Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?

Vierailija
01.08.2023 |

Säästätkö vai meneekö heti käyttöön?

Kommentit (514)

Vierailija
41/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tää joka vuotinen ilakointi on veronpalautuksista? nehän on sun omia rahoja

No onhan ne kiva saada takaisin omaan käyttöön. 

Vierailija
42/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yli 1 100€ veronpalautusta tulossa viime vuonna maksetuista sosiaalietuuksista ;DD

Saatko edelleen toimeentulotukea?

Ei saisi vähään aikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yli 1 100€ veronpalautusta tulossa viime vuonna maksetuista sosiaalietuuksista ;DD

1. Toimeentulotuesta ei makseta veroa, eli veronpalautuksia ei maksetusta tt-tuesta voi saada.

2. Kyseessä on työmarkkinatuki ja opiskelun ajalta maksettu kuntoutusraha, mutta veroprosenttini oli pielessä koko viime vuoden ja minulle maksettiin joka kuukausi liian pienet määrät rahaa.

3. Saan vieläkin kuntoutusrahaa ja opintoni etenevät reippaasti, viime kuun olin kokonaan kesätöissä ja minulle maksettiin ihan oikeaa palkkaa,

Vierailija
44/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Toimeentulotuesta ei makseta veroa, eli veronpalautuksia ei maksetusta tt-tuesta voi saada.

2. Kyseessä on työmarkkinatuki ja opiskelun ajalta maksettu kuntoutusraha, mutta veroprosenttini oli pielessä koko viime vuoden ja minulle maksettiin joka kuukausi liian pienet määrät rahaa.

3. Saan vieläkin kuntoutusrahaa ja opintoni etenevät reippaasti, viime kuun olin kokonaan kesätöissä ja minulle maksettiin ihan oikeaa palkkaa,

Se on sitten virallisesti hyvitys, ei veronpalautus, vaikka verotuksesta kyse onkin.

-eri

Vierailija
45/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ne nyt ensin saisi. Kummallakaan, miehellä eikä mulla, tullut mitään muutoksia verotukseen, mutta valtio keksi yhtäkkiä, että pitävät meidän rahojamme vielä syyskuuhun saakka.

Sama, paitsi että ei saada vielä syyskuullakaan. Viime vuonna verotuspäätös tuli huhtikuussa, palautukset elokuulla. Nyt ei ole tullut edes vielä verotuspäätöstä. Kyselin perään, niin tehdään kuulemma satunnaisjärjestyksessä 30.10 mennessä...

Vierailija
46/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä tää joka vuotinen ilakointi on veronpalautuksista? nehän on sun omia rahoja

Juutalaiset otti aikoinaan kovat korot. Suomalainen lainaa rahaa ilmaiseksi. 🥴

Oli pakkolaina, kun sain yllättäen takautuvasti rahaa monelta kuukaudelta ja näistä meni 40 %veroa. En ehtinyt tehdä uutta verokorttia, kun rahat oli jo tilillä. Mutta saan lainaamani rahat nyt sitten takaisin.

Vierailija
47/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etelään. Matkoja ollaan jo vähän katottu.

Vierailija
48/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ne nyt ensin saisi. Kummallakaan, miehellä eikä mulla, tullut mitään muutoksia verotukseen, mutta valtio keksi yhtäkkiä, että pitävät meidän rahojamme vielä syyskuuhun saakka.

Sama, paitsi että ei saada vielä syyskuullakaan. Viime vuonna verotuspäätös tuli huhtikuussa, palautukset elokuulla. Nyt ei ole tullut edes vielä verotuspäätöstä. Kyselin perään, niin tehdään kuulemma satunnaisjärjestyksessä 30.10 mennessä...

Mulle tuli viime vuonna verotuspäätös lokakuussa ja palautukset joulukuussa. 

Vierailija
49/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uuden mikroaaltouunin ja loput menee säästöön pahan päivän varalle . Saan veronpalautuksia melkein 800 €.

Vierailija
50/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautukset tulee pääosin vuokraluukun remontin poistoista, joten lyhennän varmaan luukun lainaa.

Vierailija
51/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään varmaan Tallinnassa.

Vierailija
52/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tonnin ja koko summa menee tyttären autokouluun. Isä ei aio osallistua, koska on pihi ja itsekeskeinen kusipää. Olen yksinhuoltaja 365/24/7.

Vierailija
53/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta nehän olisi voinut käyttää jo silloin kun ne alunperin tuli sinulle

Vierailija
54/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan suomi-osakkeisiin

Vierailija
55/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on nyt heikoilla, kun pitää rahoittaa sotaa?

Vierailija
56/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistisen näköiseen s*ksinukkeen😛

M58

Vierailija
57/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ja viinaan, jos jotain jää vielä, niin sitten voin sen laittaa johonkin turhaan.

Vierailija
58/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ulosottoon eli en mihinkään:(

Vierailija
59/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi vähään aikaan...

Sitä mä ajattelin.

Vierailija
60/514 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän vain tuilla ja saan veronpalautuksia. Nostan käteiselle ja säästän kuten aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän