Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpykarvojen ajelu viihteelle lähtiessä

Vierailija
31.07.2023 |

Hei te parisuhteissa elävät!

Onko teillä tapana ajella häpykarvat aina, kun lähdette ilman puolisoanne viihteelle?
Olen itse ihmetellyt tätä tapaa omalla puolisollani. Joskus asiasta mainitsin ja sain selityksen, että jos kaveriporukalla saunotaan, pitää näyttää siistiltä. Sama meininki kuitenkin näyttää olevan aina, oli tiedossa saunomista tai ei.
Jos ajelet karvasi, mikä siihen on syynä?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen liian ujo kyselläkseni miksi on sheivannut, mutta kyllä mielikuvitus itselläkin helposti lähtee laukalle. Puoliso oli lähdössä tuossa keväällä Amsterdamiin ystävänsä kanssa. Käytiin siinä lähtöä edeltävänä päivänä saunavuorolla, ja huomasin että hän oli ajellut kaikki pois, vaikka yleensä ei ajele todellakaan kaikkea. Ja reissun jälkeen antoi taas karvojen kasvaa. Ymmärrän että rantalomaa varten ajellaan, sillä kyllä hän Suomessakin kesällä ajelee melkein kaikki pois kun on bikinikausi. Mutta en oikein ymmärtänyt, että miksi piti ajella kaupunkilomaa varten.

Vierailija
122/133 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama juttu. Työmatkoille ja tyttöjen iltoihin lähdetään pillu lyhyelle karvakolmiolle ajeltuna. Muuten ei. Vaimo tietää, että käyn villinä tuollaiseen.

Erehdyin muutaman kerran kysymään miksi vain työmatkoille ja tyttöjen iltoihin ajellaan. Vaimo sai kauheat raivarit. Minusta vastaus on ilmiselvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo piti pitkään ns siistittyä 'karvakolmiota', vaikka muuten sitten olikin sileänä. Moneen kertaan vähän ehdottelin jotain muutakin ja ihan paljastakin, siis posliinia tai kiitorata-tyyppistä muotoilua. Ei kuulemma ollut hänen 'juttunsa' ja muutenkaan ei kovin innosunut noista jutuista, jotan annoin sitten olla ja ajattelin etten viitsi omaa juttuani puskea jos tuntuu hänestä huonolle. Sängyssä vähän ns alistuvaa tyyppiä ja kiihottuu jonkin verran kovemmestikin tai ainakin päättäväisistä otteista, ei siis mitään kipujuttuja kuitenkaan.

No nyt sitten viiden päivän mittaisen tyttöjen Espanjan reissun jäljiltä yllättäen olivatkin kaikki karvat kadonneet, siis täysin posliini. Pienet haalistuneet sormenpään kokoiset mustelmat sisäreisissä lähellä pimppaa, huomasin ne kuitenkin ja pepulla sellaiset haihtumassa olevat jäljet, ettei ihan pelkästä istumisesta ole tulleet. Luulen, että naitu on ja oikein kunnolla tuolla reissullaan

Vierailija
124/133 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo sheivaa kaiken pois kun työmatkalle lähdössä.

Vierailija
125/133 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo sheivaa, kun menee lähibaariin sidukalle.

Vierailija
126/133 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaavatko naiset nyt tässä jotain vai onko mies vain epäilevä sika?

Vierailija
127/133 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko ap tai (joku muukaan) oikeasti, että ihmiset, miehet tai naiset vain ihan itseään varten johonkin laittuatuu... etenkin jos mennään ilman puolisoa. Töyttä kukkua sellanen ja jokainen tietää omalta kohdaltaa itse, että ei ole partavesiä, pillun silottelua, iltameikkiä tai jotain muuta seksikästä asua laittaessaan sitä mieltä että ne eivät olisi muitten katseita varten. Ihme höttöä jonkun sanoa, että 'kuu itselleni tässä nyt tällläöydyn' muutenhan siellä kotisohvalla ei niitä pieruverkkareitakaan olisi kenelläkään päällä.... Omituista on, että jos kerran itseään varten laittautuu, niin miksi se ei tapahdu sitten kotona koskaan ? Eikä tarvitse tähän vinoilla, kaikki tietää että noin se on...haluan näyttää hyvälle kun olen ulkona/baarissa/jossain... paras puoli itsestä esillä, kotona voi sitten olla taas miten sattuu

Itse laittaudun joka päivä jollain tapaa ja pieruverkkarit kuuluu korkeintaan remonttihommien vaatetukseksi.

No miten laittaudut? Tuskin silkki/satiini/latex/pvc -asuissa pyörit. Varmaan henkkamaukan kulahtaneet stringit, joissa luulet olevasi niin niin seksikäs. Se ei vaan toimi. Nainen, älä usko, mitä mainostetaan seksikkäänä, katso pukeutumisen ääripuolta.

t. N43

Vierailija
128/133 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvan lähtiessä matkalle tai jonnekkin, sanon ettei lähdetä tukka sekaisin, vaan siistin pimperon karvoituksen, tämä on vähän kuin huuumoria, mutta olisi se noloa minullekkin jos vaimo erehtyisi vieraan nuoltavaksi ja tuhero olisi neljä sentti pitkä!

M54

Vierailija
129/133 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minä vaadin sekasaunoihin ja tyttöjen iltoihin vaimolta siistityn pillun.

Vierailija
130/133 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mitäs sanotte siihen, kun rouva palasi reissultaan posliinipilluna ja pikku fritsu sinä pimpan vieressä. Selitys oli, että ne toisetkin suostu...ja ei ollu muuta kun toi karvojen ajelu'  JEP :)

Oli kahden ystävänsä kanssa reissussa kolme päivää viimetalvena Lapissa.

Vierailija
131/133 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen  baari-iltaa  tyttöni  ajelee  jollakin  kapeateräisellä  (hygien) -  trimmerillä  kullini  yläpuolelle  nimensä !  Sitä  ei  sitten  ole  lupa  poistaa ...

Vierailija
132/133 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei viihteelle lähtiessä ajella. Joskus muulloin saatetaan huviksemme ajella sekä itse sheivaan kesäisin biksurajoja, kun nyt satun omistamaan luonnolisena todella tuuhean pehkon. Mutta yleensä siis ihan luomuina ollaan liikkeellä. Ei ole menoa haitannut koskaan.

t: bi-nainen 40+

Vierailija
133/133 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan karvat 2-3 kertaa viikossa, kun alkavat pistelemään. Jos sattuu bileillalle, niin sitten osuu. Ei tarkoita mitään sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi