Häpykarvojen ajelu viihteelle lähtiessä
Hei te parisuhteissa elävät!
Onko teillä tapana ajella häpykarvat aina, kun lähdette ilman puolisoanne viihteelle?
Olen itse ihmetellyt tätä tapaa omalla puolisollani. Joskus asiasta mainitsin ja sain selityksen, että jos kaveriporukalla saunotaan, pitää näyttää siistiltä. Sama meininki kuitenkin näyttää olevan aina, oli tiedossa saunomista tai ei.
Jos ajelet karvasi, mikä siihen on syynä?
Kommentit (133)
Itse ainakin saatan ajella ihan siitä syystä kun laittaa muutenkin ykköset päälle. Rituaaliin kuuluu kynsien leikkaus, pallien sheivaus, karvojen siistiminen, parran ajo ja saunominen. Mukava lähteä liikenteeseen kun on täysin huoliteltu, myös alhaalta. Ei se sitä tarkoita, että olisin munaani ensimmäisen vastaantulevan kevytkenkäisen kurkkuun tunkemassa.
Erilainen näkökulma kirjoitti:
Itse ainakin saatan ajella ihan siitä syystä kun laittaa muutenkin ykköset päälle. Rituaaliin kuuluu kynsien leikkaus, pallien sheivaus, karvojen siistiminen, parran ajo ja saunominen. Mukava lähteä liikenteeseen kun on täysin huoliteltu, myös alhaalta. Ei se sitä tarkoita, että olisin munaani ensimmäisen vastaantulevan kevytkenkäisen kurkkuun tunkemassa.
Ai et vai? 😂
Tämähän se juuri onkin se asia.
Miksi pitää huolitella yms siistiä kilottaa paikkoja ennen viihteelle lähtöä?. Miksi kotona sitten aina ollaan samoissa perusryysyissä ilman meikkiä yms.
Sitten kun pubiin niin" täysi käännös" ulkonäön suhteen?. Miksi varatut edes tekee noin?. Ei se ole mikään omaksi iloksi.
Kyllä jos ei tuosta mies / nainen tajuaisi kun omalle kohdalle sattuisi niin pitää olla kyllä tyhmä.
Minä olen monta kertaa miehenä ollut kans tilanteessa että parisuhteen kauniimpi puoli on ollut poissa pidempään kun puhe. Tiedän mitä siellä on tapahtunut. Mutta minun maailmani ei siihen kaadu.
Minun ei ainakaan tarvitse keskustella omantunnon kanssa. Koska moni joka tätä "kissa ja hiiri" touhua tekee niin aika monessa tapauksesssa sinne baariin täysin pänttäytyneenä kun mennään niin jatkoille livahdetaan vieraaseen sänkyyn, ja kotona ihan pokkana sanotaan että, ei ku kaverin sohvalla ei ku kaverin luona olin en jaksanut lähteä :). Uskotteko? itse tuollaiseen paskaan?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tiedä milloin kumppanini ajelee tai ei ajele häpykarvojaan 🙄 Yhtä vähän tiedän milloin hän ehkä vetää tai on vetämättä käteen.
Ja ei, en haluakaan tietää, myös minulla vastaavat ovat yksityisasioita.8 vuotta onnellisesti naimisissa, 3 lasta.
Aika erikoinen suhde teillä jos ette edes yhdessä käy pesulla tai mitään. Ei ehkä edes haittaa vaikka toinen lähtisikin vieraan matkaan kun on jo niin tympääntynyt.ä, seksiä ei ole ja nukutaankin ehkä eri tiloissa.
Kyllä me käydään yhdessä saunassa, mutta sheivailenko mieheni edessä? No en, vaan teen sen yksityisesti.
Samoin käyn myös wc:ssa ovi kiinni enkä piereskele kenenkään läsnäollessa.
Ihan perus käytöstapoja.Ja seksielämämme voi ihan hyvin, kiitos vain huolenpidosta.
-samaNo miten sitten et tiedä ajeleeko vai eikö kumppanisi karvojaan jos käytte yhdessä saunassa :D rupeeko jutut menemään vähän mutkalle.
Ne pitää alkkarit jalassa saunassa ja panee silmät kiinni. Siltä tää tarina alkaa nyt vahvasti vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen. En ajele jonkun baarireissun takia, mutta tunnustan ajelleeni jos on ollut tiedossa, että on luvassa saunomista. Omassa kaveripiirissä posliini on aika yleistä, niin ei viitsi mennä saunaan alasti jos rehottaa liikaa. Jotenkin sitä mieluummin näyttäytyy alasti sheivattuna kun puskan kanssa.
..Tuossa taitaa olla se ihan oikea ydin: 'Jotenkin sitä mieluummin näyttäytyy alasti sheivattuna kun puskan kanssa' .... siitä on ap:nkin helppo vedellä jothopäätöksiä...
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen. En ajele jonkun baarireissun takia, mutta tunnustan ajelleeni jos on ollut tiedossa, että on luvassa saunomista. Omassa kaveripiirissä posliini on aika yleistä, niin ei viitsi mennä saunaan alasti jos rehottaa liikaa. Jotenkin sitä mieluummin näyttäytyy alasti sheivattuna kun puskan kanssa.
Niin se media tekee tehtävänsä. Nainen luonnollisena on ihan ällö, naiseksi kasvamisen piirteistä mm. rasva ja karvat ovat hirveitä, mutta toki rinnat kelpaa. Nekin jopa silikonisena, mutta häpykarvoitus! Tosi ällöttävää!!
Kuten jo muutama aikaisempi kommentoinut, ei todellakaan meinaa pettämistä. Itse miehenä laitan itseni ns minttiin. Ajelen parran, siistin kainalokarvat yms enkä todellakaan ole menossa pettämään puolisoani. Haluan laittaa itseni kuntoon ja viettää iltaa itsevarmalla ja hyvällä fiiliksellä, en pettää.
100 % varmuudella pettää.
Ei noita itseään varten tehdä.
Kuten ei naiset itseään varten pukeudu.Ei ikinä.
Tämä tietenkin aina näin.
Kuin auringon nousu yhtä varmaa.
Vierailija kirjoitti:
100 % varmuudella pettää.
Ei noita itseään varten tehdä.
Kuten ei naiset itseään varten pukeudu.Ei ikinä.
Tämä tietenkin aina näin.
Kuin auringon nousu yhtä varmaa.
Vedetään stringit persvakoon ja tissit push uppeihin. Joo, ihan itseäni varten vaan. Joko ap on uskaltanut kysyä asiaa pillunnuolettajalta. Sun housuissasi en panisi naistasi ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
En halaisi tässä olla nyt mikään pahanilmanlintu, enkä teitenkään teidän tilannetta/suhteenöaatua yms voi miten kään tästä arvioidakaan. Omalle kohdin on sattunut vähän samansuuntaista ja juu kyllä taisi jutuja tapahtua.
Tyttöjen kanssa pidennetyn viikonlopun viettoon, kun itse olin työreissussa ulkomailla. Talvella lappiin rouvat, lähtiessään edellisenä iltana oli vielä karvat (vaikka usein vähän yllytin ne ajelemaan, mutta iana se ettei halua ja ei tunnu hyvälle ajatus, joten annon olla) Kun tulin kotiin ja vähän saunottiin, hän oli palannut jo myös, ei ollut karvan häivääkään missään.... kysyin asiasta ja vähän vältellen tuli jotain vastauksia, että tyttöjen kanssa keksittiin ajella ihan vaan huvin vuoksi.... Myöhemmin vähän itkuisena tuli se tunnustus, että oli huppelipäissään suostunut parturointiin jonkun miesporukan ollessa heidän kanssaan saunaomassa.... Sellasta voi sattua, jep
Huppelispäissään suostunut parturointiin. Kaikkea sinä uskot. Varmasti on parturoitu huppelissa, se osio on totta. Mitä muuta tehtiin sitä hän ei halua kertoa. On "parempi" tunnustaa katuvana ajelun kun paha sitä on kiistää.
Varmaan joka naisella ollut oma äijä. Saunottukin on. Uskotko todella, ettei mitään mennyt mihinkään koloon. Antoi miehen parturoida pimppaansa ja mies ei tietenkään yrittänyt mitään muuta. Mies alasti ajellun pimpan edessä ja mitään ei tapahdu.
Pettänyt on 100% varmuudella. Sitä sattuu, ehkä pääsette sen yli juttelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halaisi tässä olla nyt mikään pahanilmanlintu, enkä teitenkään teidän tilannetta/suhteenöaatua yms voi miten kään tästä arvioidakaan. Omalle kohdin on sattunut vähän samansuuntaista ja juu kyllä taisi jutuja tapahtua.
Tyttöjen kanssa pidennetyn viikonlopun viettoon, kun itse olin työreissussa ulkomailla. Talvella lappiin rouvat, lähtiessään edellisenä iltana oli vielä karvat (vaikka usein vähän yllytin ne ajelemaan, mutta iana se ettei halua ja ei tunnu hyvälle ajatus, joten annon olla) Kun tulin kotiin ja vähän saunottiin, hän oli palannut jo myös, ei ollut karvan häivääkään missään.... kysyin asiasta ja vähän vältellen tuli jotain vastauksia, että tyttöjen kanssa keksittiin ajella ihan vaan huvin vuoksi.... Myöhemmin vähän itkuisena tuli se tunnustus, että oli huppelipäissään suostunut parturointiin jonkun miesporukan ollessa heidän kanssaan saunaomassa.... Sellasta voi sattua, jep
Huppelispäissään suostunut parturointiin. Kaikkea sinä uskot. Varmasti on parturoitu huppelissa, se osio on totta. Mitä muuta tehtiin sitä hän ei halua kertoa. On "parempi" tunnustaa katuvana ajelun kun paha sitä on kiistää.
Varmaan joka naisella ollut oma äijä. Saunottukin on. Uskotko todella, ettei mitään mennyt mihinkään koloon. Antoi miehen parturoida pimppaansa ja mies ei tietenkään yrittänyt mitään muuta. Mies alasti ajellun pimpan edessä ja mitään ei tapahdu.
Jep. Toinen kerta on sitten aina ekaa kertaa helpompi. Siinäpä ap:lle hiukan mietittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Toinen kerta on sitten aina ekaa kertaa helpompi. Siinäpä ap:lle hiukan mietittävää.
Pettäminen on tapahtunut jo useasti. Ehkä ensimmäinen ajelu tyttöjen iltaan on ollut ihan vilpitön. Sitten sitä on jollekin miehelle vilautettu ja käytetty. Mies on kehunut rouvan ajellun pimpan taivaisiin ja rakas rouvasi tuntee itsensä halutuksi. Ehkä toinen mies jopa pyytää tai vaatii sitä.
Tämä ei ole naisten karvojen ajelua vastaan, ei. Siistinä nätimpi. Mutta jos rouvasi vaan tykkäsi olla commandona niin hän tekisi sitä muulloinkin kuin tyttöjen pettänisiltamissa. Nyt on kyse vain siitä kauanko toiminta on jo jatkunut ja onko tunteita pelissä vai pelkkä muun kuin kotiseksin himo.
No ap, mitä ajatuksia vastaukset nyt herättävät?
Vai tapahtuiko tämäkin vaan Porvoossa?
Jo siitä jo kumppanini menisi yksin viihteelle tulisi ero.
On täällä naurettavia nää jutut.
Vierailija kirjoitti:
Jo siitä jo kumppanini menisi yksin viihteelle tulisi ero.
On täällä naurettavia nää jutut.
Kyllä sun asenteesi on kuitenkin vielä hiukan naurettavampi.
Ap on yksi hyväuskoisimmista hölmöistä, mitä maa kantaa päällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on tapahtunut jo useasti. Ehkä ensimmäinen ajelu tyttöjen iltaan on ollut ihan vilpitön. Sitten sitä on jollekin miehelle vilautettu ja käytetty. Mies on kehunut rouvan ajellun pimpan taivaisiin ja rakas rouvasi tuntee itsensä halutuksi. Ehkä toinen mies jopa pyytää tai vaatii sitä.
Tämä ei ole naisten karvojen ajelua vastaan, ei. Siistinä nätimpi. Mutta jos rouvasi vaan tykkäsi olla commandona niin hän tekisi sitä muulloinkin kuin tyttöjen pettänisiltamissa. Nyt on kyse vain siitä kauanko toiminta on jo jatkunut ja onko tunteita pelissä vai pelkkä muun kuin kotiseksin himo.
Vaimoni ystävättäret ottivat valokuvan vaimostani ja parturista istumassa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo muutama aikaisempi kommentoinut, ei todellakaan meinaa pettämistä. Itse miehenä laitan itseni ns minttiin. Ajelen parran, siistin kainalokarvat yms enkä todellakaan ole menossa pettämään puolisoani. Haluan laittaa itseni kuntoon ja viettää iltaa itsevarmalla ja hyvällä fiiliksellä, en pettää.
Juuri näin! Tuo oman, itsevarman olemuksen pönkittäminen on ehkä se tärkein osa sitä rituaalia. Itsellä korostuu työreissuilla tämän tärkeys. Toki jos siviilibileetkin tiedossa, niin usein tulee laittauduttua paremmin. Ei sillä ole väliä lähteekö puoliso mukaan vai menenkö yksin.
Miksi pitää jatkuvasti käydä kavereiden kanssa viihteellä, jos on parisuhteessa. Miksei voi käydä yhdessä. En olisi naisen kanssa, joka jatkuvasti kävisi kavereiden kanssa viihteellä. Joku kerta vuodessa ihan ok. En ole juossut itsekään kavereiden kanssa viihteellä, kun arvostan puolisoni seuraa enemmän.
No miten sitten et tiedä ajeleeko vai eikö kumppanisi karvojaan jos käytte yhdessä saunassa :D rupeeko jutut menemään vähän mutkalle.