Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sikiö liikkuu tosi paljon, epäilitkö että sillä oli joku hätänä???

Vierailija
15.12.2006 |

Eikö ole hassua, kun liikkuu vähän, niin on huolissaan ja kun likkuu paljon on huolissaan.



Meillä vauva on möyrii välillä ihan mahdottomasti masussa ja tulee olo että onko sillä joku hätänä, sattuuko johonkin kamalasti, onko mun asento huono eikä se löydä hyvää asentoa jne.?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli mahassa melkoisen villi tapaus, sitten jos oli hetkenkin hiljaisempaa, pelkäsin sen kuristuneen napanuoraan...



Toisen ketjun ap, neuroottinen tapaus ilmeisesti

Vierailija
2/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jos syön suklaata, niin hetken päästä vauva möyrii ihan kamalasti! Sitten ajattelin kauheaa jos se on allerginen suklaalle ja möyrii siellä tuskissaan masuvaivoissaan vaikka todennäköisesti on kyse vain verensokeripiikistä.

ap rv36+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin, että jos vauva liikkuu paljon se nauttii... mutta jos menee hiljaiseksi suositteli syrjäänvetäytymistä

Vierailija
4/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin joskus lääkäriltä ja hän sanoi että sikiö voi hyvin jos se liikkuu paljon, niinpä en sen kummemmin huolehtinut.

Vierailija
5/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tuntunut, niin eu tuntunut, enkä kyllä ollut yhtään huolissani. istukka oli niin edessä, että taisi vaikuttaa tuntemuksiin.

Vierailija
6/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa muistan raskausaikana olleen sellaista, etten tuntenut pariin tuntiin liikkeitä. Öisin rauhoittui aamu 3 mennessä ja aamulla heti vessaan mennessäni heräsi. Minä pelkäsin että jos tulee kovin vilkas ja villi lapsi. Ei tullut, ihan helppo ja rauhallinen lapsi tuli.