Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämmöistäkö se Tori.fi:ssä myyminen tätä nykyä on huoh

Vierailija
31.07.2023 |

Laitoin pitkästä aikaa yhden tuotteen myyntiin Toriin. Samalla hintaa kuin muitakin samanlaisia oli myynnissä.
Tuote on nyt ollut 3 vuorokautta esillä ja 3 yhteydenottoa on tullut.
Eka tinki hinnasta reilusti jo pari tuntia ilmoituksen julkaisun jälkeen (vastasin, että ei kiitos).
Toka kysyi seuraavana päivänä, että vieläkö on myynnissä. (Joo, kyllä on.). No parin tunnin päästä ilmoitti, että olikin sopinut toisen myyjän kanssa kaupat ( no hyvä että ilmoitti).
Kolmas kyseli tänään, että vieläkö on myynnissä ja postitanko (joo, on myynnissä ja joo, postitan postikuluja vastaan (tämä toki mainittu ilmoituksessa)). Maksutapa ja ajankohtakin sovittiin. Sitten kuitenkin ilmoitti, että väri ei ollutkaan hyvä (no, hyvä että ilmoitti, niin en jäänyt maksua odottelemaan).

No, seuraavaa yhteydenottoa tässä nyt odottelen huomiseksi. Sitä en osaa sanoa, että milloin arvailen kauppojen lopulta syntyvän vai ehdinkö viedä tän sitä ennen kierrätyskeskukseen

Kommentit (172)

Vierailija
141/172 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi tarjota, ja joillakin onkin ihan tolkuttomat pyyntihinnat. 

Ei ole pakko myydä, jos ei tarjottu hinta kelpaa. 

Vierailija
142/172 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toria selatessa huomaa, että annettavissa tavaroissa lukee "varattu" melkein heti ilmoituksen julkaisemisen jälkeen. Varmaan jokin on niillä töin, että kyttää annettavia ja luulee voittavansa jotain kun toisten vanhaa moskaa saa ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/172 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toria selatessa huomaa, että annettavissa tavaroissa lukee "varattu" melkein heti ilmoituksen julkaisemisen jälkeen. Varmaan jokin on niillä töin, että kyttää annettavia ja luulee voittavansa jotain kun toisten vanhaa moskaa saa ilmaiseksi.

Ollaan annettu tv, moottorisaha ja puulaattoja. En sanoisi moskaksi. Heti ne meni.

Vierailija
144/172 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa jos nainen torilla myy "tavaraa"?

Vierailija
145/172 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja on myyjätkin kun myy tuotetta ja haluaa tarjouksia muttei vastaa mitään viesteissä tehtyihin tarjouksiin. 

Lukee mun viestissä että " toimitettu", muttei näy että olisi edes nähnyt.

Huvikseen vissiin ilmottelee.

Vierailija
146/172 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Outoja on myyjätkin kun myy tuotetta ja haluaa tarjouksia muttei vastaa mitään viesteissä tehtyihin tarjouksiin. 

Saanut jostakin paremman tarjouksen

tai

Tarjouksesi on mauton

Vierailija
147/172 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisimmät viestittelijät:

- tavara myynnissä kympillä Itä-Helsingissä, lukee selkeästi että nouto, ostaja kysyy tuonko Kirkkonummelle

- kysytään postitanko hämähäkkikeinun Poriin 

- ja sitten oharit ja säätäjät

Vierailija
148/172 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saanut jostakin paremman tarjouksen

tai

Tarjouksesi on mauton

Tarjosin sillä mielellä että olisin valmis myös korottamaan tarjoustani koska ei hajuakaan mitä kyseinen myynnissä oleva maksaa ja mitä myyjä siitä havittelee saavansa.

Vierailija
149/172 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä en edes viitsi noihin "tee tarjous" ilmoituksiin vastata. Kuitenkin joku hinta myyjällä on mielessä, vähintään 30€ pitäisi saada. Ja minähän en millään voi tietää onko joku muu tarjonnut sen 30€ tai mahdollisesti 50€, jos myyjä sanoo että on saanut paremman tarjouksen niin onko se totta vai yrittääkö vain katsoa tarjoanko enemmän. Huutokaupat ei kuulu minun mielestä toriin juuri sen takia kun mahdolliset ostajat eivät näe niitä muita tarjouksia, jos haluaa myydä eniten tarjoavalle niin voisi sitten laittaa sen tavaran Huutonettiin missä ne korotukset on kaikkien nähtävissä.

Vierailija
150/172 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nähnyt puhelimen lukitulta näytöltä naurettavan alhaisen tarjouksesi, eikä ikinä lue sitä enää torissa.

Nyt kun laitat pari ??? Ja huhuuta perään, niin varmasti sitten saat tavaran puoli-ilmaiseksi... 

151/172 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisten markkinat siellä Torilla. En ikinä sinne menisi.

Vierailija
152/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 wrote:

Persaukisten markkinat siellä Torilla. En ikinä sinne menisi.

Mä olen ostanut tämän vuoden puolella Torista tavaraa lähes 4000 eurolla. Näin ollen en kutsuisi itseäni persaukiseksi.

Vierailija
153/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin hyviä kokemuksia Torista. Monesti ostanut naisten vaatteita ja hyviä olleet. 

Vierailija
154/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tavaraa minkä ostajakunta ei ole mies, on turha yrittää myydä käytettynä. Roskiin vain suoraan. Naisten kanssa vänkääminen jostakin kahden markan paskeesta on aivovammaisinta hommaa mitä maa päällään kantaa.

Vierailija
155/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Päättömiin tarjouksiin en vastaile vaan pistän suoraan estolistalle. 

Vierailija
156/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun hakee.... ja sitten ei tullakaan tai ilmestytään yöllä oven taakse.

Kyllä ihmiset on nuijia!

Vierailija
157/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyväksyttävä käytetyn tavran myynnin tapa on tämä: 

- myyjä laittaa ilmoituksen 

- ostaja ottaa yhteyttä: "sulla oli se p*ska myynnissä? Tuun hakeen saman tien" 

- ostaja noutaa tavaran, lyö rahat käteen ja painuu v*ttuun 

Vierailija
158/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ainoa hyväksyttävä käytetyn tavran myynnin tapa on tämä: 

- myyjä laittaa ilmoituksen 

- ostaja ottaa yhteyttä: "sulla oli se p*ska myynnissä? Tuun hakeen saman tien" 

- ostaja noutaa tavaran, lyö rahat käteen ja painuu v*ttuun 

Tämä.

Vierailija
159/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin laittaa taas jotain vanhaa romua myyntiin aivan TÖRKEÄÄN YLIHINTAAN. :D Ei haittaa yhtään vaikkei menisi kaupaksi mutta on kiva trollata kun muulit hermostuvat korkeista hinnoista.

Vierailija
160/172 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitään tavaraa minkä ostajakunta ei ole mies, on turha yrittää myydä käytettynä. Roskiin vain suoraan. Naisten kanssa vänkääminen jostakin kahden markan paskeesta on aivovammaisinta hommaa mitä maa päällään kantaa.

Hassua, minulla on ihan päinvastainen kokemus. Ahdistaa laittaa myyntiin mitään minkä kohdeyleisö on enemmän miespainotteista, vaikkapa jotain järjestelmäkameraan liittyvää. Aina alkaa ihan hirveä tinkaus ja vänkäys, yritetään jopa puoliväkisin ostaa halvalla, tyyliin "tuun hakeen tän viidelläkympillä, kerro osoite". Joskus joku tulee ostamaan "normaalisti" mutta se tinkaus ja "renkaiden potkiminen" alkaakin sitten paikan päällä. 200 euron tavaraa kääneltiin ja huokailtiin ja sitten mies ilmoitti, että voisin tästä 20 euroa maksaa, ota tai jätä.

Olen myynyt Torissa monta vuotta, ja ainoastaan yksi tuollainen ahdistava naisostaja on ollut. Naisten kanssa on enemmän ollut ongelmana sitä, että kysellään ja kadotaan. Joskus sovitaan kaupoista eikä saavuta paikalle. Mutta noita molempia on myös miehissä.

Ja en ole vielä edes maininnut ahdistavia perv*ja, jotka haluaisivat ostaa kenkäsi jos saavat samalla valokuvia sinusta ne kengät jalassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme