Miksi ihmiset tujoittavat minua ja hymyilevät kun liikun? Kävelin sitten portaita tai pyöräili niin katsovat ja hymyilevät leveästi?? Onko tuo jotain lihavalle ilkkumista?
Kerran kävelin suositussa kohteessa pitkiä portaita ja jotkut naiset ilkkuivat hymyillen. Kommentoivatkin ikävästi mutta jätin sikseen ja jatkoin kuin en olisi huomannutkaan. Siitä olen pudottanut noin 10 kg.
Pyöräilen vauhdilla ja ehkä vähän hikoilen. Vastaantulevat pyöräilijät katsovat ja hymyilevät. Mitä helvettiä?
Ei minulla ole mitään paljastavia vaatteita, en ole mitenkään outo muutenkaan tai johon pitäisi kiinnittää huomiota. Kunhan liikun.
Ylipainoa on 25 kg mutta sen selätän aivan varmasti.
Mitä ihmettä tuo on?
N28v.
Kommentit (16)
No joka toinen on ylipainoinen, joten tuskinpa sinua kukaan tuijottaa. Lienee omassa päässäsi.
Kyllä, sinä olet juuri se erityisin lumihiutale.
Yleensä katsotaan silmää miellyttäviä ja etenkin, jos hymyily on ystävällistä, eikä pilkkaavaa, kyse on ennemminkin postiivisisesta huomiosta.
Hymyile takaisin ja äläkä mieti/ kuvittele turhia!
Kukapa meistä on täydellinen?
Jokainen "tallatkoon tyylillään!"
Ehkä muistutat jotain josta on netissä kuvaa jaettu.
Eivät tuijota. Eivät tuntemattomat ihmiset ole millään tavalla kiinnostuneita sinusta. Kuvittelet koko asian.
Ihmiset hymyilevät Suomessa vastaantulijoille etenkin kun on hyvä ilma.
Lisäksi hymyilevät jos olet jonkun julkkiksen näköinen.
Voi johtua myös siitä, että olet ystävällisen ja helposti lähestyttävän näköinen.
Eri juttu on lasten ja teinien kikattelut ja tirskumiset. Ne johtuvat yleensä siitä, että he ovat itse vaivaantuneita tai ujoja kohdatessaan vieraita ihmisiä. Jotkut nuoret lukkiutuvat tai alkavat naureskella hermostuneesti ihan vaan siitä, että lähettyvillä on tai vastaan tulee muita kuin omia kavereita.
Pidä vakava ilme ja älä katso heitä. Ehkä on parempi välttää liikkumista alueilla, joissa on leveähymyisiä zombeja tuijottamassa. Ellei tosiaan ole ystävällinen tyyppi, mutta miksi kiinnittävät niin paljon huomioita muihin. Vapaalla tosin osa kai hymyilee.
No siis varmaan vika on minussa itsessäni.
Oikeasti pidän ihmisistä ja minulle saa hymyillä, hymyilen lempeästi takaisin. Joskus vain mietin, kun on tämä vääristynyt kehosuhde, että kun liikun niin ilkkuvatko. Ei kai? Ehkä ovat vain mukavia.
En muuten kiinnittäisi huomiota mutta tätä tapahtuu todella usein. Katsovat silmiin ja hymyilevät. No mielummin se kun että olisivat vihaisia.
Taidan tehdä tyhjästä ongelman. :D
Turha keskustelu tämä.
Ap
Jos sulla on semmonen kiltti tai lähestyttävä naama/olemus.
Joo, hymyily on aina merkki v'ttuilusta. Muista se!
Otsikon perusteella tulee mieleen pari vaihtoehtoa, jotka saavat minut hymyilemään vastaantulijoille:
1. Hymyilet tai sinulla on muuten sellainen tosi iloinen perusilme. Hymy tarttuu ja on aika mahdotonta olla puhkeamatta itsekin hymyyn, kun joku oikein hyväntuulisen näköinen ihminen tulee vastaan.
2. Käytät jotakin hauskaa vaatekappaletta, esim. hiuspanta jossa kissankorvat, joku kirkasvärinen Pikachu-huppari aikuisella tms.
3. Puhut kaverille puhelimessa jotakin hauskaa tai selität niin tunteella, että ohikulkijaakin alkaa naurattaa.
Tuijottavat koska lukevat sinusta, että olet epävarma.
Olet sellainen leppoinen pullantuoksuisen näköinen pontus, joka saa heidät mukavalle mielelle. Kuin pieni koira joka pieraisee ja ilahduttaa ympäristöään :)
?