Tietokoneella pystytään tekemään nykyään täydellisen kauniita naisia. Mihin tämä tulee johtamaan?
Täytyy myöntää miehenä, että itsekkin "ihastuin tähän Milla-Sofiaan välittömästi.
www.iltalehti.fi/kauneus/a/98e1c4df-5ef1-4a06-9272-a0e20271c7b1
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tekoäly kehittyy lähitulevaisuudessa ja oppii keskustelemaan taitavasti ja miellyttävästi niin ihmissuhteet voi korvata täydellisen näköisellä tekoäly kumppanilla johon jokainen rakastua.
Sitä ennen jokaisen kodista tulisi löytyä virtuaalitodellisuus lasit. Toistaiseksi näin ei ole. Saa nähä onko edes 20 vuoden päästä.
naamakirja käyttää isot määrät rahaa virtuaalijuttujen kehittelyyn. myös omenayhtiö kehittelee erilaisia laseja. aikoinaan googlella oli jonkinlaiset lisätyn todellisuuden lasit, mutteivat olleen kovin menestyneet. kun alkaa tulemaan virtuaalilaseja joissa on osittain syöty omena, niin eiköhän nuo mene kaupaksi.
Blade runnerissahan oli tollasia virtuaalikumppaneita. Varmaan ihan kivoja. Mutta ei ne kosketa sua.
Vierailija kirjoitti:
I n c eleille löytyy kauniit, mutta hieman etäiset tyttöystävät, vihdoinkin.
Miesten ku-setukset lisääntyy, kun lähetellään rahaa näille kaunottarille.
Naisten ei tarvii tehdä p***noa.
Minusta ne kaikki robottinaisetkin sais yleistyä, ei tarvitsisi luuseri-miehiä kenenkään katsella ja häiriintyä heistä.
Kuulostat tosi älykkäältä ja valveutuneelta. Olen Amerikkalainen upseeri ja kävin vietnamin-, Persialahden-, sekä ensimmäisen maailmansodan yhdysvaltojen salaisimmassa tiedusteluyksiössä.
Haluaisin lähettää sulle perintöni mutta rahat on jumissa tullissa. Voitko auttaa. Lupaan lähettää sulle koko perintöni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näyttää edelleen maalaukselta.
Eikä sillä ole kuin yksi ilme.
Oli siellä joitain eri ilmeitä mutta niissä kasvonpiirteet muuttuu ja näyttää eri henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa ihmiset kökkivät kotonaan, luoden unelmiensa kumppanit AI: n avulla. Tinder loppuu, kukaan ei enää livenä tapaa ketään, syntyvyys laskee nollaan, normaalius häviää. Ihmiset eivät kelpuuta luonnollisia kumppaneita. Kun ihmiset näkevät luonnollisia ihmisiä, he yrjöävät, koska normaalit ihmiset näyttävät hirviöiltä, verrattuina AI:n luomiin fantasiahahmoihin. Tähän se on menossa.
Mä veikkaan, että enemmistö miehistä yökkäilee teille jo nyt.
Höh no tietenkin tehdään täydellisen komeita miehiä. Sitten ne seurustelee keskenään koska oikeat ihmiset on paljon huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa ihmiset kökkivät kotonaan, luoden unelmiensa kumppanit AI: n avulla. Tinder loppuu, kukaan ei enää livenä tapaa ketään, syntyvyys laskee nollaan, normaalius häviää. Ihmiset eivät kelpuuta luonnollisia kumppaneita. Kun ihmiset näkevät luonnollisia ihmisiä, he yrjöävät, koska normaalit ihmiset näyttävät hirviöiltä, verrattuina AI:n luomiin fantasiahahmoihin. Tähän se on menossa.
Tätä mä juuri mietinkin. Eletään fantasiamaailmassa jossa tietokoneen luoma kumppani täyttää kaikki toiveet ja kun tavataan oikeita ihmisiä oikeassa elämässä niin he tuottavat pettymyksen.
Eli kaikki jatkuu kuten tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, miten monet ketjuun kommentoineet ajattelevat. Ja niin se varmaan tulee menemäänkin. Mä taas itse ajattelen, että olisipa tekoäly kehittynyt jo niin pitkälle, että muistisairas äitini voisi jutella vuosikymmeniä sitten kuolleiden vanhempiensa ja sisarustensa kanssa vaikkapa Teamsin välityksellä. Mä voisin mennä laittamaan hänelle sen Teamsin päälle ja sitten äiti koko hereilläoloaikansa onnellisena juttelisi niiden rakkaidensa kanssa, joita hän kaipaa ja ikävöi.
Olisi mahtavaa jos voisi vanhalle ja muistisairaalle ihmiselle järjestää onnellisen elämän jossa hän saisi kohdata niitä ihmisiä ja elää niissä muistoissa joita hän eniten rakastaa
Ap
Tämä yhdistettynä hoivarobottiin ja meidän vanhustenhuolto olisi pelastettu ja vanhukset eläisivät onnellisina viimeiset vuotensa.
Isompi juttu on se että nämä tietokonenaiset saadaan nykyään puhumaan halutulla äänellä, videota alkaa olla vaikea erottaa aidosta ja keskustusta on vaikea sanoa onko se ihmisen vai koneen kanssa. Meillä on siis jo aika hyvä nettityttöystävä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, miten monet ketjuun kommentoineet ajattelevat. Ja niin se varmaan tulee menemäänkin. Mä taas itse ajattelen, että olisipa tekoäly kehittynyt jo niin pitkälle, että muistisairas äitini voisi jutella vuosikymmeniä sitten kuolleiden vanhempiensa ja sisarustensa kanssa vaikkapa Teamsin välityksellä. Mä voisin mennä laittamaan hänelle sen Teamsin päälle ja sitten äiti koko hereilläoloaikansa onnellisena juttelisi niiden rakkaidensa kanssa, joita hän kaipaa ja ikävöi.
Olisi mahtavaa jos voisi vanhalle ja muistisairaalle ihmiselle järjestää onnellisen elämän jossa hän saisi kohdata niitä ihmisiä ja elää niissä muistoissa joita hän eniten rakastaa
Ap
Tämä yhdistettynä hoivarobottiin ja meidän vanhustenhuolto olisi pelastettu ja vanhukset eläisivät onnellisina viimeiset vuotensa.
Ei sen tarvi olla noin monimutkaista. Omaiseni sai ennen kuolemaansa vahvoja kipulääkkeitä. Alkoi näkemään ympärillään kaikki jo kuolleet ystävänsä. Tavallaan se oli lohdullista, hän ei varmasti tuntenut olevansa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly pystyy 14 vuodessa saamaan selville jokaisen suomalaisen pankkitunnukset. Sen jälkeen ei auta kuin siirtyä seteleihin, kolikoihin ja pankkikirjaan. Työpaikat sentään lisääntyvät. Pankkiholvit tulevat takaisin. Samoin fyysiset osakkeet.
Tekoäly? Meidän kaikkien pankkitunnukset on jo netissä pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuliko ap oikeasti että kenelläkään naisella on noin täydellinen iho? Ei vissiin olla ikinä nähty oikean naisen ihoa eikä edes kiinnosta kuin tietokoneavusteinen naiskauneus?
Miehet tykkäilee muokattujen naisten käsitellyistä kuvistakin instassa mutta sitten tinderissä kokevat tulevansa huijatuksi jos tinderiin laittaa yhtä muokatun kuvan. En käsitä.
Kerran näin postiluukusta oikean naisen ihon kun jehovan todistaja tiputti luukun kautta vartiotornilehden.
Koeta keskustella ketjussa jatkossa asiallisesti, kiitos.
Ap
Miksi sellaisen miehen kanssa pitäisi keskustella asiallisesti joka ihastuu muovinaiseen? Hah. Käsittämätöntä typeryyttä.
Tietokoneella tehty kuva ei ole muovinainen. Meneppä jakamaan suurta tietouttasi ja älykkyyttäsi johonkin muuhun ketjuun.
Ap
No äläs nyt, tuohan saattoi kukaties olla vaikka kaukonäköisyyttä.
Kuka tietää vaikka tietokoneella kohta voitaisiin noiden kuvien mukaan sitten vaikka tulostaakin jotain !
Itse en taas ihastu sellaisiin komeaan mieheen, jonka tekoäly loisi, koska mulla on erikoinen maku. Esim. sellainen isäbody on seksikkäämpi kuin bodattu tai langanlaiha tms. Ja toisaalta pelkkä kuva on vain kuva ilman ihmisen sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I n c eleille löytyy kauniit, mutta hieman etäiset tyttöystävät, vihdoinkin.
Miesten ku-setukset lisääntyy, kun lähetellään rahaa näille kaunottarille.
Naisten ei tarvii tehdä p***noa.
Minusta ne kaikki robottinaisetkin sais yleistyä, ei tarvitsisi luuseri-miehiä kenenkään katsella ja häiriintyä heistä.
Kuulostat tosi älykkäältä ja valveutuneelta. Olen Amerikkalainen upseeri ja kävin vietnamin-, Persialahden-, sekä ensimmäisen maailmansodan yhdysvaltojen salaisimmassa tiedusteluyksiössä.
Haluaisin lähettää sulle perintöni mutta rahat on jumissa tullissa. Voitko auttaa. Lupaan lähettää sulle koko perintöni.
Amerikkalainen upseeri, joka tarvitsee rahaa on yhtä klassikko kuin Nigerian prinssi, joka kanssa kaipaa rahaa. <3
Vierailija kirjoitti:
Kovan käden ja fleshlightin pilaamia miehiähän siitä seuraa.
Jos flesu pilaa miehen niin dildo pilaa naisen. Ja aaijaii se vibraattori... täystuho!
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä ennenkin osattu retusoida ja myöhemmin fotoshoppailla kuvia mieleisekseen. Tämähän on nyt vain se 'seuraava askel kehityksen portailla'.
Mitähän seuraavaksi ?
(...sillä eihän kehitys varmaan vielä tähänkään pysähdy)
Niin siis ennenhän ei osattu mitään fiktiivisiä kuvia tehdä.
Tarkoittaa, että naiset joutuu yhä useammin käymään plastiikkakirurgilla saadakseen tarvitsemaansa huomiota.
Tekoälynaisiin saa halutessaan kytkettyä päälle aidon kokemuksen, jos haluaa hetken aikaa nauraa sille mitä miehet joutuivat ennen kestämään parisuhteissa.
Miehet voisivat keskittyä ahdistelemaan noita tekoäly-naisia ja jättää meidät aidot rauhaan. Ihanaa!
Minä käytän tekoälyä tekemään kuvani hieman tavallisemman näköiseksi, sillä kukaan ei tahdo uskoa pelkän kuvan perusteella että olen oikeasti niin kaunis.