Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpykarvojen ajelu viihteelle lähtiessä

Vierailija
31.07.2023 |

Hei te parisuhteissa elävät!

Onko teillä tapana ajella häpykarvat aina, kun lähdette ilman puolisoanne viihteelle?
Olen itse ihmetellyt tätä tapaa omalla puolisollani. Joskus asiasta mainitsin ja sain selityksen, että jos kaveriporukalla saunotaan, pitää näyttää siistiltä. Sama meininki kuitenkin näyttää olevan aina, oli tiedossa saunomista tai ei.
Jos ajelet karvasi, mikä siihen on syynä?

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä on mainittu, että jatkuvasti joku kävisi viihteellä kavereiden kanssa? Ei kait se baarikertojen frekvenssi aloituksesta selvinnyt? 

Vierailija
62/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä "pettäjistä" aina leivotaan joku sankari tai parempi osapuoli yms.

Miettikääpä asiaa silleen että PETETTY on tässä asiassa AINA SE VOITTAJA. Ihan joka saralla.

Hänen ei tarvitse hävetä tekoaa, Hänen ei tarvitse jutella omantunnon kanssa, Hänellä ei mene vakaanparisuhteen status, hänellä on enemmän kuuluisaa markkina-arvoa. 

Pettäjällä ei ole noista mitään. Ei edes vanhana. Se on ihan sama miksi sen on tehnyt, mitä on ajatellut , miksi niin pääsi tapahtumaan ja minkäkin vuoksi. Se on ihan sama miten sitä yrittää puolustaa. Nainen on jakorasia ja mies penisluukku jos näin ollakseen.

Miksikö sitten parisuhteissa ja esim naimissa olevilla pariskunnilla on jopa vieraita lapsia?. Suomi on niin kiero maa. 99% tekee paskaa tilanteen sallien. Jokainen pystyy siihen tarvittaessa. 

Mutta se 1% ketkä ei niin toimi. Heillä on selkärankaa, heillä on tietyt periaatteet. Mistä ei luisteta ei niin missään tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, joko asiasta on puhuttu posliinin kanssa?

Vierailija
64/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella miten yleistä nykyisinkin on tuo touhu että ollaan ja kuksitaan vähän jokainen jokaista 2 jalalla liikkuvaa.

Pitäähän nyt naisella vähintään kymppikerho ympärillä pyöriä (jollain se on pönkitettävä) itse tuntoa. Miehillä sama ketkä niin toimii luulee olevansa panomies. Vaikkei ole ei palomies ei panomies. Vaan penis jonka kaikki voi ottaa haltuun.

Toisille elin on niin pyhä asia ettei sitä edes suostuta vaikiokumppanille heti näyttämään antautumaan. yms. Näille nostan hattua.

Se kertoo paljon ihmisestä jos on meinaa heti housut nilkoissa. Turha sanoa että seksiähän se vain on?. Kyseessä on intiimein asia mitä kaksi tai tarvittaessa vaikka 20 voi tehdä toisilleen.

Onneksi tietyn iän ylittäneissä alkaa vähenemään. Näin se vain menee.

Vierailija
65/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna miehenä voin sanoa, että vieraissa naisissa olisi ollut helppo käydä. Monen monta naista on houkutellut tietäen että olen ollut varatttu. Mitä pidempään parisuhde on kestänyt sitä vaikeampi ollut vastustaa toisen pillun himoa. Kun on ollut vuosikymmeniä yhdessä niin välillä ihan riipivät halut. Onneksi kotona ollut aina tarpeeksi seksiä ja halukas vaimo. Muuten en olisi taannut, että olisin kestänyt paineet. Nyt on onneksi setämiehenä alkanut jo helpottaa, vaikka koko ajan panettaakin.

Vierailija
66/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä karvojen ajelusta tai alusvaatteista, mutta kun naiseni menee muussa seurassa ulos kuin minun kanssani, meikki on aina huomattavasti tummempi, pitkävartisemmat kengät tai saappaat, nahkahuosut.

Kun menen ulos naiseni kanssa meikki on hillitympi, samoin koko kokonaisuus on selkeästi kiltimpi.

Joskus pyysin ihan erikseen, että laittaa nyt itsensä "hotiksi", mutta silti meikki ja vaatetus jäivät pari pykälää kiltimmäksi.

Vähän jäänyt mielikuva, että on pukeuduttu muuta varten.

Vierailija
67/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä karvojen ajelusta tai alusvaatteista, mutta kun naiseni menee muussa seurassa ulos kuin minun kanssani, meikki on aina huomattavasti tummempi, pitkävartisemmat kengät tai saappaat, nahkahuosut.

Kun menen ulos naiseni kanssa meikki on hillitympi, samoin koko kokonaisuus on selkeästi kiltimpi.

Joskus pyysin ihan erikseen, että laittaa nyt itsensä "hotiksi", mutta silti meikki ja vaatetus jäivät pari pykälää kiltimmäksi.

Vähän jäänyt mielikuva, että on pukeuduttu muuta varten.

Noin on lähes jokaisessa parisuhteessa.... Itse katselin kun rouva pynttäytyi oikeen viimesen päälle johonkin työgaalailtaan, piti opikein ostaa jotain seksikästä sinne. Niin hottina olen hänet nähnyt viimeksi 'en edes muista aikakaudella'

Sitten kun mentiin yhdessä vähän vast juhlaan, niin oli sellasta puolikilttiä ja meikki ei ollut yhtä voimakas, kampaajallakaan ei tarvinnut käydä vs tuo gaala... Sellasta se 'itseäni varten mä vaan näitä laitan' jutut

Vierailija
68/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on pukeuduttu muuta varten se muutama on kahdella jalalla seisova penikseksi kutsuttu kapine ;).

Voin naisena sanoa että se syy siihen meikkaamiseen/pukeutumiseen on se että me naiset haluamme huomiota, ja tilanteen niin sallien saatamme lähteä jonkun mukaan ja seksi yleensä on kuvioissa.

Mitä sitten. Olisi aika tylsää jos elämässä pitäisi vain "önöttää kotona, siivota, hengailla lasten kanssa" yms. 

Siihen on pakko siis pakottava tarve saada aina väliin muutakin. Ja sitä saa pukeutumalla/meikkaamalla.

N33

Vierailija
69/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on pukeuduttu muuta varten se muutama on kahdella jalalla seisova penikseksi kutsuttu kapine ;).

Voin naisena sanoa että se syy siihen meikkaamiseen/pukeutumiseen on se että me naiset haluamme huomiota, ja tilanteen niin sallien saatamme lähteä jonkun mukaan ja seksi yleensä on kuvioissa.

Mitä sitten. Olisi aika tylsää jos elämässä pitäisi vain "önöttää kotona, siivota, hengailla lasten kanssa" yms. 

Siihen on pakko siis pakottava tarve saada aina väliin muutakin. Ja sitä saa pukeutumalla/meikkaamalla.

N33

Naurettaa sellainen mies kuka tuollaista naista katsoo.Ei parisuhteessa yksin viihteelle mennä.Mikäli menee elämä parisuhde ole kunnossa.

Vierailija
70/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessakin pitää olla sitä "omaa" aikaa. 

Se on jokaisen oma valinta mitä silloin tekee.

N33

Vierailija
71/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessakin pitää olla sitä "omaa" aikaa. 

Se on jokaisen oma valinta mitä silloin tekee.

N33

En ikinä hyväksyisi vaimoni viihteellä käyntiä yksin.Samantien ero.Oma aika on lenkkeilyä tai muuta fiksua.

Vierailija
72/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin on miehissäkin, on myös naisissa niitä pahatyttö kilttityttö henkilöitä. Puolisoni valitsi ei niin kiltin kestäköön seuraukset.

Ja jos mies on käytännössä munaton ja täysin saamaton. Niin silläkö olisi yksinoikeus nauttia minusta?. No way, and no hard feelings. Hän ei toki sellainen aina ole ollut, mutta hän on muuttunut.

N33

Vierailija
73/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä me miehetkin osataan se baarista ei kotiin tullakaan touhu. Ihme että on edes yksi nainen joka sanoo sen suoraan, mutta tuo n33 ei ole ainoa mutta ei yleinenkään. Veikkaan että edustaa kuitenkin alle 10% suom.naisista.

Tuo on kyllä esimerkillinen kuva kun ei älytä erota. Pitää niinku kyliä pitkin kulkea ennen sitä. Miehelle muuta sitten kotona. Mutta niinhän se monesti meneekin. Varsinkin jos mies on se taloudellisen hyvän olon lähde.

Itse en ole koskaan pettänyt tai hairahtanut eikä ole tullut mieleenikään. Koska miksi menisin kenenkään kanssa yhteen jos pettäisin häntä?. Miksi edes aloittaisin seurustelun jos tietäisin että saattaisin pettää?. Kyllä ihmisen kannattaa itse olla VARMA omasta seksuaalisuudesta ja siitä onko varmasti kykenevä parisuhteeseen. Näin se ei kuitenkaan aina mene.

Baarissa näkee usein juuri varattuja naisia, mitkä vetää silmäpeliä flirttailee avoimesti , Ei pistä vastaan jos joku läpsii pepulle yms. 

Siksi he eivät mene yhdessä baariin.

Mullekkin aikanaan sanoi eräs puolison kaveri tai se ehdotti puolisolle että lähtevät bailaamaan yhdessä jonnekkin. Ystävä sinkku vieläkin. 

Minä sanoin puolisolle että jos haluat jonnekkin bailaamaan sinkku ystäväsi kanssa, niin ilmiselvästi olen väärä henkilö sinulle. Ei lähtenyt nytkin vierellä on.

KAIKISTA HUTSUIMMAT naisethan sanoo meitä tälläisiä miehiä KUULEMMA OLEMME määrääjiä / elämän estäjiä yms kun ei haluta päästää muijaa baariin ilman miestään. Ajatelkaapa itse NAISET ? Järjellä. Miksi miehen pitäisi naisensa päästää sinkkukavereiden kesken baariin erittäin huoliteltuna menemään jos hän on parisuhteessa ja esim lapsia?. Onko jotenkin ihme jos mies antaa siinä vaiheessa vaihtoehdot. Joko tai?

Vierailija
74/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin on miehissäkin, on myös naisissa niitä pahatyttö kilttityttö henkilöitä. Puolisoni valitsi ei niin kiltin kestäköön seuraukset.

Ja jos mies on käytännössä munaton ja täysin saamaton. Niin silläkö olisi yksinoikeus nauttia minusta?. No way, and no hard feelings. Hän ei toki sellainen aina ole ollut, mutta hän on muuttunut.

N33

Onneksi kotona ei ole tollasta l..kaa. Tosin aika lapsi vielä olet.

Vierailija
75/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka päästää naisensa laiteltuna baariin hyväksyy pettämisen ja on ok sen kanssa. 

Mies joka ei halua päästää naistaan yksin  baariin ON KIINNIIPITÄJÄ/ESTÄJÄ SUN MUUTA mitä ne naiset nyt aina keksii suustaan.

Olen jutellut näistä BAARINAISISTA usean erillaisen kanssa. Eräs nainen sanoi että se on ihan ok että käy yksin yms mutta mieluiten oman miehen kanssa. Eräs sanoi että pitääkö miehen sinne baariinkin ängetä mukana. (tuo kertoo jo kaiken). Eräs sanoi että ei baariin voi mennä vaikka vuoronperään yms.

Minä taas olen sitä mieltä että jos SINNE BAARIIN pitää edes mennä kun suhteessa. Niin silloin ei ole kaikki hyvin tai on alkoholisoitunut pariskunta.

Vierailija
76/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen missä mies jäi olikohan peräti kaksi päivää ollut yksin kotona muija ties missä.

Lopulta tuli , oli kuulemma täydessä krapulassa. Yms 

Olivat illalla sit sängyssä maanneet , mies oli ehdottanut seksiä ja huomasi että nainen on ihan auki vielä. 

Ja tuoksu oli kuulemma ollut.

Tuskin sormista johtunut 

Eivät seurustele enää. Enkä ihmettele.

Vierailija
77/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka päästää naisensa laiteltuna baariin hyväksyy pettämisen ja on ok sen kanssa. 

Mies joka ei halua päästää naistaan yksin  baariin ON KIINNIIPITÄJÄ/ESTÄJÄ SUN MUUTA mitä ne naiset nyt aina keksii suustaan.

Olen jutellut näistä BAARINAISISTA usean erillaisen kanssa. Eräs nainen sanoi että se on ihan ok että käy yksin yms mutta mieluiten oman miehen kanssa. Eräs sanoi että pitääkö miehen sinne baariinkin ängetä mukana. (tuo kertoo jo kaiken). Eräs sanoi että ei baariin voi mennä vaikka vuoronperään yms.

Minä taas olen sitä mieltä että jos SINNE BAARIIN pitää edes mennä kun suhteessa. Niin silloin ei ole kaikki hyvin tai on alkoholisoitunut pariskunta.

Niin just, eli nainen on miehen omaisuutta ja kukaan ei baarissa käy muuten kuin seksiä hakemassa. Melko ahdasmielisiä olette molemmat. Saako parisuhteessa ollessa olla edes kavereita tai ystäviä, vai pitääkö kaikki muut panna syrjään?

Minä ainakin luotan ja olen aina luottanut puolisoon, että jos hän joskus haluaa johonkin mennä kavereiden kansssa, niin kannustan häntä. Ja sama toisinpäin. Tosin näin keski-iässä, lapsiperheessä ja reilusti yli 20 vuoden parisuhteessa kumpikaan ei kovin usein edes halua viihteelle mennä ja kahdestaankin ollaan mieluummin kotona tai mökillä kuin baarissa. Yhdessä kavereita nähdään mieluummin kyläilemällä tai jossain aktiviteetissa kuin baarissa.

Vierailija
78/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just, eli nainen on miehen omaisuutta ja kukaan ei baarissa käy muuten kuin seksiä hakemassa. Melko ahdasmielisiä olette molemmat. Saako parisuhteessa ollessa olla edes kavereita tai ystäviä, vai pitääkö kaikki muut panna syrjään?

Minä ainakin luotan ja olen aina luottanut puolisoon, että jos hän joskus haluaa johonkin mennä kavereiden kansssa, niin kannustan häntä. Ja sama toisinpäin. Tosin näin keski-iässä, lapsiperheessä ja reilusti yli 20 vuoden parisuhteessa kumpikaan ei kovin usein edes halua viihteelle mennä ja kahdestaankin ollaan mieluummin kotona tai mökillä kuin baarissa. Yhdessä kavereita nähdään mieluummin kyläilemällä tai jossain aktiviteetissa kuin baarissa.

Mitenkähän tämä  voimantumisavaus liittyy tuohon ap:n pohdintaan ? Go figure....

Vierailija
79/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tämä  voimantumisavaus liittyy tuohon ap:n pohdintaan ? Go figure....

Lähinnä nyt kirjoitin sen kommenttina noihin ylempiin mielipiteisiin "naisen päästämisestä baariin" ja siitä, tarviiko parisuhteessa ollessa edes käydä baarissa. Nämähän sisältävät oletuksen siitä että baarissa vain haetaan seuraa ja petetään sekä siitä että erityisestu mies omistaa naisen ja nainen pettää, jos ei valvota. Tällainen parisuhde ei minusta kuulosta kovin onnelliselta, jos luottamus on nolla.

Vierailija
80/133 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaa varmuudeksi, jos tulee tilaisuus pettää. Tai on jopa salarakas nyt jo. Tiedän tällaisia kavereita. Ei sitä tyttökavereiden takia tehdä. Ei todellakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi