Häpykarvojen ajelu viihteelle lähtiessä
Hei te parisuhteissa elävät!
Onko teillä tapana ajella häpykarvat aina, kun lähdette ilman puolisoanne viihteelle?
Olen itse ihmetellyt tätä tapaa omalla puolisollani. Joskus asiasta mainitsin ja sain selityksen, että jos kaveriporukalla saunotaan, pitää näyttää siistiltä. Sama meininki kuitenkin näyttää olevan aina, oli tiedossa saunomista tai ei.
Jos ajelet karvasi, mikä siihen on syynä?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halaisi tässä olla nyt mikään pahanilmanlintu, enkä teitenkään teidän tilannetta/suhteenöaatua yms voi miten kään tästä arvioidakaan. Omalle kohdin on sattunut vähän samansuuntaista ja juu kyllä taisi jutuja tapahtua.
Tyttöjen kanssa pidennetyn viikonlopun viettoon, kun itse olin työreissussa ulkomailla. Talvella lappiin rouvat, lähtiessään edellisenä iltana oli vielä karvat (vaikka usein vähän yllytin ne ajelemaan, mutta iana se ettei halua ja ei tunnu hyvälle ajatus, joten annon olla) Kun tulin kotiin ja vähän saunottiin, hän oli palannut jo myös, ei ollut karvan häivääkään missään.... kysyin asiasta ja vähän vältellen tuli jotain vastauksia, että tyttöjen kanssa keksittiin ajella ihan vaan huvin vuoksi.... Myöhemmin vähän itkuisena tuli se tunnustus, että oli huppelipäissään suostunut parturointiin jonkun miesporukan ollessa heidän kanssaan saunaomassa.... Sellasta voi sattua, jep
Huppelispäissään suostunut parturointiin. Kaikkea sinä uskot. Varmasti on parturoitu huppelissa, se osio on totta. Mitä muuta tehtiin sitä hän ei halua kertoa. On "parempi" tunnustaa katuvana ajelun kun paha sitä on kiistää.
Varmaan joka naisella ollut oma äijä. Saunottukin on. Uskotko todella, ettei mitään mennyt mihinkään koloon. Antoi miehen parturoida pimppaansa ja mies ei tietenkään yrittänyt mitään muuta. Mies alasti ajellun pimpan edessä ja mitään ei tapahdu.
Pettänyt on 100% varmuudella. Sitä sattuu, ehkä pääsette sen yli juttelemalla.
Jep. Toinen kerta on sitten aina ekaa kertaa helpompi. Siinäpä ap:lle hiukan mietittävää.
Pettäminen on tapahtunut jo useasti. Ehkä ensimmäinen ajelu tyttöjen iltaan on ollut ihan vilpitön. Sitten sitä on jollekin miehelle vilautettu ja käytetty. Mies on kehunut rouvan ajellun pimpan taivaisiin ja rakas rouvasi tuntee itsensä halutuksi. Ehkä toinen mies jopa pyytää tai vaatii sitä.
Tämä ei ole naisten karvojen ajelua vastaan, ei. Siistinä nätimpi. Mutta jos rouvasi vaan tykkäsi olla commandona niin hän tekisi sitä muulloinkin kuin tyttöjen pettänisiltamissa. Nyt on kyse vain siitä kauanko toiminta on jo jatkunut ja onko tunteita pelissä vai pelkkä muun kuin kotiseksin himo.
Vaimoni ystävättäret ottivat valokuvan vaimostani ja parturista istumassa sohvalla.
Ottivatko ystävät myös valokuvia mitä tapahtui parturointiin jälkeen ? Tai koko yö ? Vaimosi ei yhtään kiihottunut kun mies ajeli hänet ?
Älä viitsi, aivan sata varmasti on myös nautu.
Yleisin vastaus pettäjiltä ikinä on "olet vain sairaan mustasukkainen". Taitaa olla tuosta sanomasta pettämisen yhteydessä ihan "palstatutkimuksia". Niin moni pettäjä sanoo samat sanat =D
Minä näin kaksi valokuvaa, joita oletan otetuksi parturoinnin jälkeen. Molemmat kuvat on käsitelty niin, ettei henkilöllisyyttä voi varmuudella tunnistaa. Toisessa kuvassa vaimoni imee parturin kullia. Toinen kuvaa on otettu lomamökin ovenraosta. Vaimoni molemmat kädet ovat parturin kullissa, mikä töröttää pystyssä. Kondomia ei näy mailla halmeillakaan. Parturin käsi on parin sentin päässä vaimoni parturoidusta pillusta. Mutta mitään en voi todistaa.
Entäpä sellainen...käännän siis kysymyksen toisinpäin: Mitä ajattelette, kun rouva tulee tyttöjen viikonlopun vietosta ja alkuviikosta näkyykin sileäksi ajeltu pimppa? Lähtiessä oli siistitty tupsu ja kotiin tullessa täysin sileä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap, mitä ajatuksia vastaukset nyt herättävät?
Vai tapahtuiko tämäkin vaan Porvoossa?
Ei tapahtunut Porvoossa. Tänne olikin tullut aika paljon lisää vastauksia reilun vuorokauden aikana. Ajatuksia on todella herännyt ja olen iloinen, että näin moni on ottanut osaa keskusteluun.
Aloituksessani en maininnut kumpaa sukupuolta puolisoni on. On hyvä, että mielipiteitä on tullut sekä nais- että miesnäkökulmasta. Valitettavasti kallistun ajattelemaan, että jotain kummaa tässä touhussa on.
Tulenko asiassa viisaammaksi ottamalla sen puheeksi onkin sitten eri juttu. Luultavasti samat selitykset kuulen kuin viimeksi ja leimaannun sairaalloisen mustasukkaiseksi toisen karvoja kytätessäni...Vaikutat sen verran symppikseltä kaverilta, että kerron sinulle naisena yhden tapahtuman.
Minä ja kolme ystävätärtäni olimme vastaavassa tilanteessa. Mökki oli vuokrattu ja kaikki naiset olivat tälläytyneet parhainpiinsa. Matkalla juttelimme mitä mieltä miehemme ovat tästä. Kolme neljästä oli kertonut miehelleen osapuilleen totta ja ainostaan yksi ei ollut kertonut miehelleen retkestä. Hänen miehensä oli reissutyömies, eikä hän ollut kotona naisen lähtiessä.
Siman nauttiminen alkoi jo matkalla ja meno oli jo silloin aika villi. Tänä viikonloppuna mammat repäisee ja estot pois. Korkkarit kattoon kirjaimellisesti.
Loma / hiihtokeskuksessa omassa mökissä siiderin ja viinin nautinta yltyi. Tanssimme provosoivasti toisemme nähden wuhuu huutojen säestyksellä. Samoihin aikoihin teimme kaikki sopimuksen keskenämme, että tapahtui tänä viikonloppuna mitä ikinä hyvänsä niin se jää tähän mökkiin. Asiaan ei palata, eikä kukaan avaudu miehelleen. Siinä oli kaikkien mammojen etu kyseessä. Kädet päällekkäin vannoimme.
Se ilta ja varsinkin seuraava eli lauantai oli aika pahuksen villiä menoa. Neljästä kolmella oli sinä aikana enemmän kuin yksi mies. Yhtä meistä vähän jännitti, eikä hän osallistunut ensimmäisenä iltana pakkanaaleihin kuin katsojana. Toisena iltana tämä ujo tyttö antoi palaa täysillä. Saimme kaikki seurata kun joku mies pani häntä keittiön pöydällä.
Sunnuntaina herättyämme olimme yhä hiprakassa ja kotiin oli tehtävä lähtöä. Kotimatkalla kaikkien päät alkoivat selvitä ja aika hiljaiseksi meni. Viimein yksi meistä avasi suunsa ja sanoi, että kai meidän lupaus pitää. Kiukaan ei kerro miehelleen, sillä muuten kaikki palaa. Ei mitään omatunnon tuskia, kerran sitä vaan eletään. Sekä tässä oli muidenkin liitto oli kyseessä.
Yksikään meistä ei silti suostunut katumaan tekojamme, vaan puheensorina avautui taas. Rennon riettaasti muistelimme mitä kukakin touhusi ja teimme hyväsiskosopimuksen. Tämä sopimus kattaa sen, että jokainen nainen tukee toistamaan. Lupasimme pyhästi antaa toisillemme alibin. Kukaan meistä ei siis pettänyt. Kaikkien poskia kyllä kuumotti ihan selkeästi, sillä monenmoisia näin ja niin näki kaikki muutkin. Eikä niissä monenmoisissa kellään koskaan ollut kumia, kuka nyt mitäkin ehkäisyä käytti jos käytti.
SkiMom
Voit varmaan kertoa naisten etunimet? Kun useat naiset jakavat lomamökin ja miesryhmä naapurimökistä tulee vieraisille, on luonnollista, että se johtaa ryhmäseksiin, kun simaakin on naitittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen baarista pokatun miehen on mukavampi antaa kielihoitoa, kun on siistit paikat.
Kannattaisi opetella kielitaitoa, ettei vaimon tarvi muualta osaavia hakea. Mun mies ei suostu ollenkaan nuolemaan, joten haen sen nautinnon muualta. Onneksi on innokkaita miehiä, joilla ei ole rajoitteita.Mikset vaihda miestä???
Seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Minulle merkitsee myös taito keskustella ja olla ns. samalla aaltopituudella. Hän on lasteni isä ja hyvä vanhempi, erittäin taitava remontoimaan ja laittamaan ruokaa. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja hän on hyvässä ammatissa ja tulotaso erittäin hyvä, tosin tulen itsekin omillani toimeen.
Tuo kielitaidottomuus tai haluttomuus sitä antaa on vain pieni särö liitossamme, jonka onneksi pystyn itse paikkaamaan.Harmillista kuulla, ettet kestä noin hyvältä mieheltä yhtä pientä puutetta ilman pettämistä. 😞
Siis se, ettei mies nuole, on sinusta pieni ouute? Eh.... Se ei todellakaan ole pieni puute ettei tyydytä kumppaninsa seks. tarpeita.
Vielä nynypäivänäkin naisen oletetaan uhraavan oma seksuaalisuutensa miehen ja perheen takia. Naisen seksuaalisuus ei koskaan saisi olla häntä varten vaan miehen tarve tulee ensin. Sitten kun joku nainen uskaltaa laittaa oman seksuaalisuutensa etusijalle, häntä syyllistetään kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä karvojen ajelusta tai alusvaatteista, mutta kun naiseni menee muussa seurassa ulos kuin minun kanssani, meikki on aina huomattavasti tummempi, pitkävartisemmat kengät tai saappaat, nahkahuosut.
Kun menen ulos naiseni kanssa meikki on hillitympi, samoin koko kokonaisuus on selkeästi kiltimpi.
Joskus pyysin ihan erikseen, että laittaa nyt itsensä "hotiksi", mutta silti meikki ja vaatetus jäivät pari pykälää kiltimmäksi.Vähän jäänyt mielikuva, että on pukeuduttu muuta varten.
Noin on lähes jokaisessa parisuhteessa.... Itse katselin kun rouva pynttäytyi oikeen viimesen päälle johonkin työgaalailtaan, piti opikein ostaa jotain seksikästä sinne. Niin hottina olen hänet nähnyt viimeksi 'en edes muista aikakaudella'
Sitten kun mentiin yhdessä vähän vast juhlaan, niin oli sellasta puolikilttiä ja meikki ei ollut yhtä voimakas, kampaajallakaan ei tarvinnut käydä vs tuo gaala... Sellasta se 'itseäni varten mä vaan näitä laitan' jutut
Tämä on niin totta ja vauvanaiset komppaavat tätä. Jos on joku juhla kavereiden kanssa, vaikka olisikin sekasaunat ja muut niin ei nainen silloin sheivaa poslariksi ja tällää. Yksin mennessä on kaula-aukkoa ja tiukkia asuja + todella upea vahva meikki. Osaavatko kanssakeskustelijat oikeasti vastata tähän. Lähinnä itseään varten pukeutuvilta kysyn, koska tässähän tuli ristiriita.
Naiset, varsinkin vauvanaiset, rivissä puolustelevat. Myöntäisivät että puoliso on turhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen baarista pokatun miehen on mukavampi antaa kielihoitoa, kun on siistit paikat.
Kannattaisi opetella kielitaitoa, ettei vaimon tarvi muualta osaavia hakea. Mun mies ei suostu ollenkaan nuolemaan, joten haen sen nautinnon muualta. Onneksi on innokkaita miehiä, joilla ei ole rajoitteita.Mikset vaihda miestä???
Seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Minulle merkitsee myös taito keskustella ja olla ns. samalla aaltopituudella. Hän on lasteni isä ja hyvä vanhempi, erittäin taitava remontoimaan ja laittamaan ruokaa. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja hän on hyvässä ammatissa ja tulotaso erittäin hyvä, tosin tulen itsekin omillani toimeen.
Tuo kielitaidottomuus tai haluttomuus sitä antaa on vain pieni särö liitossamme, jonka onneksi pystyn itse paikkaamaan.Harmillista kuulla, ettet kestä noin hyvältä mieheltä yhtä pientä puutetta ilman pettämistä. 😞
Siis se, ettei mies nuole, on sinusta pieni ouute? Eh.... Se ei todellakaan ole pieni puute ettei tyydytä kumppaninsa seks. tarpeita.
Naiset ovat erilaisia. Oma vaimo ei halua että häntä nuollaan, kun pitää ällöttävänä ajatusta siitä että joku nuolee naisen alapäätä. Hän saa orgasminsa ihan vaan panemalla tai itsetyydyttämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä nynypäivänäkin naisen oletetaan uhraavan oma seksuaalisuutensa miehen ja perheen takia. Naisen seksuaalisuus ei koskaan saisi olla häntä varten vaan miehen tarve tulee ensin. Sitten kun joku nainen uskaltaa laittaa oman seksuaalisuutensa etusijalle, häntä syyllistetään kaikin tavoin.
Onneksi löysin heti nuorena naisen joka asetti oman seksuaalisuuden etusijalle tai ainakin yhtä tärkeäksi kuin minun. Taitaa enemmän olla naisen itsetunnosta kiinni kuin peritystä oletetusta ominaisuudesta. Jos vanhoja kansanlauluja on uskominen niin kyllä ennen vanhaankin naiset pitivät puolensa omastakin nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat erilaisia. Oma vaimo ei halua että häntä nuollaan, kun pitää ällöttävänä ajatusta siitä että joku nuolee naisen alapäätä. Hän saa orgasminsa ihan vaan panemalla tai itsetyydyttämällä.
Aivan, mutta jos pettää suuseksin takia, niin kyllä se silloin on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halaisi tässä olla nyt mikään pahanilmanlintu, enkä teitenkään teidän tilannetta/suhteenöaatua yms voi miten kään tästä arvioidakaan. Omalle kohdin on sattunut vähän samansuuntaista ja juu kyllä taisi jutuja tapahtua.
Tyttöjen kanssa pidennetyn viikonlopun viettoon, kun itse olin työreissussa ulkomailla. Talvella lappiin rouvat, lähtiessään edellisenä iltana oli vielä karvat (vaikka usein vähän yllytin ne ajelemaan, mutta iana se ettei halua ja ei tunnu hyvälle ajatus, joten annon olla) Kun tulin kotiin ja vähän saunottiin, hän oli palannut jo myös, ei ollut karvan häivääkään missään.... kysyin asiasta ja vähän vältellen tuli jotain vastauksia, että tyttöjen kanssa keksittiin ajella ihan vaan huvin vuoksi.... Myöhemmin vähän itkuisena tuli se tunnustus, että oli huppelipäissään suostunut parturointiin jonkun miesporukan ollessa heidän kanssaan saunaomassa.... Sellasta voi sattua, jep
Huppelispäissään suostunut parturointiin. Kaikkea sinä uskot. Varmasti on parturoitu huppelissa, se osio on totta. Mitä muuta tehtiin sitä hän ei halua kertoa. On "parempi" tunnustaa katuvana ajelun kun paha sitä on kiistää.
Varmaan joka naisella ollut oma äijä. Saunottukin on. Uskotko todella, ettei mitään mennyt mihinkään koloon. Antoi miehen parturoida pimppaansa ja mies ei tietenkään yrittänyt mitään muuta. Mies alasti ajellun pimpan edessä ja mitään ei tapahdu.
Pettänyt on 100% varmuudella. Sitä sattuu, ehkä pääsette sen yli juttelemalla.
Jep. Toinen kerta on sitten aina ekaa kertaa helpompi. Siinäpä ap:lle hiukan mietittävää.
Pettäminen on tapahtunut jo useasti. Ehkä ensimmäinen ajelu tyttöjen iltaan on ollut ihan vilpitön. Sitten sitä on jollekin miehelle vilautettu ja käytetty. Mies on kehunut rouvan ajellun pimpan taivaisiin ja rakas rouvasi tuntee itsensä halutuksi. Ehkä toinen mies jopa pyytää tai vaatii sitä.
Tämä ei ole naisten karvojen ajelua vastaan, ei. Siistinä nätimpi. Mutta jos rouvasi vaan tykkäsi olla commandona niin hän tekisi sitä muulloinkin kuin tyttöjen pettänisiltamissa. Nyt on kyse vain siitä kauanko toiminta on jo jatkunut ja onko tunteita pelissä vai pelkkä muun kuin kotiseksin himo.
Vaimoni ystävättäret ottivat valokuvan vaimostani ja parturista istumassa sohvalla.
Ottivatko ystävät myös valokuvia mitä tapahtui parturointiin jälkeen ? Tai koko yö ? Vaimosi ei yhtään kiihottunut kun mies ajeli hänet ?
Älä viitsi, aivan sata varmasti on myös nautu.
Yleisin vastaus pettäjiltä ikinä on "olet vain sairaan mustasukkainen". Taitaa olla tuosta sanomasta pettämisen yhteydessä ihan "palstatutkimuksia". Niin moni pettäjä sanoo samat sanat =D
Minä näin kaksi valokuvaa, joita oletan otetuksi parturoinnin jälkeen. Molemmat kuvat on käsitelty niin, ettei henkilöllisyyttä voi varmuudella tunnistaa. Toisessa kuvassa vaimoni imee parturin kullia. Toinen kuvaa on otettu lomamökin ovenraosta. Vaimoni molemmat kädet ovat parturin kullissa, mikä töröttää pystyssä. Kondomia ei näy mailla halmeillakaan. Parturin käsi on parin sentin päässä vaimoni parturoidusta pillusta. Mutta mitään en voi todistaa.
å
Ääh, joko toinen vastaa toisen puolesta tai aisurifantasia. 99% :lle muista pareista olisi avioero lähellä tai varma, jos vaimolla olisi vieras kalu suussa. Tylsää....
Meillä mieheni aina parturoi mut kun olen lähdössä tyttöjen kans viihteelle.
Kolme kertaa olen tullut täysin posliinina kotiin vaikka oli lähtiessä pieni kolmio viivan päällä .
Mies tietää siitä millainen on ollut juhlat,ja olen kertonut jos on pyytänyt .
Ei siinä mitään ihmeellisyyttä ole.
Joko ap on selvittänyt ongelman vai vielä lapasena itseksesi mietiskelet?
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa. Aisurifantasia miehellä. Tahtoo vaimonsa yleiseksi panopuuksi ja vielä kiihottuu siitä.
Sillä jos tuo
Näin kuvan missä vaimo imee parturoijan kullia, ei ollut Provo joltain toiselta. Kaikki normaalit miehet olisi jo lähteneet, tai ainakin riita olisi valtava.
Koska jos suurimman osan miehistä vaimo edes näyttäisi pilluaan muille miehille, saati antaisi koskea siihen riittäisi pettämiseen täysin. Vaikkei muuta kuin parturointi olisi tapahtunut, mitä se ei ole naitu on, mikäli AP on aito postaus eikä Provo. Ei tarvitsisi kysellä mitä on tapahtunut, jos vaimo istuu pillu paljaana toisen miehen vieressä, joka on ajellut vaimon tussun paljaaksi.
Tietysti AP on voinut olla ihan aito. Mutta aika lapanen mies todella olisi, jos ei edes puhuisi siitä vaimonsa kanssa. Ylikävelijä naisesta on todella tullut. Hän on ottanut oikeudekseen jakaa alapäätään muille kyselemättä miltä miehestään tuntuu.
Olisi ehkä kannattanut tehdä kuten joku huomautti. Jos aiot pettää niin ajele alapääsi säännöllisesti, äläkä vain ennen tyttöjen iltaa.
Taidamme todennäköisesti "sääliä" aisuria tai provokaattoria. Kaveri saa näin kikkelinsä kovaksi. Turha odottaa mitään aitoa vastausta.
Ennen kuin kaikki naiset kiihtyy, että saahan sitä näyttää toisille. Olen vähän eri linjoilla sama onko tarjoaja nainen vai mies. Kyllä jos antaa ajella pimppaansa tai munansa vastakkaisella sukupuolella edes jatkoilla, niin on siinä ainakin oltu valmiita tekemään muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa. Aisurifantasia miehellä. Tahtoo vaimonsa yleiseksi panopuuksi ja vielä kiihottuu siitä.
Sillä jos tuo
Näin kuvan missä vaimo imee parturoijan kullia, ei ollut Provo joltain toiselta. Kaikki normaalit miehet olisi jo lähteneet, tai ainakin riita olisi valtava.
Koska jos suurimman osan miehistä vaimo edes näyttäisi pilluaan muille miehille, saati antaisi koskea siihen riittäisi pettämiseen täysin. Vaikkei muuta kuin parturointi olisi tapahtunut, mitä se ei ole naitu on, mikäli AP on aito postaus eikä Provo. Ei tarvitsisi kysellä mitä on tapahtunut, jos vaimo istuu pillu paljaana toisen miehen vieressä, joka on ajellut vaimon tussun paljaaksi.
Tietysti AP on voinut olla ihan aito. Mutta aika lapanen mies todella olisi, jos ei edes puhuisi siitä vaimonsa kanssa. Ylikävelijä naisesta on todella tullut. Hän on ottanut oikeudekseen jakaa alapäätään muille kyselemättä miltä miehestään tuntuu.
Olisi ehkä kannattanut tehdä kuten joku huomautti. Jos aiot pettää niin ajele alapääsi säännöllisesti, äläkä vain ennen tyttöjen iltaa.
Taidamme todennäköisesti "sääliä" aisuria tai provokaattoria. Kaveri saa näin kikkelinsä kovaksi. Turha odottaa mitään aitoa vastausta.
Ennen kuin kaikki naiset kiihtyy, että saahan sitä näyttää toisille. Olen vähän eri linjoilla sama onko tarjoaja nainen vai mies. Kyllä jos antaa ajella pimppaansa tai munansa vastakkaisella sukupuolella edes jatkoilla, niin on siinä ainakin oltu valmiita tekemään muutakin.
Totta meillä tuollaista olisi seurannut hyvin vakava keskustelu. Luultavasti lusikoiden jaon aloitus. Vaikka kyseessä olisi pelkkä parturointi. Tuskin äijä oli ammatiltaan sokeroija, joka vaan heitti ylimääräisen keikan. Ei rehellisessä suhteessa päästetä toisia pimpalle tai pampulle missään iltamissa mistään syystä.
Aloitus on provo ja pillun parturointi tapahtui Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi kukaan panostaisi asiaan jota kenenkään ei pitäisi edes nähdä, paitsi jos mielessä on ajatus että ehkä pääsisi näyttämään.... Kyllä on kuultu näitä juttuja jostain henkisestä itsevarmuudesta kun tietää että on intiimipaikat siistinä mutta niin, mistäs sekin johtuu. Ettei vaan samaisesta taka-ajatuksesta....
Niin onko hyvä fiilis lähteä tukka sekaisin alapääpehkolla mummoalkkareissa kainalo- ja säärikarvoilla? Vai kainalot, sääret ja pimppi silkin sileänä pitsiunelmassa ja tukka hienolla kampauksella? Kyl se kuuluu siihen pakettiin että on kaikilta osin laittautunut upeaan kuntoon. Siitä kun saa buustia ja hyvää tunnetta. Ei tarvii olla tarkoituksena hakea vierasta seuraa. Ja voihan sitä vaikka vähän fantasioida jo siinä laittautuessaan sekä kasvattaa haluja illan aikana. Kotiin palatessa sitten mies saa kunnon kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi kukaan panostaisi asiaan jota kenenkään ei pitäisi edes nähdä, paitsi jos mielessä on ajatus että ehkä pääsisi näyttämään.... Kyllä on kuultu näitä juttuja jostain henkisestä itsevarmuudesta kun tietää että on intiimipaikat siistinä mutta niin, mistäs sekin johtuu. Ettei vaan samaisesta taka-ajatuksesta....
Niin onko hyvä fiilis lähteä tukka sekaisin alapääpehkolla mummoalkkareissa kainalo- ja säärikarvoilla? Vai kainalot, sääret ja pimppi silkin sileänä pitsiunelmassa ja tukka hienolla kampauksella? Kyl se kuuluu siihen pakettiin että on kaikilta osin laittautunut upeaan kuntoon. Siitä kun saa buustia ja hyvää tunnetta. Ei tarvii olla tarkoituksena hakea vierasta seuraa. Ja voihan sitä vaikka vähän fantasioida jo siinä laittautuessaan sekä kasvattaa haluja illan aikana. Kotiin palatessa sitten mies saa kunnon kyydit.
Kysymys onkin, että kuka mies...
Itse käyn salilla ja urheilen ja on sixpack. Sheivaan ja kotona nainen näkee kaiken. Ulos lähtiessä ei juuri tarvitse laittautua. Itsellä laittautuminen on se 6-7 tuntia urheilua viikossa. Naisella sipsi pussi ja siideri ja muita varten laittautuminen.
Miehet ovat hyvännäköisiä luonnostaan. Me naiset joudumme tekemään kaiken. Mies saa sixpäkin kun käy kerran viikossa salilla. Minulla on hyvät geenit. Lihakseni kasvavat jo pelkästään puntilla käynnistä viikossa kerran tai kaksi, että naisena en löydä vaatteita itselleni. Toki ruokailen hyvin puolen tunnin treenin lisäksi. Miehet eivät treenaa kunnolla. Salkkareita voi katsella kuntopyöräillessä ja reisilaitteessa levätessä. Sheivaan kyllä ulos lähtiessä, kun miessika vetää kotona punnerruksia 50:n sarjoissa. Ihmehän se on rahat tuo mulle ja kotonakin vain tuo tota liikuntaharrastusta esille. Itse annan kaikille mutta en tuolle, joka minulle yrittää esittää. Oikeasti on silläkin kaljamaha. Vetää sitä vaan sisään. Hyi tuota sikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että laadukas ja kiihkeä seksi ei naiselta (ja mieheltä) luomunaisen kanssa onnistu? Jos karvoitus niin sitten ei paneta ja seksi on ihan paskaa?
Ihmetyttää kyllä miten syvällä naisissakin on ajatus, että naisen pitää jotenkin muokkautua luomusta ennenkuin on seksikäs ja seksuaalinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että laadukas ja kiihkeä seksi ei naiselta (ja mieheltä) luomunaisen kanssa onnistu? Jos karvoitus niin sitten ei paneta ja seksi on ihan paskaa?
Ihmetyttää kyllä miten syvällä naisissakin on ajatus, että naisen pitää jotenkin muokkautua luomusta ennenkuin on seksikäs ja seksuaalinen?
Siis mielummin itket läpi loppuelämän kuin ajelet edes silloin tällöin toisen mieliksi ? Tai jos olet mies niin itket naisten puolesta.
Asenne vastaa sitä että mielummin kulutat 1000 kaloria työn välttelyyn kuin käyttäisit 200 kaloria sen tekemiseen.
Miehenä tekisin melkein mitä tahansa vaimo kehtaisi pyytää, mikäli se hänestä olisi seksikästä. Ulosteleikit poislukien. Ajelisin kaikki karvat, hän saa päättää asennon ja haluaako nuolenta ihan mitä tahansa kahden kesken.
Tiedä miten karvapehkon omaava vapautuu kun kehuja satelee. Sen jälkeen rämemajava on tapettu sukupuuttoon.