Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minä pääsen tästä ahdistuksesta Coldplayn keikkaa kohti eroon?

Vierailija
20.07.2024 |

Teinin kanssa mennään ja hirvittää se väkimäärä mikä siellä on. Onneksi sentään ei olla permannolla. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin pääseminen tulee todennäköisesti olemaan mielenkiinoinen kokemus. Pohdin kävelisikö vai odottaisiko ties kuinka monta bussivuoroa jotta mahtuisi kyytiin. Kuinka hyvin julkinen liikenne stadionkeikkojen jälkeen on aikaisemmin toiminut? Kuinka hyvin metroihin, busseihin ja juniin mahtuu? Kauanko olette odottaneet vuoroanne?

Vierailija
2/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa, kun en saanut lippua. Näin se on elämä erilaista eri ihmisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
4/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiin pääseminen tulee todennäköisesti olemaan mielenkiinoinen kokemus. Pohdin kävelisikö vai odottaisiko ties kuinka monta bussivuoroa jotta mahtuisi kyytiin. Kuinka hyvin julkinen liikenne stadionkeikkojen jälkeen on aikaisemmin toiminut? Kuinka hyvin metroihin, busseihin ja juniin mahtuu? Kauanko olette odottaneet vuoroanne?

Kävele sellaiselle pysäkille jossa ei ole jonoa. Eli vaikka pari pysäkkiä "taaksepäin". Siten te olette jo kyydissä kun bussi saapuu ruuhkaiselle pysäkille.

Vierailija
5/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkelia kuluu Coldplayn keikalla.

Vierailija
6/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten minua nyt ahdistaakaan, kun minulla on pääsy tapahtumaan, jonka lipuista tapeltiin verisesti. Voi miten minua ahdistaa (ja samalla hiukan kehuskelen). 

Vierailija
7/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Los sopulos. Työkaveri on vaahdonnut vuoden, kuinka HÄN sai napattua liput keikalle. Kysyin piruuttani, että mitkä on hänen lempibiisejä. "Ööh, hööh... nooo... siis tota öö, no mä tykkään siis oikeestaan kaikista, ööh..." Eli ei osannut nimetä yhden ainutta. :D Mut kiva kun pääsee keikalle fanittamaan.

Vierailija
8/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muakin pelottaa. 

julkinen liikenne siis yöllä ja myös se väenpaljous

Vierailija
9/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele livevideoita eri tapahtumista? YouTube on täynnä niitä. Saat shokkihoitoa. 

Vierailija
10/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa, kun en saanut lippua. Näin se on elämä erilaista eri ihmisillä.

Lippuja on myynnissä taas

Vierailija
11/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis tämä olikin humblebrag. Enpä tajunnut heti.

T: se joka neuvoi kävelemään eri pysäkille

Vierailija
12/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun itse lähden sieltä aina taksilla.  Vähän kun kävelee pois päin stadikasta niin hyvin on saanut kyydin. Toimii varmaan julkisten kanssa myös eli kävelee esim metroasemalle tai Kamppiin bussiterminaalin.

Vierailija
13/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siellä on populaa per keikka?

Vierailija
14/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt tuota stressatko. Kannattaa asennoitua siihen että ilta on pitkä, kotiin pääsee jollain joskus. Useimmiten asiat sujuu paremmin kuin kuvittelee.

Vierailija
15/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ihan vieressä ja näitä keikkoja on nähty (ja kuultu) paljon. Hyvin se menee. Porukka on kivaa ja fiksua sekä hyvällä tuulella. Varatkaa vain aikaa. Metallican keikatkin purkautuivat mielestäni hyvin (plus että fanit olivat nekin fiksuja). Ainoa, milloin vähän naapurina pelottaa, on Stadin Derbyt, kun siellä joukossa tyhmyys tiivistyy.

t. Täti naapurista

Vierailija
16/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Los sopulos. Työkaveri on vaahdonnut vuoden, kuinka HÄN sai napattua liput keikalle. Kysyin piruuttani, että mitkä on hänen lempibiisejä. "Ööh, hööh... nooo... siis tota öö, no mä tykkään siis oikeestaan kaikista, ööh..." Eli ei osannut nimetä yhden ainutta. :D Mut kiva kun pääsee keikalle fanittamaan.

Joo, jotkut menee kun on niin trendikästä laumailla. Sama Metallican kohdalla, osataan se Unforgiven muttei muuta. Mutku muutkin...

Vierailija
17/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko siellä on populaa per keikka?

Mietin samaa ja myös kuinka paljon isompia areenat ovat maailmalla. Ja nekin jotenkin pääsevät koteihinsa. En kyllä itsekään tykkää väentungoksesta. Joku 100 000 vetävä keikka olisi aivan liikaa😱

Vierailija
18/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI kai sekään väärin ole.

Itse kyllä osaan mainita joka levyn ja ainakin 20 omasta mielestäni parasta biisiä.

Vierailija
19/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Coldplayta kuuntelemalla tuo ahdistus ei helpota. Kuuntele vaikka Slayeria niin saat vähän adrenaalia ahinan tilalle. Jaksamista vaikeaan tilanteeseen.

Vierailija
20/32 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut Coldplayn keikalla? Se itse keikkakokemus on uskomatonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä