Miten Sinun sunnuntai sujuu?
Minä heräsin ja join rauhassa aamukahvit. Teinit vielä nukkuu. Ruoka on valmiina, ei tarvitse kokkailla. Saan lukea koko päivän ja kuunnalla radio novaa ja yle 1, illalla vanhan äidin kanssa kirkkokonserttiin.
Laittakaa teidän sunnuntain tekemisiä, niitä on mukava lukea.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hirveästä mahataudista (toivottavasti) toipuessa.
Voiei, pikaista parantumista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiei, pikaista parantumista!
Ap
Kiitos!
Ritva-Liisa kirjoitti:
Ahdistaa ja itkettää😩
Mikä sinua itkettää? Lohdutusta lähetän.
Ap
Ikkunoita pesten. 10kpl 3-lehtistä ikkunaa pestävänä.
Suunnittelen ulos lähtöä, koska ensi viikolla se on ratkaisevasti märempää. Ruoka on tehty valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoita pesten. 10kpl 3-lehtistä ikkunaa pestävänä.
Oi oi, minulla oli vaan 8 ikkunaa pestävänä, sain ne 2viikkoa sitten pestyksi. Nyt on hyvä ilma pestä ikkunoita ja se ilo kun ne on puhtaat, se on ihana.
Ap
Odottelen kahvin valumista. Näyttää tulevan nätti päivä, joten menen varmaan kuulokkeiden kera altaaseen "jumpalle".
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelen ulos lähtöä, koska ensi viikolla se on ratkaisevasti märempää. Ruoka on tehty valmiiksi.
Mukavaa ulkoilua! Minä odotan että teinit herää, jos lähdettäisiin sieneen. Saa nähdä ehditäänkö kaikelta tältä laiskottelulta!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Odottelen kahvin valumista. Näyttää tulevan nätti päivä, joten menen varmaan kuulokkeiden kera altaaseen "jumpalle".
Mukavaa jumppaa!
Ap
Heräilin ja tein fazerinakakun. Tyttö täyttää tänään 19 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa jumppaa!
Ap
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Heräilin ja tein fazerinakakun. Tyttö täyttää tänään 19 vuotta.
Onnea tytölle ja äidille myös! Kakku on varmasti herkullista.
Ap
Aamulla 10km kävelylenkki, kanapihvejä ruokana just nyt. Varmaan lähden iltapäivällä satamaan kahville.
Pyöräilemään lähden kohta. Sitten mukavaa puuhastelua puutarhassa. Illemmalla grillausta.
Vierailija kirjoitti:
Siinähä tuo vuan tuassii männöö.
Taidatpa olla samalta murrealueelta, kuin minä! Savoa se olla pitää!
Ap
Olen hoitanut maatilani eläimiä koko aamun. Nyt tulin lämmittämään ruokaa. Seuraavaksi aion muutaman tunnin vaan makoilla, lukea ja ehkä torkkua. Illalla sama homma edessä kun aamulla ja myöhemmin ehkä vielä kalaan.
Ihan vaan kotona oleskellen ja huomiseen työpäivään henkisesti valmistautuen. Loma on ohi, ja kyllähän se vähän harmittaa. Kaiken lisäksi sain eilen lotossa viisi oikein. Jäi kaksi numeroa vaan puuttumaan siitä, ettei olisi koskaan enää tarvinnut työpaikan ovea avata.
Vähän ahdistaa huominen töihin paluu. Pidän kuitenkin työstäni, joten tiedän, että huomisen jälkeen jo helpottaa. Teen lasagnea ja kohta ystävän kanssa lenkille.