Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtään Coldplayn kappaletta tai bändin jäsentä nimeltä tai ulkonäöltä?

Vierailija
01.08.2023 |

Hype on kuin Beatles esiintyisi Elvis solistina ja Rollarit lämppärinä.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen jääräboomeri, mutta on mulla nuorisolaisradio ollut auki läpi vuosikymmenten. Never höörd. Tai no nimen kyllä tiesin, että joku brittibändi. Muita?

Vierailija
4/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kappaleita, mutta tiedän sen laulaja Chrisin (sukunimeä en muista), joka oli Gwyneth Paltrown ex ja lasten isä.

Vierailija
5/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän Chris Martinin ja biisin Princess of China.

Vierailija
6/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulajan eli Chris Martinin tiedän, osin siksi että hän oli naimisissa Gwyneth Paltrowin kanssa. Muita bändin jäseniä en osaa nimetä enkä edes tiedä miltä näyttävät. Enkä kyllä biisejäkään sen puoleen. Mutta tunnistan kun niitä soitetaan radiossa Martinin äänestä. 

Vierailija
7/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt, että on bändi. Ensimmäisen kerran törmäsin nimeen täällä palstalla. Olin vähän silleen, että mikä ihmeen Coldplay....

Vierailija
8/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kaveripiirissä keski-ikäiset tavismammat tyttärineen himoaa keikkalippuja kuin Jeesuksen toiseen tulemiseen.

Vierailija
9/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vouhotus on sen asteista kuin joku loistonsa päivien supertähti tyyliin Prince olisikin yllättäen tullut kerrankin Suomeen.

Vierailija
10/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti käydä spotifystä kuuntelemasta, niin yksi biisi oli tuttu radiosta, muita en tunnistanut. Enkä kyllä tunnistaisi yhtään bändin jäsentä. 

Vierailija
11/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaikki

Vierailija
12/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clocks-biisin kuulin ekan kerran joskus silloin kun se oli uusi. Kotibileissä, jossa yritin pokata jotain tyttöä.

Vierailija
13/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, koska olen kuunnellut heitä aktiivisesti vuodesta 2004. Ovat olleet yksi elämäni merkittävimmistä bändeistä, mukana monessa elämäni tapahtumassa taustamusiikkina, ja olen myös heidät nähnyt livenä. Jäsenet ovat Chris, Jonny, Will sekä se kaikista söpöin heistä eli Guy.

Vierailija
14/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näillä ole se biisi Sankarista ja viitasta, en nyt muista nimeä mutta videossa pikkupoika saa muistonäkyjä armeijaan/sotaan (?) lähteneestä isästä?

Vierailija
15/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut enkä tiemnyt bändin jäseniä ennen kuin nut.

Vierailija
16/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun kääkkäboomerina ihastuin  biisin aikanaan Coldplayn Paradiseen. Pidän sääliteltävänä moukkamaisuutena, jos ei edes sitä biisiä tiedä.

Vierailija
17/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin biisejä hypen takia eivätkä olleet ainakaan nimeltä tuttuja. En halunnut vielä kuunnella yhtäkään varmistaakseni asian, koska ärsyttää ahneus lippujen suhteen. Ei nyt kuitenkaan ole kyse mistään haudasta nousseen Michael Jacksonin keikasta tms. Mikään keikka ei ole noin törkeän hintainen jollei artisti itsekin ole ahne.

Vierailija
18/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihme ole jos suomalainen ei tiedä. Tämä riimittely ja huumori musiikin kehto on ollut aina jokin takapajula mitä kans.väliseen pop musiikkiin tulee. Pieni porukka on kyllä ajantasalla mutta ei iso yleisö.

Otin sulta lasin, veit multa pasin, siitä sain kasin....jne jne siinä soumalaista poppia joka laittaa tanssijalan liikkeelle😆

Vierailija
19/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin biisejä hypen takia eivätkä olleet ainakaan nimeltä tuttuja. En halunnut vielä kuunnella yhtäkään varmistaakseni asian, koska ärsyttää ahneus lippujen suhteen. Ei nyt kuitenkaan ole kyse mistään haudasta nousseen Michael Jacksonin keikasta tms. Mikään keikka ei ole noin törkeän hintainen jollei artisti itsekin ole ahne.

Viimeinen lause ei pidä paikkaansa.

Vierailija
20/107 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en. Mun pitää googlaa. Mutta aika harva tietää bändeistä joita itse kuuntelen, joten ollaan sujut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän