Sataa, sataa ropisee. Sateisimmat festarit, missä olet ollut?
Oon niin vanha jo, että en ole vuosiin muuta kuin käynyt festareilla.
1988 Provinssirock on mun muistoissa lannistavin, Red Hot Chili Peppersiä en voinut mennä läheltä katsomaan, koko kenttä oli yhtä liejua, ihmiset olivat sääriään myöten liejussa. Värjöttelin kuusen alla ja yritin fiilistellä. :)
Kommentit (10)
En muista mikä vuosi, mutta Jurassic rockissa joskus mudasta ja sateesta läpimärkänä rämmittiin kertakäyttösadeviitoissa. Onneksi majoitus oli kotona eikä teltassa :D kengät meni sen jälkeen roskiin, oli niin kurassa.
Kun on palellut litimärkänä, märässä teltassa parikin päivää, niin ei edes humala pelasta siitä. Mäkin lähdin vissiin -89 (?) Provinssista lauantai-iltana päättäväisin askelin Seinäjoen juna-asemalle, kävelin, minulla oli missio. Lämpimässä junassa olin onnellinen, kotona vielä onnellisempi.
uppaan, kiinnostais lukea kokemuksista.
Myös Provinssirock -88. Lapsuuden koti oli noin 2 km päässä festarialueella, niinpä kävin hakemassa kumpparit ja sadetakin 😌
Vanajafest, joka vuosi. Sade kuuluu kattaukseen, ilman ei pääse tunnelmaan
Enpä missään.Mutta satella tänäänkin 3 h.kävelylenkillä.Huomenna saama juttu. Minulla on sade vaatteet kuin kumisaappat.
Vierailija kirjoitti:
Woodstock 1969
Oi niitä aikoja...
Tarttiko tulla ivaileen? Kai sitä on nuoremmillakin ollut sademutavellifestareita?
Vierailija kirjoitti:
Himosjuhannus 2008...
En muista mikä vuosi oli, mutta saattais osua lähelle, eli mennään tällä samalla. Oli jotenkin herttasta sadeviittojen kanssa fiilistellä bändejä pikkuhuppelissa.
Himosjuhannus 2008...