen. Varas! Mut hei, varsinaissuomalaiset kannustaa varkaitaan. Tarviitko vielä jotain?
yli 1 100€ veronpalautusta tulossa viime vuonna maksetuista sosiaalietuuksista ;DD
Mulle tulee 1800e syuskuussa. Laitan talletuksiin.
Vierailija kirjoitti:
yli 1 100€ veronpalautusta tulossa viime vuonna maksetuista sosiaalietuuksista ;DD
Jos verotus% oli väärä, ja tuentarpeesi huikea.
Vierailija kirjoitti:
Saatko edelleen toimeentulotukea?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä katsastusmies sanoo. Jos vain pienempää korjattavaa, auton korjauksiin. Jos enemmän korjattavaa, säästötilille autorahojen joukkoon ja uudempaan autoon.
Jokaisen köyhän autonomistajan painajainen: auto ei ole korjauksen arvoinen.
Festareihin. Reilu 200e tulee.