Onko muilla ristiriitaa parisuhteessa siinä, että toinen haluaa olla työpäivän jälkeen hiljaa itsekseen ja toinen heti jutella päivän asiat
Toisella sosiaalinen työ ja paljon ihmiskontakteja ja toinen tekee yksin etätöitä kotona. Kumman ehdoilla menette?
Kommentit (26)
Kåvin Tallinnan-riqteilyllä ja siellå oli sekä meno- että tulomatkoilla kahvilassa eri miehet lähipöydässä, jotka puhuivat katkeamatta. Siis täysin katkeamatta. Itselläni meinasi hermo mennä, mutta enemmän ihmettelin, miten niiden puolisot jaksavat sitä. Istuivat vieressä hiljaa koko matkan. Järkyttävää.
Semmoinen puoliso, joka pakottaa uupuneen kuuntelemaan jotain turhaa lätinää omista itsekkäistä syistään, on kyllä pimeä päästään. Juuri tuollainen käytös saa toisen miettimään, että kivempi olisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen puoliso, joka pakottaa uupuneen kuuntelemaan jotain turhaa lätinää omista itsekkäistä syistään, on kyllä pimeä päästään. Juuri tuollainen käytös saa toisen miettimään, että kivempi olisi yksin.
Ei kannata ainakaan lapsia parisuhteeseen hommata. Niitä ei voi aina pakottaa olemaan hiljaa.
meillä vaimoa ei kiinnosta mikään keskustelun aihe.... ?
katsoo vain hömppäsarjoja tv/netflix, ei mitään mielipidettä mihinkään yhteiskunnalliseen asiaan.
itse seuraan maailman menoa, jos yritää keskustella on kun tyhjään huutelis
Olen itse ratkaissut tämän sillä tavalla, että istun jossain ulkona hetken ennen kotiin menoa. Toimii suurimman osan vuodesta.
Kumman ehdoilla? Ihankun olisi joku oikea tai väärä. Miten vain.
Sitten on töitä joissa on vaitiolovelvollisuus eli ei voi puhua mitän vaikka toinen haluaisi.
Sitten on niin että toisen työongelmien oksentaminen toiselle ei ole oikein.
Pitää olla muutakin elämää.