Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos on humalassa töissä? Ja jää siis kiinni

Vierailija
31.07.2023 |

.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat oivallukset aina tullu kunnon pössyissä,tai humalassa , etänä tietenki. Pomolle ihan sama missä kunnossa oon,tai missä, kunhan  teen mitä pitää.

t.DI

Vierailija
62/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut pilvessä monessa työtehtävässä, en ole jäänyt kiinni. Muutaman kerran kokkelia on tarvinnut jaksamiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen. Piilopulloja toki - välillä huikkaa.  

Onhan tämä nyt perseestä, mutta jotenkin olen käsittääkseni onnistunut duunissa ja siviilielämässä välttämään pahimmat mogailut. Enkä edes ole addiktoitunut käsittääkseni.

Älä huoli, olet hyvässä seurassa. Takavuosina tehtiin huumetestaus eduskunnan jätevesistä, jäämiä löytyi kaikista yleisimmistä aineista pilvestä kokkeliin. Selittää kaikkien hallitusten sekoilut kokoonpanoista riippumatta. Kai kaikki ideat koksupäissään tuntuu hyviltä.

Laitas lähde tälle väitteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut pilvessä monessa työtehtävässä, en ole jäänyt kiinni. Muutaman kerran kokkelia on tarvinnut jaksamiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen. Piilopulloja toki - välillä huikkaa.  

Onhan tämä nyt perseestä, mutta jotenkin olen käsittääkseni onnistunut duunissa ja siviilielämässä välttämään pahimmat mogailut. Enkä edes ole addiktoitunut käsittääkseni.

Älä huoli, olet hyvässä seurassa. Takavuosina tehtiin huumetestaus eduskunnan jätevesistä, jäämiä löytyi kaikista yleisimmistä aineista pilvestä kokkeliin. Selittää kaikkien hallitusten sekoilut kokoonpanoista riippumatta. Kai kaikki ideat koksupäissään tuntuu hyviltä.

Aika tyhmä olet jos et itse osaa katsoa. Mäntti.

Vierailija
64/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen viikottain töitä humalassa ja joskus huumeissa. Ah, etätyö

Vierailija
65/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhmä olet jos et itse osaa katsoa. Mäntti.

Muistaakseni Kuukausiliitteessä julkaistiin, aikaa on useita vuosia.

Vierailija
66/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu työtehtävästä. 

Jos on autonkuljettaja tai lentokoneenkuljettaja tai laivankuljettaja tai junankuljettaja, niin huonosti käy.

Jos on siivooja, niin tulee varmaan käsky mennä kotiin ja huomautus/varoitus ja hoitoonohjaus.

Vierailija
67/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työpaikasta. Varmaan eri säännöt kirurgille kuin siwan kassalle.

Mitä tapahtuu kirurgille?

Lääkärin luvat lähtee. Ainakin Lostissa kävi näin kun Jack käräytti isänsä. Ei se vankilaan kyllä joutunut vaikka se potilas kuoli.

Vierailija
68/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin työpaikasta. Omalla työpaikallani tuosta seuraisi välittömästi työsuhteen purku.

Millä alalla olet?

Kuljetusala

Vierailija
69/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ehkä ylennys. Kännissä on tullut tehtyä tosi hyviä oivalluksia, että oksat pois. 

Vierailija
70/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta, että kannabis on tässä maassa laitonta samaan aikaan kun paljon haitallisempi päihde, aivoja liuottava alkoholi, on laillista.

Vierailija
71/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoon ohjaus on laissa. Eli työsuhdetta ei saa purkaa heti, vaan pitää antaa mahdollisuus mennä hoitoon.

t. tällaisen tilanteen sivusta seurannut, silloin pomo selvitteli lakiasioita paljon

Ei pidä. Ainakaan tuossa tehtaanportilla (jossa olet aina vastuussa myös muiden hengistä) se on kerralla poikki. Samoin huumetestin voi tehdä koska tahansa ja nämä suostumuksethan olet jo antanut kun työsopimusta allekirjoitit. Toisin se on jossain paperinpyörittelyssä joissa suurin vaara kohdistuu itseesi jollakin paperinviilto onnettomuudella sormeen.

Vierailija
72/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat oivallukset aina tullu kunnon pössyissä,tai humalassa , etänä tietenki. Pomolle ihan sama missä kunnossa oon,tai missä, kunhan  teen mitä pitää.

t.DI

Olin aikoinaan harjoittelija ja se mun esimies oli aina vähemmän tai enemmän kännissä töissä, mutta hyvin työnsä hoiti. Sille tuli noita oivalluksia,  joista koko talo säästi ja paljon.

Vierailija
73/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikallani tarjotaan usein drinkkejä, on jokaisen päätettävä, voiko niitä juoda.

Vierailija
74/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassani oli baari auki. Siellä sai käydä ottamassa drinksut, jos siltä tuntui. Ei ollut kyllä Suomessa tämä työpaikka. 

Vierailija
75/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.DI

Olin aikoinaan harjoittelija ja se mun esimies oli aina vähemmän tai enemmän kännissä töissä, mutta hyvin työnsä hoiti. Sille tuli noita oivalluksia,  joista koko talo säästi ja paljon.

Tulee ihan tunteet pintaan, kun muistelee noita työreissuja. Olin kuskina ja hän veti kaljaa siinä vieressä ja jäätiin tukikohtaan yöksi, jos oli lavatanssit sille päivälle. Töitä teki kuitenkin paljon ja opin häneltä todella paljon. 

Vierailija
76/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon mitään.

T. Yksinyrittäjä

Vierailija
77/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei hoitoalalla ole käynyt kuinkaan. 3 kertaa jo sama hoitaja (tosin useamman vuoden aikana) tullut humalassa töihin. Lähetetty vaan suoraan kotiin.

Vierailija
78/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalla on velvollisuus ohjata alkoholin ongelmakäyttäjä hoitoon.

Hoitoon ei tarvitse ohjata kuin yhden kerran ja se "hoito" voi olla melkein mitä tahansa.

Sen jälkeen potkut.

Vierailija
79/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä ei hoitoalalla ole käynyt kuinkaan. 3 kertaa jo sama hoitaja (tosin useamman vuoden aikana) tullut humalassa töihin. Lähetetty vaan suoraan kotiin.

Meilläkin yksi kollega tuli melkein viikottain humalassa töihin, mutta hänet tosiaan käskettiin vain kotiin ja that's it. Toinen sitten ei edes ilmestynyt välillä töihin, mutta eipä sekään työnantajaa haitannut. Hoitoalalla ei ole varaa irtisanoa ketään.

Vierailija
80/91 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein huumeissa runsaat kymmenen vuotta duunia ja alkoholin vaikutuksen alaisena mennyt satoja kertoja duuniin. Totta on. Kukaan ei nähnyt mua selvänä. Se tila oli mulle uusi normaali ja kauan. Ihmiskeskeinen työ. En kyennyt tekemään selvänä sitä työtä, tosin vapaalla jatkoin aineiden käyttöä. Nyt olen eläkkeellä ja eläke on ihan kiva, mutta eihän se eläke koskaan ole kovin suuri. Mulla puolet ansioista. Käytän yhä mm opiaatteja, mutta pienellä annoksella. Ongelma on ja pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi