Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Takaisin verottajalle, eli kiinteistöveron maksuun.
Onko siellä verottajan sivuilla joku kohta, josta voisi sallia noiden veronpalautusten käytön kiinteistöverojen maksuun? Jos on, niin mistä sen löytää?
Tuntuu niin tyhmältä, kun lähes samana päivänä minun pitää maksaa verottajalle, kun verottaja maksaa minulle. Usein menee jopa ihan päikseen ne summat.
Sama
Haaveilen uudesta ruokapöydästä ja varsinkin ehjistä tuoleista sen ympärille. Veronpalautuksista olisi mahdollisuus nuo hankkia, sitten syyskuussa. Puolisolla on kallimpi maku pöydän suhteen, joten hän joutuu myös osallistumaan, jos ei halvempi kelpaa.
Veronpalautus on ihan normaalia rahaa samaa palkkatuloa, jota tulee joka kuukausi mutta nyt vaan viime vuodelta maksettu vähän liikaa joten ei ole mitään ihme "käyttöä".
Sain kerran 15 markkaa veronpalautusta ja ulosotto vei nekin. 😀
Vierailija kirjoitti:
Takaisin verottajalle, eli kiinteistöveron maksuun.
Onko siellä verottajan sivuilla joku kohta, josta voisi sallia noiden veronpalautusten käytön kiinteistöverojen maksuun? Jos on, niin mistä sen löytää?
Tuntuu niin tyhmältä, kun lähes samana päivänä minun pitää maksaa verottajalle, kun verottaja maksaa minulle. Usein menee jopa ihan päikseen ne summat.
Saat korkoa.
Uusi dildo ja pari laatikkoa liukuvoidetta
Enpäs kerro, tulee sen verran reilusti palautuksia, jotta liian pitkä lista olisi kirjoittaa.
Haluaisin pitää säästössä, mutta poika tarvii jeesiä laskuissaan.
Itelle 700€ ja miehelle 2300€ tulee.. noin 1500 menee luottokorttilaskuun, tehtiin just upea roadtrippi ruotsissa omalla autolla, aateltiin että kun lomat on heinäkuussa, ja 3000€ palautus tulee 4.8.. Niin käytettiin lomareissuun osa.
Minun veronpalautukseni menee suoraan ulkomaille. Onneksi ei hyödynnä Suomea