Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Sinun sunnuntai sujuu?

Vierailija
30.07.2023 |

Minä heräsin ja join rauhassa aamukahvit. Teinit vielä nukkuu. Ruoka on valmiina, ei tarvitse kokkailla. Saan lukea koko päivän ja kuunnalla radio novaa ja yle 1, illalla vanhan äidin kanssa kirkkokonserttiin.
Laittakaa teidän sunnuntain tekemisiä, niitä on mukava lukea.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömänä kaikki päivät ovat hyvinkin samanlaisia. Jo monta vuotta sitten aikakin menetti jotenkin merkityksensä eli on jotenkin aika sama mikä viikonpäivä tai vuodenaika on. Aina on joku juhlapäivä, vuodenaika tai tapahtuma tulossa ja kaupat ovat aina aikaa edellä ja jo seuraavassa sesongissa. Nyt odotetaan alkavaa syksyä ja koulujen alkamista. Pian joulusuklaatkin jo ilmestyvät kauppoihin. Sitä ennen kaupoissa on toki myynnissä jo talvitakkeja. Tämä heinäkuu tuntuu muuten jotenkin kestäneen ikuisuuden, eikä ole tuntunut heinäkuulta. Toisaalta kyllä inhoan kesää vuosi vuodelta enemmän. Eilen oli täysi syyssade ja syysilma ulkona. Enää ei tuntunut sellaiselta kesäsateelta, vaan juurikin syysilmalta.

Vierailija
22/28 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo sunnuntai-illan kirkkokonsertit ole enemmän syksyn, talven ja jouluajan juttu? Yllättävää, että loppukesällä on jossakin tuollaista. Nyt on kuitenkin vielä vasta heinäkuun loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula 🙉

Avasin just bissen.Jääkapissa vielä 5 tölkkiä.

Ne juon,ens viikko vielä lomaa....

Vierailija
24/28 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo sunnuntai-illan kirkkokonsertit ole enemmän syksyn, talven ja jouluajan juttu? Yllättävää, että loppukesällä on jossakin tuollaista. Nyt on kuitenkin vielä vasta heinäkuun loppu.

On niitä kirkkokonsertteja ympäri vuoden.

Ap

Vierailija
25/28 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin eilen miten pelaillaan Elevator-nimistä pasianssipeliä. Ja pelasin sitä pari peliä.

Löysin vanhan suosikkini elektronisen musiikin kappaleista "The Bell" 90-luvulta. Nostalgiapärinöissäni olen sitä kuunnellut jo monta kertaa putkeen. Kappale löytyy Modarchive-sivustolta, jossa sitä voi myös kuunnella "Play with online player". https://modarchive.org/module.php?62861

Nyt ajattelin lähteä kävelylle metsään.

Vierailija
26/28 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian syödään eilisiä ruokia ja sen jälkeen lenkille. Iltapäivällä Kalevan kisojen katsomista ja varmaan jotain käsitöitä samalla. Illasta en vielä tiedä.

Vierailija
27/28 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

Vierailija
28/28 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla minkä päättyessä päättyy myös työsuhteeni, joten töitä hakiessa ei olekaan niin rentoa. Tänään heräsin ja juoskentelin kahvia ja viipyilin mielessäni eilisessä muistellen ihanaa ja kuumaa hetkeä naisystäväni kanssa. Sitten kävin pyörällä lyhyen lenkin kun ei ollut vielä ihmisiä liikkeellä.

Kävin puistossa istumassa ja yritin lukea aloittamaani kirjaa, mutta kirjailijan aatteellisuus ärsytti minua niin ettei huvittanut jatkaa. Näin monta koiraa puistolenkillä. Kotona pläräsin hetken Internetiä ja turhauduin kai vähän siihenkin, lähdin sitten kävellen vielä ostamaan vessapaperia ja piimää. Ihmisiä oli ulkona jo aivan valtavasti ja huomasin ärsyyntyväni heistä, joten palasin kotiin pohtien sitä, miksi minua ottaa nykyisin niin päähän ihan vaan ihmisten seassa toikkarointi ja miten saisin järkättyä asiani niin että voisin muuttaa maalle. Uimassa voisin käydä ehkä jossain kohtaa vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi